Nog niets geleverd

Mijn bestelling is nog niet verstuurd

Goeie prijs en Snelle levering

Een goeie aanbieding van de laatste maten en deze was toevallig nog mijn maat. Snelle levering na de bestelling. In prima staat geleverd en past goed. Nog niet met sporten zelf kunnen testen maar hopelijk gaat dat ook goed komen.

Juiste en op tijd geleverde bestelling. Grtj Herman

Alles ok met de bestelling.

Slechte info op site

Ik bestelde Nike dri fit elite uv sleeve voor mijn dochter als kerstcadeau. Op de site staat niet vermeld dat dit voor basketbal is en dat dit gaat om 1 sleeve. Normaal gesproken worden sleeves per paar verkocht. Wij hebben dus 1 sleeve waar we niets mee kunnen. Daarenboven is de retour tijd slecht ls 14 dagen.

Goede en snelle levering, juiste product

Goede productomschrijving, snelle levering

Goed, schoenen helaas een te lage wreef. Maar ja, Griekse voeten….

Snelle levering, product zoals omschreven.

Ik heb 2x volleybalschoenen besteld, de eerste zending is retour gezonden (schoenen net te klein). Daar wacht ik nog op een terugbetaling. 2de bestelling ook snel geleverd, deze waren goed.

Snelle levering, product beter omschrijven

Snelle levering maar op de site wordt het product niet geheel omschreven. Sokken besteld, lang, maar zijn te kort. Schijnbaar nieuw model, bij navraag in lokale winkel. Jammer, maatvoering erbij zetten zou een plus zijn als je nieuwe modellen hebt.

Snelle verzending, iets te weinig communicatie.

4 paar volleybal schoenen laten komen en daarvan één behouden en drie teruggestuurd. Daarna een week niets genomen en het geld staat plots wel op mijn rekening. Ik had het fijn gevonden om even een mail te krijgen dat jullie de retourzending ontvangen hadden.

Na 1,5 week nog niets ontvangen

Na 1,5 week nog niets ontvangen

Kan niet in mijn account om retour aan te geven

Ik wil in mijn account om een retour aan te geven en lukt niet om het wachtwoord te herstellen. Ik geraak dus niet meer in mijn account.

Beste Melanie, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. Je geeft aan in je beoordeling dat je online geen retour kunt aanmelden. Dit kan kloppen. Je hoeft namelijk je retour niet online aan te melden bij onze webshops. Je kunt door middel van het retourformulier en het retourlabel gemakkelijk het pakket retourneren. Ik zie op het mailadres: [email protected] ook geen klantaccount bij ons... Kan het zijn dat je een account hebt op een ander mailadres? Ik hoor het graag van je. Ik wens je een fijne dag.

Snelle levering goede producten goede prijs

Snel geleverd, scherpe prijs.

Prima shop!

Mooie tassen besteld en binnen een dag geleverd.

Goede en snelle service

Product snel en makkelijk gevonden via de site. Product volgende dag geleverd.

Te klein

Het is echt te klein maar kan niet retour

Beste, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. Ik zie dat je een artikel hebt besteld met personalisatie. Het is inderdaad niet mogelijk om deze artikelen naar ons retour te sturen. Deze artikelen zijn voor ons namelijk onverkoopbaar geworden. Hierdoor proberen we het bestelproces zo gemakkelijk mogelijk te maken zodat je de juiste maat kiest van het artikel. Bij dit artikel is dit gedaan door een maattabel van het artikel op de website te zetten. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Kennis en ruim assortiment

Goed aanbod voor de sport, bekende merken en goede omschrijvingen.

Slechte voorraad

Helaas heb ik meerdere malen ervaren geen kleding voor onze dochter te kunnen bestellen met naam/rugnummer omdat het niet meer te leveren of niet voorradig ook lange levertijden. De rest is prima.

Bestelling niet ontvangen

Via post nl melding gekregen van aflevering maar helaas geen pakketje gezien… Bestelling 521101093971

Erg late terug betaling

Schoenen retour gestuurd en wacht al lang op terug betaling

De volleybalspecialist op het internet

Steeds minder sportwinkels hebben een uitgebreid volleybalassortiment, maar volleybalshop.nl wel!

Mooie aanbieding en snel

Schoenen werden snel geleverd. Prima verpakt. Fijne aanbieding. Goede pasvorm. Schoenen veren alleen niet.

Zeer snelle levering

Sleeves besteld. Duidelijke website en snelle levering.

Verkeerde maat besteld, met prima service opgelost.

Product en levering zijn ok, spijtig van de extra verzendkosten

Tielenstraat 13

5145 RC Waalwijk

Over Volleybalshop.nl

Volleybal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van volleybalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere volleybalspeler van volleybalschoenen, volleybalkleding en overige volleybalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende volleybalspeler bent of bijna dagelijks op het volleybalveld staat. Bij volleybalshop.nl vind je alle bekende merken in alle prijsklassen

Over Passa Sports