Zeer goede service

Snelle bezorging

Vandaag besteld andere dag geleverd

Prima en snelle levering!

Prima ­čĹî

Vlot en direct

Toen ik belde omdat er van de 3 colli maar 2 geleverd waren en ik dacht dat de bezorger misschien nog wel snel even ingeseind zou kunnen worden, kreeg ik bij Merkala iemand aan de lijn die meteen - terwijl ik alleen nog maar mijn naam had opgegeven - ging traceren waar het probleem zat. Geen dom menu met 'wat is uw bestelnummer?' [wat ik natuurlijk niet bij me had] of 'toets de vier cijfers van uw postcode in en uw huisnummer'... Prima!

Super snelle levering

Bestelling geplaatst en volgende dag geleverd!

Goed product, snel verzonden en nette prijs.

Levering uitstekend

Geen problemen

Ze komen hun afspraken na,wat zij omschrijven

Duidelijke website en levering volgens afspraak

Duidelijke website en levering volgens afspraak.

Nog niet gebruikt levering vlot en probleemloos Erg prettig

geen ervaring nog

Snel ontvangen. Mooi klein formaat ,maar werkt goed en blijft ook goed zitten. Ben er blij mee. Thx.

Goed.

Volledig, servicegericht, snel. Tevreden!

Uitstekende snelle levering

Voldoet volledig aan de verwachting

correcte service

Bestelling correct en goed toegekomen. Communicatie omtrent levertermijn kan nog iets duidelijker.

gewoon goede en snelle service

alles was op voorraad, prijs is prima.

Geweldige service, snel en correct.

Voor het eerst een bestelling bij Merkala geplaatst. Het bestellen, het product en de levering waren prima. Echt een aanrader.

Prima snel geleverd

Tape besteld en het was op het aangegeven tijdstip bezorgd prima

prima service

Snelle en goede levering. Fijne prijs kwaliteit verhouding. Wij zijn altijd zeer tevreden.

Goed en snel.

Snel verzonden.

Correcte aflevering

Niets op aan te merken.

Uitstekend.

Nadat ik de push Ortho duimbrace CMC heb ontvangen en in gebruik heb genomen, ben ik hier zeer tevreden over. Is gebruik vriendelijk. Helemaal naar mijn wens. Dank hiervoor.

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoe├źerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.