Keurig op tijd geleverd en werkt naar verwachting Voeten lekker warm op het kleed

Eindelijk warme voeten.

Snelle levering, precies volgens beschrijving, warmt goed en niet te warm. Mooie uitvinding.

voldoet aan de verwachtingen

Isolatie en vloerverwarming besteld om onder onze tapijt in de veranda te leggen. Daar is geen isolatie onder de tegels en daarom is de vloer ijskoud in de winter. De isolatiematten met daarop de vloerwarming doen perfect hun werk. Het tapijt voelt aangenaam zonder echt te warm te worden. De totale dikte is minimaal zodat je het niet merkt dat er iets onder de mat ligt, met uitzondering van de electrische draad die van het midden naar de zijkant loopt, die had men beter aan de zijkant bevestigd, want nu zit er een 'bobbel' in het midden van de mat van het midden naar rechts.

Thuis heb ik Vloerkleed verwarming werkt echt top bij mijn dochter een vloerverwarming onder de laminaat perfecte service snelle levering en ondersteuning bij storing geheel gratis een booster ontvangen top bedrijf

Fijne warme voeten

Het geeft een fijn gevoel aan je voeten sinds ik deze verwarming onder mijn laminaat heb gelegd en ook makkelijk om zelf te installeren

Net voldoende

Verkoopster geeft weinig uitleg, op specifieke vragen moest er een collega bijkomen. Bood ook geen koffie aan maar ging meteen bestelling in voeren. Had het idee dat ze ergens naar toe moest.

top

Bestelling snel en goed binnen . verwarmingsmat werkt erg fijn . Echt top.

Goede organisatie

Kwalitatief goed materiaal, correct en volgens afspraak geleverd.

Via website bestelling gedaan. Alles netjes geleverd ook de backorder volgens afspraak

Na bestelling toch een wijziging gemaakt, via telefoon prima geregeld.

Snel levering en goed producten

Goed ervaring

hmmm

Ik zit nog te wachten op de factuur, heb hier al een mail voor gestuurd maar geen reactie tot nu toe

Heb een infrarood vloerverwarming besteld via de website. Was snel gebeurd. Alleen de voor 16.30 besteld morgen in huis claim. Slaat nergens op. Ik heb op dinsdag besteld en vrijdags was de levering. Dit is wel jammer..

Warmte valt tegen

De elektrische tapijtverwarming geeft amper warmte

Goed product, snelle levering

Elektrische vloerverwarming besteld. Binnen 3 dagen geleverd, zoals aangegeven. product voldoet aan de verwachtingen.

Prima prijs / kwaliteit en snelle levering

Ik kreeg gedegen advies voor mijn badkamer vloer project.

Gewoon goed!

Bestelde producten in goede orde geleverd. Ik miste een onderdeel. Dit werd zonder gedoe direct nagestuurd. Een dag na de melding was het al binnen

Goed materiaal, makkelijk te bestellen

Ondanks bij de eerste poging tot levering de koerier duidelijk in de fout ging, werd door jullie onmiddellijk een nieuw exemplaar verstuurd.

Nog niet echt overtuigd.

We hebben de karperverwarming nu een week liggen en ontdek nog niet helemaal het genot ervan.

Geweldige service en snelle levering

Na mijn bestelling een elektrische vloerverwarming die ergens onderweg zwaar beschadigd is werd geleverd door de bezorgdienst heb ik contact gehad met een medewerker.die vroeg of ik foto s wil maken en opsturen.daarna is de vloerverwarming kosteloos vervangen.Dit was mijn eerste bestelling.daarom verdiend dit bedrijf en alle medewerkers een 10 plus voor de service.

Warmtemat geeft niet echt veel warmte

De mat die ik heb gekocht heeft op de hoogste stand nauwelijks genoeg warmte om je voeten een beetje op temperatuur te houden.

Snelle service en prima advies

Fijne producten, goede klantenservice

Hier kan je allerlei producten kopen om fossielvrij te verwarmen. Heerlijk! De website kan duidelijker: meer gericht op de vraag van de klant dan vanuit het aanbod denkend. Dat wordt ruimschoots goedgemaakt door een snelle, vriendelijke en adequate klantenservice.

Kwaliteit

Goed product, prima service.

Zeer tevreden.

Prima oplossing voor koude vloer.

Makkelijk te monteren . Nog niet getest daar de vloer is een paar dgn moet drogen . Help desk gebeld voor informatie en pri.a geholpen.

Phoenixstraat 37 1812 PP Heiloo

072-808 0179