Ik heb mijn pakket nooit ontvangen

ik heb mijn pakket nooit ontvangen. Ik wacht nog steeds op de knielappen voor de volley ...

Customer service not reacting

I have sent a question to customer service using [email protected] mail, without reply. The question is about the return label. I do find way to create a return post label.

goed product, dito service!

supersnelle levering en mooi product!

Supersnel geleverd. Top product!

slecht, zeer slecht bestelling nog niet ontvangen!

2x mail gehad dat de zending onderweg was. Na de eerste mail kreeg ik een bericht dat er niemand thuis geweest zou zijn. Nieuwe mail ontvangen voor een 2de afspraak van levering nooit iemand gezien. Wel een mail dat de zending retour zou zijn naar leverancier. 3spss 000854445 betrof 8 volleybalshirts die al wel betaald waren

Topservice

Makkelijk bestellen, veel in stock, snelle levering

Je krijgt niet wat je aanklikt.

Ik heb een hockeyhandschoen gekocht en op de site staan er een witte en een zwarte. Ik klik zwart aan en krijg wit. Ook in het mandje zag ik zwart. Dan moet het vervolgens teruggestuurd worden en heb ik dus alsnog niets. De site is dus onduidelijk. Als bv de zwarte op was, zorg dan dat dat is wat ik daar al te zien/gemeld krijg. Kortom onduidelijk en irritant, helaas.

Maattabellen kloppen niet en retour en verzenden extra kost geld.

Heb ik na lang nadenken en uitgebreid meten en vergelijken met de online maattabellen iets besteld, blijk ik de producten niet te passen. Nu blijf ik of met producten zitten die ik niet pas of ik moet het voor eigen kosten retourneren.

Ik heb mijn pakje nog steeds niet ontvangen

Ik heb 2 keer een bestelling gedaan en beide keer zat mijn pakje vast bij de post

Snelle service e

Zeer snelle en goede service

Mijn kleding past goed alles is prima

Echt heel slecht kwaliteit

Ik heb Nike trainingspak broek bij jullie gekocht voor maar L en ik draag M ik woude dat die broek oversized uit gaat zien maar toen die broek thuis kwam blijk dat tie klein is en staat anders naam op dat is xs want me zusje die heeft de broek gepast en past haar en ze draagt XS en ik. En wel teleurgesteld in die broek

Mooi product, Super snelle levering.

Alles perfekt verlopen. Tot in de puntjes in orde.

Zeer correct .

Goede kwaliteit en snelle levering!

Schoenen op tijd geleverd, maar zitten niet lekker

De rechter schoen zit niet lekker agv een harde plek onder de hiel aan de linkerkant. Kan ik deze schoen omruilen?

Supersnelle levering.

Supersnelle levering.

Snelle levering en goede prijs

Artikel aan een mooie prijs en artikel snel geleverd ook

Vandaag bestelt 2 dagen later in huis

Super.

Snelle en vriendelijke levering.

Onwaarschijnlijk

Ik kreeg gebruikte schoenen toegestuurd. Afgesleten en met lossen stukken.

Beste, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen de mening van onze klant erg op prijs en vinden het belangrijk om te verbeteren aan de hand van deze feedback. We vinden het enorm vervelend om te horen dat je een vies paar schoenen hebt ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest. We hebben de verantwoordelijke collega's aangesproken en hopen dat dit in de toekomst niet meer gebeurd. Ik zie dat je inmiddels een nieuw paar hebt ontvangen en ik hoop dat de schoenen lekker lopen :) Sorry voor het ontstane ongemak!

Prima product, snel geleverd

Prima product, snel geleverd, maar waarom ik bijna 6 euro betaal voor een pakketje dat door de brievenbus past is me een raadsel.

FANTASTISCH

Site is duidelijk Prijs is goed Levering snel

Snelle levering, mooi geprijsd

Mooie Nike tech broek kunnen bestellen voor de halve prijs. De broek zeer snel ontvangen. Zaterdag 23u besteld maandag bezorgd!

Tennisbroek besteld, keurig op tijd geleverd

Tielenstraat 13

5145RC Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports