perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, goede klantenservice en snel het geld terug van de geretourneerde artikelen. Top bedrijf!!

Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke website en snel geleverd.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle reactie, goede afhandeling, goed product.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

gewoon goed

niet

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede website en leuke prijzen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede en correcte afhandeling van de bestelling, plus de track en trace van de bestelling.

bestelling in een doos i.p.v. een plastic zak?

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super aanbieding en snelle levering

goede service, goed behandeld

Pluspunten

snel en goedkoop

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

- Snelle levering, zelfs nog sneller dan verwacht. - Bestelling was goed en degelijk verpakt. - Prijzen van de webshop zijn goed. En stukken beter dan op Bol.com. (Het was m'n eerste aankoop bij fitnessshop. Ik was een beetje sceptisch vooraf door de prijzen, maar ben erg tevreden.)

Geen, ga zo door.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

alles

geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Razendsnel en goed! Retourneren ging makkelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik had zaterdag besteld en maandag middag had ik het product binnen. Product is van goede kwaliteit

zeer slecht, onaanvaardbaar

Ander vervoersbedrijf, ophaalpunten in de buurt ipv alleen in Rotterdam. Nederlandse mailtjes, waardoor mail niet in spam map terecht komt enz.

Beste Thomas, bedankt voor je beoordeling. Zo te zien betreft had jouw bestelling een totaalgewicht van 30KG+. Hierdoor kan deze niet verstuurd worden met onze reguliere verzendwijze (PostNL). Wanneer er een pakket niet via PostNL verstuurd wordt, kan er inderdaad ook geen afhaalpunt geselecteerd worden. Wat betreft onze mailing zou deze vrijwel nooit in de spam terecht moeten komen. Mocht dit wel het geval zijn horen we dat natuurlijk graag, we kunnen dan kijken naar een eventuele oorzaak hiervan. We hopen dat je natuurlijk wel tevreden bent met de geleverde artikelen. Met sportieve groet, Klantenservice Sportshop.com

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Sneller levering, goede service

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service. Prijs/ kwaliteit

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Product zeer snel geleverd en het was precies wat ik er van had verwacht. Maat en pasvorm perfect.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Variatie van kledij en materiaal is top

De omruil procedure zou me sneller bevallen zijn, moest er tijdens de Q&A vermeld zijn dat er een kortingscode voor de verzending was. Nu werd me dat pas duidelijk terwijl in de procedure aan het afwerken was

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Helemaal volgens afspraken gegaan. Ook telefonische contact gehad ook prima geholpen.

Hou vast je dienstverlening.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke produkt omschrijving. Snelle levering.