Geen bijzonderheden prima

Allse correct afgehandeld

Alles in de bestelling was in orde. Alleen bij het betalen was het niet direct duidelijk of deze correct was verlopen (na enig zoeken zag ik op de website een klein bericht dat de bataling ok was). bij de meeste websites wordt er een nieuwe pagina gestuurd met de bevestiging die dan eveneens via e-mail wordt gestuurd. e-mail berichten over het verloop van de bestelling was dan weer zeer duidelijk.

Superservice

Snelle levering en goed kwalitatief materiaal

Snelle service!

Correcte en zeer snelle levering

Ruime keus, snelle levering, vriendelijke helpdesk.

Bestelling binnen 24 uur in huis

Hardloopschoenen waren sneller en goedkoper in huis dan de fabrikant kon leveren. Super tevreden met deze service!

Goede info over levering ook in Coronatijden! Zeer gunstige prijs.

correct

mijn eerste bestelling naar jullie toe maar zeker niet de laatste! Top qua service …. alles goed en snel geleverd top kwaliteit een zeer tevreden klant tot binnenkort

Snel en adequaat

Dit is werkelijk bestellen en leveren. Plus kaartje bij levering geeft een heel persoonlijk gevoel. Top.

Snelle levering, alles dik in orde

Goederen werden snel geleverd en voldoen volledig aan mijn verwachtingen.

Snelle correcte levering, en goedkoopste prijs op het internet

Snelle levering, en was de site met de meeste korting op het artikel dat ik gekocht heb. Prima,en zekervoor herhaling vatbaar

Uitstekende service en snelle levering

Eerst had ik een paar schoenen besteld (de dag erna geleverd; In coronatijden) die uiteindelijk niet geschikt waren voor mij (overpronatie). Ik stuurde hun klantenservice en kreeg binnen het uur antwoord dat ik ze mocht terugsturen met een leverbon in bijlage. Ik bestelde onmiddelijk andere schoenen en die kwamen zoals voordien de dag erna aan. Uitstekende super snelle service. 10/10

Perfect levering

Goede contacten aan telefoon en prima levering top

goede service, goed behandeld

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

voldoende, een redelijke ervaring

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.