Snelle service en de producten worden netjes geleverd. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

A+

Top aankoop bij top webshop

A+

Top service. Lijkt mijn vaste koffieleverancier Brandmeester’s wel.

schnell, gut und preiswert

Trotz Covid und seinen Auswirkungen kam die Lieferung schnell hier in Deutschland an. Die beiden Teile entsprachen genau den Erwartungen und preislich war es mehr als in Ordnung. Weiter so und wir freuen uns schon auf die nächste Bestellung bei Euch!

snelle levering!

Fijne site, snelle levering. Enig minpunt dit keer, bewust 4 armbandjes Osaka besteld, omdat kleur willekeurig wordt verzonden. Dan is het wel beetje jammer dat je dan 4x nagenoeg dezelfde krijgt.

Komt afspraken na. Op tijd geleverd. Klant gericht.

Ben erg tevreden over het verloop van mijn bestellingen. Komt afspraken na.

Snel en niet duur

Snelle levering en prijs/kwaliteit.

Prima winkel om snel leuke hockey spullen te kopen. Goede service en snelle levering

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snel, correct, competitieve prijzen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer snelle levering

goede service, goed behandeld

Pluspunten

altijd zeer vlotte service.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede klantenservice, makkelijk bestellen.

De levering duurde langer dan aangegeven en na het bellen naar de klantenservice is het vlot geregeld.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snel en goed, werkt heel fijn!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ruime keuze , makkelijk te sorteren en duidelijk wat je koopt. Vlot bestel proces

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het ging helemaal mis met mijn bestelling! Maar met één telefoontje werd alles keurig afgehandeld!

Opletten!

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel naar het buitenland verstuurd en had het binnen 4 dagen incl. Weekend binnen!

Bedrijf zelf kan ik niks tegen zeggen.. vond het jammer dat de oranje besfikkering een andere toon oranje is as dat van het shirt maar dat kan ook een fout van Adidas zijn? En ik had de bijhorende broek graag willen bestellen maar was niet verkrijgbaar.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Bestellen gaat heel snel & verzending al helemaal snel. Na 1 dag had ik mijn pakket al. Hellemaal top! Ook nog een leuk briefje erbij. Ik ga hier vaker bestellen!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snel en goed geleverd, goede prijs!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel geleverd. Goed verpakt. Product is zoals omschreven.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering! Ondanks drukke kerstdagen! Top!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering en veel afhaalpunten

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke web site. Snelle levering.

Zorg voor meer naamsbekendheid.

Over Hockeyshop.nl

Hockey, jouw sport is onze specialiteit. Wij van Hockeyshop.nl voorzien iedere hockeyspeler en speelster van hockey schoenen, Sticks, kleding en overige hockeyartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende hockeyer bent of bijna dagelijks op het veld te vinden bent. Bij de online hockeyshop van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.