Ondanks de drukte had ik het pakketje later verwacht maar tot mijn verassing kwam get gewoon de volgende dag al

ik heb een artikel niet gekregen

Beste, ik heb onlangs een bestelling gedaan: ( ordernummer: 901201018515) , ik heb een Adidas en een Lacoste trui besteld. IK heb mijn short gekregen maar de trui was er niet. Op het pakje stond een etiquette met mijn volledige bestelling maar de Lacoste trui ontbreekt. Ik heb jullie service meerdere keren gebeld maar ik kreeg geen antwoord. Zouden jullie dit probleem kunnen oplossen aub ? Met vriendelijke groeten Ayoub Maaroufi

Goede telefonische dienst en snelle levertijden

Ik had nog een oude bon die snel is kunnen omgevormd worden tot een nieuw type tegoed bon. De avond zelf besteld en 2 dagen erna geleverd.

Perfect in orde

Duidelijk, net en snelle service!

Snel en stipt

Nooit zo correct een levering gehad

Hele snelle levering, zelfs in Duitsland

Snelle levering naar Duitsland. Product goed

Geen of nauwelijks respons

N.a.v. aanmelding retour. Geen retourbon bij levering. Navraag hoe retourbon aan te maken, één week later bericht. Op site niets vsn aanmask retourbon te vonden. Dan met retour de pakbon maar meegestuurd. Anderhalve week later blijf ik in het ongewisse of retour inmiddels is verwerkt! Gewoon heel slecht dus voor eeninternet aankoop.

Snel geleverd goede producten

snel en top prijs /kwaliteit

snel en top prijs /kwaliteit

Tevreden.

Tevreden over het materiaal en de communicatie van de verzending.

Supersnel geleverd. Product aan scherpe prijs

Ik ben zeer tevreden met de aankoop in uw winkel

Ik ben zeer tevreden met de aankoop in uw winkel

utstekend

Had iets te veel besteld, en is direct recht gezet.

Ralph

Goedkoop broekje op de kop weten te tikken, snel geleverd

Kies een andere thuisbezorger

Uiterst grote afwijking van uur thuisbezorging tegenover hun LAATSTE mededeling. Bezorger is al na halve minuut terug in zijn auto.

Super snelle levering

‘s middags besteld de volgende dag werd het pakketje al bezorgd.

Slecht

Ik heb mijn pakket nooit binnen gekregen

Prima webshop, zoals het hoort.

Zo hoort een webshop te zijn. Netjes verpakt, voordelig en op tijd geleverd. Uitgebreide collectie, dus als je het hier niet vind dan hoef je niet verder te zoeken.

Misleidende info ivm kosten retourzending

De kost van 1,95 euro voor een retourzending is niet goed aangegeven. Ik heb slippers gekocht in de correcte maat. Blijkt dat dit merk klein uitvalt. Dat stond niet aangegeven Ik dien een verwerkingskost te betalen voor de retourzending.

Scherpe prijs, snel geleverd

In het weekend Adidas solar glide 5 GTX loopschoenen gekocht. De prijs was goed, de bestelling al op dinsdag geleverd. Zeer tevreden.

bezorger kwam niet langs... juiste adres

Pakje niet ontvangen... post. nl

Fusion tight

Fusion tight besteld andere dag op de deurmat!

Als gaat snel

Sneler levring

Terrible service

I placed an order on Wednesday 27 September 2023, and at the time of writing on Tuesday 3 October 2023, I still have not received my package. I have reached out but no response has been received. I have paid for the order in full and have not received any updates on the status of my order so this is probably a scam. If not, the promise of next day delivery is completely false advertising.

Heel vervelend dat je het pakketje niet hebt ontvangen. Ik zie dat er intussen al contact met je is geweest. En het blijkt dat het pakketje helaas door de vervoerder retour is gestuurd, we hebben hierop een terugbetaling voor je in orde gemaakt. Ik hoop dat het zo voor je goed opgelost is. Onze excuses voor het ongemak.

Zoals verwacht naar volle tevredenheid!

Snel en adeqiaat gereageerd.

Tielenstraat 13 5145RC Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports