Top bedrijf

Duidelijke site. Volgens cofid 19 netjes bezorgd en vriendelijke bezorger.

Uitstekend!

Mij is telefonisch prima uitleg gegeven over de producten waarover ik iets wilde weten. De bestelling ging moeiteloos en de producten werden meteen de volgende dag, netjes ingepakt, geleverd. Top!

Goed product

De producten die ik heb besteld zijn goed en netjes optijd geleverd

Overzichtelijk site. Bestellen was op tijd geleverd. Goed en netjes verpakt.

Heb nog niets ontvangen

Nog niets ontvangen.

Beste M.J., Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij hebben even voor u nagekeken waar het pakket op dit moment is. Uw bestelling is op 3 augustus aan u verzonden. U heeft aangegeven op welk PostNL punt u het wenste op te halen en wij zien dat het daar de volgende dag is geleverd. U kunt het hier nog tot 11 augustus ophalen, waarna het automatisch aan ons wordt geretourneerd. Mocht het nog niet duidelijk voor u zijn kunt u bellen naar 072 - 20 20 057 of u kunt een email sturen naar info@merkala.nl. Dan zullen wij u verder helpen. Met vriendelijke groet, Merkala

Altijd goed en snel

Snelle service . Erg gemakkelijk product gevonden

super service

uiterst betrouwbare en snelle leverancier met uitstekende klantenservice

Zeer snelle levering

Snelle levering voor niet te dure prijs. Top.

Zeer slecht ontvangen

Bestelling van mondkapjes was er snel, maar..... in een opengescheurde Plastic zak en ook nog open verstuurd. Na reclameren hierover kreeg ik als antwoord dat ze het met het magazijn zouden opnemen dat dit in het vervolg niet meergebeurde. Ik heb hier dus niets aan, deze mondkapjes bestemd voor kwetsbaar persoon heb ik weggegooid. € 44,45 hygiëne 0,0 Wat een verschil met andere firma’ s die de kapjes per stuk in plastic afsluitbare zakjes verpakken. Ik raad iedereen af hier te bestellen. Eens maar nooit weer. Ook het antwoord op mijn klacht ben ik zeer ontevreden over.

Beste CM, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Deze mondmaskers zijn niet steriel en zijn daarom niet individueel verpakt. Wij willen de maskers zo netjes mogelijk versturen, dus verpakken wij ze alsnog per het bestelde aantal in een plastic zakje. Helaas is dat in uw geval niet zorgvuldig genoeg gedaan, wij bieden onze excuses daarvoor aan. Omdat de maskers al niet steriel waren, kunt u deze alsnog gebruiken en hoeft u ze niet weg te gooien. Mocht u nog contact met ons willen opnemen kunt u bellen naar 072 - 20 20 057 of u kunt een email sturen naar info@merkala.nl. Met vriendelijke groet, Merkala

Ik mis een goede Nederlandstalige gebruiksaanwijzing voor Siemens Multistix 5

Mis een goede Nederlandstalige gebruiksaanwijzing.

Beste meneer Logtenberg, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het product. De Siemens Multistix 5 teststrips zijn bedoeld voor professioneel gebruik, voor bijvoorbeeld een analyseapparaat. De strips kunnen echter ook handmatig worden afgelezen. Hoe dit werkt staat op de buitenkant van het doosje uitgelegd in 3 illustraties. Daarnaast bevat het doosje een 4-talige handleiding, waaronder Nederlands. Wij hopen dat u hiermee geholpen bent. Mocht u nog vragen hebben over het gebruik van het product, kunt u ons bereiken op 072 - 20 20 057 of u kunt een email sturen naar info@merkala.nl. Met vriendelijke groet, Merkala

no hassle

Fast delivery, no hassle.

Snel en prima bezorg service!

Nette en snelle verzending

Bestelling kwam netjes en op afgesproken tijd binnen!

Alles snel geleverd.

Mijn eerste bestelling hier en is naar volle tevredenheid verlopen. Alles ook keurig verpakt en geleverd op de aangegeven datum.

Mooie snelle levering ! Top

Prima snelle levering!

Eerste keer als particulier bestelt en het is super kwaliteit en de levering was super snel geleverd en top verpakt doe zo verder je hebt aan mij een vaste klant erbij.

Medische dingen heb je vaak snel nodig. Merkala.nl heeft een prachtige keuze aan producten en levert snel. Precies wat op dat moment zo belangrijk is!

Alles conform afspraak en snel en op tijd geleverd.

ik heb het snel kunnen regelen

ik heb het eerst bij google nagekeken,en toen direct besteld

Artikel was te klein en kon het ruilen super snel de goede maat.

Snelle bezorging, alles keurig verpakt, goede prijs, kortom top service en bedrijf

Altijd snel en netjes geleverd

Groot assortiment en snelle levering!

Snel & goed

Prettige service

Betrouwbaar en een snelle levering.

Dank u wel voor de voortreffelijke samenwerking mijn bestelde producten worden met veel zorg geleverd.

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoeëerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.