Keurig verpakt en snel geleverd

Goed en betrouwbaar bedrijf

Verkeerde spuiten

Late reactie, heb de verkeerde spuiten gekregen.

Beste mevrouw Klein Gebbink, Wat vervelend om te horen dat u de verkeerde spuiten heeft ontvangen. Wilt u hiervoor contact opnemen via info@merkala.nl? Dan gaan wij zo spoedig mogelijk voor een passende oplossing zorgen. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Merkala

Bestelling goed verwerkt en verzending is ook goed.

Zeer goede service en vriendelijk.

Al jaren klant bij Merkala. En graag doe ik mijn aankopen bij hun. Snel, vriendelijk en betrouwbaar.

Top producten, snel geleverd

Top producten, altijd snel en netjes ingepakte levering, je kunt ook afhaalpunt kiezen. Klantenservice prima. Geen negatieve punten.

Beste kwaliteit van artikelen en op tijde bezorging

Altijd netjes op tijd binnen de volgende dag. Helemaal top!

vlotte bestelling en levering

perfecte service

snelle levering en ruime keuze

Merkala bood een ruim assortiment aan het product waarnaar ik op zoek was. De levering was zeer snel. Prijs - kwaliteit verhouding prima.

Prima levering

Goed geregeld.

super

Ik vond alles prima

Szybko i profesjonalnie

Przepraszam że w języku polskim. Wysyłka bardzo szybka, towar dotarł kompletny. Jestem bardzo zadowolona.

Alles wat ik nodig heb voor mijn salon binnen een dag in huis!

Vanaf het openen van mijn salon koop ik mijn benodigdheden bij Merkala, ze hebben werkelijk alles (disposable’s) en vandaag besteld is altijd morgen in huis! Onwijs fijn!!

Makkelijk en goed assortiment

Snelle levering en als iets niet op voorraad is een bericht hierover.

Prima.

Snel besteld en correct en vlot afgehandeld.

zeer goed en correct

de bestellingen zijn correct en goede producten

vlot

Verder nog geen ervaring in gebruik

Snelle en correcte levering

Bij Merkala bestellen is makkelijk, ook wordt je via chat goed geholpen. De levering was gelijk de volgende dag en al heel snel track en trace in je mailbox!

Goede hulp en snelle service

Goede hulp en snelle bezorging

Idd voor 21.00 besteld de volgende dag in huis

Prima , zoals beloofd bezorgd

Gekregen wat ik besteld heb en snel geleverd

Duurde wat langer dan gedacht maar daar werd ik wel keurig v op de hoogte gebracht.

Alles in orde. Nog even oefenen met de bestelde suikerwax maar zal wel lukken.

snel geleverd

Alles is gewoon op voorraad bijna en de levering is vlot. Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoeëerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.