Dank voor de snelle levering, voor de soepele retourmogelijkheden! Voor ouders met kinderen die écht niet van winkelen houden, zijn goede shops als Sportshop een uitkomst. Al jaren ons adresje voor o.a. hockey en tennis benodigdheden en loopschoenen.

Beste S, Bedankt voor het invullen van deze positieve beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat je al jaren klant bij ons bent voor onze verschillende sporten. We hopen je snel weer terug te zien op de website!

Makkelijk en snel

Makkelijk bestellen en de dag erna in huis. Het retourproces is ook makkelijk.

Beste Frans, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je de hele bestelervaring als positief hebt ervaren. We zijn continu bezig om alle processen te verbeteren en zo optimaal te laten verlopen voor onze klanten. We hopen je snel weer terug te zien op onze webshops!

Snelle en keurige levering

Heel fijn dat het artikel op voorraad was

De stick van mijn dochter was heel spontaan aan vervanging toe en na veel zoeken kwamen we bij sportshop uit. Hier was hij op voorraad, tegen een aantrekkelijke prijs en hij werd gelijk vertsuurd. 3 x een plus dus!

Beste Sandra, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. Wat goed om te horen dat jouw gewenste stick op voorraad was bij ons en dat je dochter snel de stick kon gaan gebruiken. We hopen je snel weer terug te zien bij een van onze webshops!

Tot nu geweldig

Ik ben nog nieuw, maar het ziet er goed uit!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Kwaliteit

Snelle service en veel mogelijkheden

goeie schoen voor training

Kan me tempo dr nog niet op krijgen

Snelle levering en top producten

Goede producten.

Zeer tevreden over Sportshop.com

Goede kwaliteit sportspullen en snel geleverd.

Op tijd geleverd, klasse

Top webshop!!

Super hardloopschoenen, snelle levering!

snelle actie

snelle actie

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Goede overzichtelijke site en de prijs kwaliteit verhouding is goed. Tevens zijn ook de bezorgdiensten en telefonisch contact uitstekend.

Alles is heel vlot verlopen.

Alles is ging heel vlot. Van bestellen tot leveren.

Heel snelle service en mooi overzicht op de site.

Mooi overzicht op jullie site. Top de volgende dag waren schoenen al geleverd.

Beste Jurgen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om z'n mooie beoordeling achter te laten. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs en zijn dan enorm blij met jouw beoordeling. We hopen je snel weer terug te zien op een van onze webshops!

Tennistas prachtig

De kleur is mooi, formaat is goed

Goede aankoop

Voor de 1e maal iets besteld, en alles naar tevredenheid qua artikel, prijs en levering. Een tevreden klant!

Beste Hand, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen het erg op prijs dat klanten de tijd nemen om een beoordeling in te vullen. We vinden het leuk om te lezen dat je eerste aankoop goed is verlopen. We hopen je snel weer terug te zien!

snelle levering, mooi shirt

Mooi shirt besteld, goede kwaliteit/prijs, en supersnel geleverd

Rapidité et suivi

Livraison rapide et produit conforme à la description. Pris trop petit donc j'ai dû le renvoyer. Retour facile. Moins une étoile car impossible d'avoir le site en français. Je comprends donc pas trop de soucis pour moi mais en Belgique un minimum bilingue c'est bien.

Daags ervoor besteld om 20.45u, de volgende dag al in huis! Mogelijkheid om achteraf te betalen, vind ik een pluspunt.

Snel en vlot

Snel, vlot... Goede service

Snel besteld en geleverd, top!

Al jaren altijd enthousiaste en goede service van Wesley

Rotterdam Hoogstraat

Perfecte service

Perfecte service

Mooie keuze sportkleding

Mooie keuze, gedetailleerde informatie over maatvoering, duidelijke foto's, snelle en correcte levering.

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports