positief

Ik heb de verwarming nog niet geïnstalleerd dus kan ik over de werking niets zeggen. De materialen zien er goed uit. de eerste controle meting kwam ook overeen met de tabel waarden zodat het uitgangspunt zekerheid bied. Verder is er een duidelijke handleiding bij. Er kan weinig fout gaan wanneer je je aan die instructies houdt. De levering was een beetje chaotisch. 1 deel zou ongeveer 2 weken later geleverd worden , wat akkoord was, maar de volgende dag kwamen er meerdere meldingen dat het pakket onderweg was en bleek alles toch binnen 2 dage geleverd te zijn. Vermeldenswaard is nog dat de vervoerder er wel een potje van had gemaakt omdat op 1 deel het verzendadres was gewijzigd en dit dus ergens anders was afgeleverd. Gelukkig kreeg ik wel een afleverbevestiging dat mijn mijn pakket bij de buren was afgeleverd, inclusief adres, zodat ik dat deel toch nog kon achterhalen.

Alles uitstekend

Mooie showroom, goed geholpen, snelle levering, adequate telefonische ondersteuning en geld retour na terugsturen van wat ik over had. De vloerverwarming zelf komt kwalitatief goed over en doet het na installatie perfect.

Een prima vloerverwarming in de badkamer

Prima via de app in te stellen

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Het werkt uitstekend en het comfort is geweldig

Mijn ervaring is heerlijke warme voeten, op de laagste stand

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw product en wensen u veel plezier van uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Mijn verwachtingen zijn nog niet overtroffen.

Goededag, Bij instellen van het sensortype "out" geeft het display 00,0 weer. Na instelling gedurende een hele nacht op "out" vertoont het display een vloertemperatuur van maximaal tot 3° Celcius. Ik gebruik een bestaande vloersensor en verwarmingskabel van Electro Heat. Mijn verzoek is om oplossing van dit technisch probleem. Met vriendelijke groet, Henk Lenaers

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review, dit waarderen wij enorm. Wij helpen u graag zodat uw verwachtingen overtroffen worden. Ik heb uw naam kunnen vinden in ons systeem. Wij zullen via de mailcontact met u opnemen voor uw technische probleem. Wellicht dat deze mail in uw spambox terecht komt. Warme groet, Team Quality Heating.

Gebruiksvriendelijk en lage inbouwhoogte.

Makkelijke mat, plakt goed (zelfs zonder de strip te gebruiken). Ook in de inbouwhoogte van de mat is zeer klein. Enige nadeel is dat de levering in twee pakketen is bij verschillende postbezorgers, een van de mails hiervan ontving ik in de SPAM.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. De tip over de levering zullen wij meenemen voor in de toekomst, dank u wel hiervoor. Warme groet, Team Quality Heating.

Werkt super

Alles werkt prima, aanleg simpel. Alleen WiFi werkt nog steeds niet, dit is een minpunt.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review, dit is voor ons erg belangrijk. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Graag zouden wij in contact met u willen komen wat betreft de wifi zodat wij u hiermee kunnen helpen. Heeft u voor ons een ordernummer? U kunt ons ook een e-mail sturen onder vermelding van uw ordernummer of telefonisch contact met ons opnemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Moet het nog monteren ,maar het ziet er goed uit.

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Dit stellen wij zeer op prijs. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Prima bedrijf

Zij geven prima advies en ondersteuning. Levering is conform de afspraak

Zeer slechte technische ondersteuning, niet nakomen afspraken, geen enkele support

Het is een verschrikkelijke ervaring die wij hebben gehad en nog steeds met Quality Heating uit Alkmaar/Hilversum. Ze verkopen je de producten en legservice. Leveren de producten en komen vervolgens niet leggen. Er is geen communicatie, volstrekt onbereikbaar, en vragen om (technische) uitleg worden niet beantwoord. Ook nu wij een klacht hebben ingediend geven ze niet thuis en sturen ze de Rechtsbijstand op ons af. Ga niet met Quality Heating in zee!

Geachte heer, mevrouw, Er is uitgebreid contact met u over de kwestie welke wij betreuren. Wij hebben zelf geen rechtsbijstand ingeschakeld. Momenteel zijn wij nog bezig om samen met u tot een passende oplossing te komen. Warme groet, Team Quality Heating.

Te weinig warmte

Ook op hoogste stand te weinig warmte

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Dit stellen wij zeer op prijs. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent uw aankoop. Graag ontvangen wij een ordernummer of aanvraagnummer van de e-mail. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Top bedrijf goede uitleg

Meerdere malen contact gehad met zeer vriendelijke medewerkers ( op 1 na dan die was zeer onvriendelijk)

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij zijn blij om te horen dat u over het algemeen zeer tevreden bent met ons als bedrijf. Uw tip zullen we meenemen voor in de toekomst, onze excuses hiervoor. Wij wensen u veel gebruiksplezier. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede en duidelijke info op de site.

Ik heb de elektrische vloerverwarming voor de badkamer besteld. Makkelijk via de site te bestellen en snel geleverd. Inmiddels geinstalleerd, prima installatie handleiding mee geleverd. We zijn zeer tevreden met de vloerverwarming. Aanrader om hier te bestellen.

Rotslecht

Heb mijn smart spiegel opgehangen muur afgewassen en spiegel.doet niet meer

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Graag zouden wij met u in contact komen over uw spiegel. Heeft u misschien een ordernummer zodat wij in contact kunnen komen met u? Anders zouden wij u willen vragen om ons een e-mail te sturen na aanleiding van de recensie om op deze manier met u in contact te komen. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede klanteservice

Onduidelijk en onoverzichtelijk

De informatie op de website is slecht. We hebben eerder wat besteld bij elektrische verwarming en dat was prima dus ook een poging gedaan voor elektrische vloerverwarming. Feitelijk zou het moeten gaan om 2 keuzen: doe je het zelf of wil je het laten doen. In beide gevallen is niet duidelijk welke materialen je wel of niet nodig hebt. De website is duidelijk opgezet voor en door mensen die hier de gehele dag mee werken en het dus voor de leek heel onduidelijk is. Het is ook, vind ik, appart dat als je het laat doen, je toch nog moet betalen voor een tang en de spullen vooruit bezorgt worden. Ik hoop dat de kwaliteit van de verwarming beter is dan de informatievoorziening van Quality Heating.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wat vervelend dat u de website als niet prettig heeft ervaren. Wij zijn bezig met aanpassingen op onze website waardoor het voor u als klant gemakkelijker is om een keuze te maken bij de vloerverwarming. Dit omdat wij het belangrijk vinden om al onze klanten tevreden te houden. Graag zouden wij een ordernummer of aanvraagnummer van de e-mail ontvangen om met u in contact te komen. Of wellicht dat u ons een mail wilt sturen om met ons in contact te komen. Warme groet, Team Quality Heating.

Prettige snelle levering, ook reactie na mopperen

Vloerverwarming besteld voor caravan, zoals eerder, bleek 40cm er niet meer, jammer. Andere rol gekregen minder vermogen, kan niet meer ruilen, geknipt

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij hebben de 40cm al even niet meer in ons assortiment. Wij hopen dat u het product alsnog kunt gebruiken en wensen u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Het materiaal ziet er goed uitv

De vloerverwarming is nog niet geplaatst

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij ons bedrijf. Wij wensen u alvast veel gebruiksplezier van het product. Warme groet, Team Quality Heating.

Heerlijk warme voeten.

Zoals gezegd heb ik nu weer fijn warme voeten op de plek waar ik zit. Hierdoor hoef ik de cv beduidend minder hoog te zetten. Enige nadeel is dat mijn hondje de vloerverwarming ook heeft ontdekt. Dus ik moet de vloerverwarming nu delen. Maar dat doe ik graag.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u en uw hondje veel plezier met uw vloerverwarming. Warme groet, Team Quality Heating.

Mooi alternatief als je wil verduurzamen in bestaande woning

Ik heb Onlangs een woning uit 1967 gekocht, Waar nog het een en ander aan moest gebeuren, we wilde geen airco hangen, omdat je dan een lelijke unit in de kamer heb hangen, en ik en me partner kunnen er ook slecht tegen, dus kwamen we hier op uit, Om te kijken of het iets was heb ik eerst een monster stuk bij de concurrent aangevraagd, om te kijken of het iets voor ons was, toen ik het getest heb met 12 mm laminaad was ik helemaal om, ik heb het direct hier besteld, omdat de prijs aanzienlijk gunstiger was , en de web winkel is gebruiksvriendelijk, en geven ook goeie tips, ik ben blij dat ik het heb gedaan

Alles goed en als verwachten

Aanbevolen.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Een warm Top product !!!

Duidelijke website Bestelling maken ging vlot Producten waren degelijk verpakt De vloerverwarmings mat en de wifi bediening zeer degelijk De handleiding was duidelijk Het leggen, knippen en plakken ging heel gemakkelijk Programeren van thermostaat en app lukte goed Tegelen bovenop de mat ging zonder problemen Het verwarmen gaat heel rap Dus nu zalig warme voeten in onze badkamer

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij ons bedrijf. Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Prima levering

Thermostaat is prima en werkt goed. Snelle levering

Veruit makkelijkste vloerverwarming om te leggen

De zelfklevende mat werkt snel en makkelijk. In combinatie met de erg dunne verwarmingsdraad is het niet nodig deze appart te fixeren en kan gelijk getegeld worden

voldoet volledig aan de verwachting die ik had ingeschat.