Zeer tevreden.

Prima oplossing voor koude vloer.

Makkelijk te monteren . Nog niet getest daar de vloer is een paar dgn moet drogen . Help desk gebeld voor informatie en pri.a geholpen.

Goed verpakt. Efficient model

De vloerverwarming neemt weinig huizen in de vloer in waardoor deze relatief laag kan blijven.

Gewoon geleverd wat besteld is.

Bezorging door DHL was zoals "normaal " door dit bedrijf. Aangegeven bezorgen op afhaalpunt helft op afhaalpunt de rest in de storm en regen (21-12) voor de deur gedropt. Rest was ok.

Lekkere warme voeten

Warme voeten in een jaren 20 huis. Laminaatvloer met karpet waaronder dit warmtekleed. Een aanrader!

Geweldig, ze waren iets vergeten en hup dag er op binnen

Had een setje vloerverwarming isolatie en plakband besteld en de plakband was er niet bij, gemaild en de dag er op was erop was t al onderweg topservice!

Goede communicatie

Levering heel snel alleen verkeerd product geleverd. Na een berichtje retour goed geregeld. Nu wachten dat het artikel weer op voorraad is. Dus al met al goede communicatie en alles wordt netjes afgehandeld.

Op tijd geleverd en goed product

Goed product en goede telefonische service.

Product gekocht was is backorder,gebeld en geruild met bijbetaling voor een product dat wel leverbaar was. Alles binnen 24 geleverd. Topservice!

Mijn bestelde infraroodvloer met toebehoren vlot geleverd ziet er perfect uit

Snel geleverd, goed geprijst

We kochten karpetverwarming met dimmer. Deze werk prima. Geen gezoem, zoals enkele andere reviews melden bij lagere standen dan maximaal. Het ligt hier op een pvc vloer en die wordt gezien als een vinyl vloer waardoor er een laagje isolatie (wij hebben 3mm) tussen de pvc vloer en de karpetverwarming moet. Dit verhoogt het vloerkleed nauwelijks merkbaar.

Ruime keuze en prima op tijd geleverd

Gewoon goed

Gewoon goed

Snel geleverd, goed product, scherpe prijs.

Snel geleverd, goed verpakt, goed product, scherpe prijs. Niks op aan te merken.

Werkt toppie!

Werkt prima en inbouw is gemakkelijk aan de hand van duidelijke handleiding.

goed product, bezorgtijd zoals aangegeven

Mooie stevige karpet verwarming.

Al enige dagen onder het kleed. Met schakelklok alleen in de avond aan en temperatuur regelaar op de laagste stand werkt prima. En heel aangenaam zitten op de bank met warme voeten. Top.

Service vragen worden niet beantwoord.

QH karpet verwarming 180x200 wordt geleverd met andere afst bed. Op meerdere vragen naar een juiste gebruiks aanwijzing wordt niet gereageerd.

Prima service voor herhaling vatbaar

Duidelijk en betrouwbaar. Duidelijke offerte, duidelijke handleidingen, snelle reactie op mailtjes. Meerdere offertes opgevraagd maar deze waren ronduit ver de goedkoopste met een prima, kwalitatief product.

Heb je last van koude voeten , zeker een aanrader.

Hij doet het!

Zojuist voor het eerst uitgeprobeerd.Na wat strubbelingen :ja, hij doet het!!! Nu maar afwachten wat het effect zal zijn als ik er langere tijd met mijn voeten op zal zitten?

In eerste instantie was niet alles geleverd. Foutje bij de distributeur. Werd zonder problemen opnieuw verstuurd en het was al een dag later binnen.

Het doet wat ik ervan verwacht heb.

Prima coulance regeling aangeboden

Gebruik gemaakt van de coulance regeling vervanging van defecte thermostaat

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo