Spoedige levering

Aangezien men hier praktisch nergens een Gala Volleyal kan kopen, heb ik deze via internet besteld uiteraard omdat ik de juiste nummer van volleybal kende.

Alles dik inorde

Zeer goede service, pakje had vertraging door omstandigheden. Een duidelijke mail gekregen met de verdere acties en excuses. Heel fijne ervaring Zeer tevreden Dirk

Nog steeds niks ontvangen

Na zoveel dagen nog steeds ontvangen ben benieuwd of het nog komt maar wel betaald

Beste, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs. We vinden het jammer om te horen dat je ons een onvoldoende hebt gegeven. Ik zie dat wij een onderzoek zijn gestart om te achterhalen wat er mis was met het pakket. Helaas hebben wij in de tussentijd het pakket retour afzender ontvangen met een onbekende reden. Dit was helaas bij onze retourenafdeling niet bekend en hierdoor hebben zij het volledige aankoopbedrag naar je teruggestort. Dit wordt teruggestort op de rekening waarmee de bestelling ook is geplaatst. Mijn excuses voor dit ongemak!

Top shop

Goede producten. Ik zocht Nike icon basketball shorts (korte broeken) en die zijn vrij lastig te vinden in NL. Als je ze al vind, zijn ze vaak rond de 45 euro per stuk. Hier waren ze 20 per stuk, maar er was een Kerst sale. Normaal 30 per stuk. Nog steeds hele goede prijs. Snelle levering ook. Had nog nooit hier besteld, inmiddels al 2 bestellingen de laatste week geplaatst.

Snelle levering en goede service

Goede service na verkoop

Nul

J'ai commandé 2 fois chez vous et j'ai rien reçu

• Nous recommanderiez-vous? Non

Snelle verzending en goede producten

's Avonds om 21:00 uur besteld, volgende dag al bezorgd. Goede prijs en producten.

Bestelling komt niet overeen met de omschrijving op webshop

Er werden 2 loopgordels besteld met via USB oplaadbare led verlichting, verlichting blijkt op 2 knopcel batterijen te werken en is niet oplaadbaar!

Snelle levering!

Had 2 dingen besteld en was allebei goedkoper dan op andere plaatsen. Binnen 24 uur geleverd!

Tout est parfait

Je recommande vivement ce site tout est parfait produit livraison hyper rapide !

Heel goed!

Snel geleverd, top. Mooie prijzen.

Snel geholpen

Website werkte niet naar behoren maar aan de telefoon droegen ze een goede oplossing aan. Geen lange wachttijden aan de foon

Goed assortiment, binnen 1 dag bezorgd

Fijne website en snelle service

Foute maat schoenen geleverd.

Ik had schoenen besteld die ik dringend nodig had, bij ontvangst zag ik dat in de doos een andere maat zat dan op de doos stond. Ook zat er geen retourneerfoulier bij, hiervoor heb ik gebeld en gemaild maar voorlopig nog niets gekregen.

Goedemiddag, Wat vervelend dat je de verkeerde maat hebt ontvangen. Ik zie dat er inmiddels al contact met je is geweest en dat het retourformulier al naar je is toegestuurd. k zal er voor zorgen dat zodra je retour bij ons verwerkt wordt er uiteraard geen retourverwerkingskosten worden ingehouden.

Snelle afhandeling en levering

Snelle afhandeling en levering

Snelle levering , goede kwaliteit producten

Matig vanwege samenwerking met Post NL

Na een week bestelling nog niet ontvangen. Zit vast bij Post NL - niet de fout van sportshop vandaar 4 sterren maar jammer ☹️

Niet blij omdat bestelling geannuleerd is van Black friday

Heb een bestelling geplaatst op black friday, voornamelijk omdat schoenen in promo waren. 2 weken later krijgen we te horen dat ze ze niet meer hebben, dus heb geen andere schoenen kunnen bestellen met korting. Dit viel tegen.

In een gekneusde doos 2 rechter voetbalschoenen ontvangen.

Teleurgesteld! Ik had mooie copa mondiale Adidas turf schoenen besteld tegen blackfriday actie. Keek er erg naar uit. Maar werd behoorlijk teleurgesteld. In een gekneusde doos kreeg ik 2de- hands schoenen en beide voor de rechtervoet. Hoe kan dat?

Snelle en correcte levering

De bestelde goederen werden binnen 24 uur geleverd. Geen factuur ontvangen maar na een telefoontje werd ook dit direct voor me in orde gebracht.

Ondanks de drukte had ik het pakketje later verwacht maar tot mijn verassing kwam get gewoon de volgende dag al

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports