Goede producten en snelle levering

Snel & een super site !!

Alle producten worden snel geleverd

Ik bestel diabetes producten via deze website. Na corona ook mondkapjes e.d. De producten worden altijd in prima staat geleverd.

Goede prijs

Top verpakt, snel bezorgd.

Snel geleverd, goed verpakt

Geweldige service

Geweldige service, groot assortiment.

Super webshop

Fijne webshop en snelle levering

Goed product, snelle afhandeling

Goed product, alhoewel, het is jammer dat ze soms kapotte handschoenen in een doos zitten, het zijn nochtans dure handschoenen.

Prima, niets op aan te merken.

Bestelprocedure helder, snelle levering, zorgvuldig ingepakt.

Het gehele proces verloopt soepel en goed

Snelle levering. Product precies wat ik zocht!

Het werd snel geleverd en ik kreeg precies wat ik nodig had. Ben heel blij met de vlinderpleisters!

Duidelijke site, geen zoeken en beslist niet duur.

Zeergoed

Alles verliep zoals gewenst

Zie boven

Altijd goed geregeld door merkala.

Altijd goed geregeld door merkala.

Snelle verzending en bezorging. Goed verpakt. Zeker nog een keer bestellen bij u

Very gpod service

Quick

Duurt best lang

Op 30-12-22 bestelling geplaatst en betaald (pedicure kniptang) en helaas nog niets ontvangen. mvg. K. den Uil, 1 a 2 dagen nadat ik dit bericht plaatste produkt alsnog ontvangen. Mij is gevraagd opnieuw een beoordeling te geven. Mijn beoordeling is nu: een goed produkt, de leveringstijd ietwat lang maar acceptabel. mvg. Karin den Uil

Beste Karin, Wat vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik heb uitgezocht wat er met uw bestelling is gebeurd. De bestelling is op 30 december geplaatst, deze is dezelfde dag verwerkt en verstuurd. Vervolgens heeft u via de mail de Track & Trace code ontvangen. De Track & Trace code geeft aan dat bezorging op 31 december niet is gelukt en het pakket is gebracht naar een PostNL punt in de buurt. Een pakket blijft maximaal 10 dagen op een PostNL punt liggen. U kunt de bestelling tot 10/01/2023 afhalen op het PostNL punt dat staat aangegeven in de Track & Trace. U heeft dus tot morgen om het pakket af te halen. Ik hoop dat dit voor verduidelijking heeft gezorgd. Mocht u verder nog vragen hebben of wilt u de Track & Trace code opnieuw ontvangen kunt u contact met ons opnemen via info@merkala.nl. Wij zijn op werkdagen ook telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 0880500800 vanaf 09:00 tot 20:00. Met vriendelijke groet, Merkala

Netjes volgens afspraak

Bestelling geleverd netjes binnen de tijd volgens afspraak.

Uitstekend!!

Keurig op tijd geleverd !

Mijn bestelling was keurig op tijd en op de afgesproken plaats afgeleverd .

Vlotte afhandeling van de bestelling

Vlotte levering

Mooi product (glazen beeldje ca. 10cm) en snel geleverd.

Perfekt

OP tijd en goed verpakt

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoeëerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.