Zeer goede producten voor scherpe prijzen.

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Ik zal Merkala zeker aanraden en ik zal voortaan via Merkala bestellen.

super snel ontvangen en heb hoge verwachtingen van het product.

Ik het wandelwol aangeschaft. Hoewel ik het in de praktijk nog moet gaan proberen is het fijn om te voelen.

Goede service en snelle levering

Ontzorgend

Groots assortiment en behulpzame assistentie bij lastige vragen!

Heel goed!

Goede prijs en fijn en snelle levering.

Scherpe prijzen en zeer snelle toezending.

Zeer goede ervaringen, overzichtelijke site een na je bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden van het verzendproces. Ik had het pakketje de volgende dag al binnen. Top.

Keurig netjes en snel

keurig op tijd

Precies zoals beloofd goeie serviece

Bestelling volgende dag in huis.

SUPER

Snel geleverd en goed verpakt!

Ondanks de stomme merknaam komt het gewoon aan

Nooit van gehoord, maar toch gescoord

Snelle verzorgde levering.

Snelle levering maar niet geheel volgens wens

Had gevraagd de bestelling op maandag te leveren. Waren gelukkig zaterdagmorgen nog thuis, anders stond men voor een dichte deur.

Goede leveringen betrouwbaar

Super dienstverlening. Behalve tatoeage en piercing mis ik daar nogal wat gereedschappen. Tatoeëren machines. Naalden. Mischien inkt. En piercing naalden en praktijk producten.

Bestellen ging makkelijk en was snel in huis

Groot assortiment en snelle verzending

Ik bestel hier spuitjes om mijn kat insuline te kunnen injecteren, maar ook de teststripjes heb ik laatst besteld. Ideaal, want altijd snel geleverd. En fijn dat er ook aan particulieren wordt geleverd.

Snel levering goed kwaliteit

Snel levering en goed kwaliteit. Bedankt

Prettige Site alles vol op voorraad

Snel geleverd goed geprijsd

Snel niet en niet duur.

Alles correct afgeleverd binnen een dag, top communicatie.

Geleverd Wat was besteld en op de afgesproken dag

strips voor suiker, goede kwaliteit en snelle levering.

geweldig

Vandaag besteld de volgende morgen in huis.

Snel en goed verpakt

Snel bediend

Super tevreden!

Vlot en correct

Mijn bestelling is correct en heb dit heel snel ontvangen

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoeëerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.