Goed product en snelle levering

Ik bestel wel vaker bij Merkala en altijd een zeer snelle levering en prima product.

Beste N.N., Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Bedankt voor uw goede beoordeling. Het cijfer dat u geeft is echter een onvoldoende. Heeft u voor ons nog verbeterpunten of was dit misschien een foutje? Wij horen het graag van u! U kunt ons bereiken via info@merkala.nl of via 072 20 20 057. Mocht de beoordeling onjuist zijn kunt u deze nog wijzigen met de toegestuurde link. Met vriendelijke groet, Merkala

levering en service ok.

inleidend ben ik goed geinformeerd en heb het materiaal dat ik bestelde vlot geleverd gekregen naar volle tevredenheid.

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service. Merkala heeft kwaliteits producten

Uitstekend. Goed bevallen.

Goed bevallen. Snelle levering.

geweldig!!!

altijd op tijd

Zeer tevreden over het bestellen en bezorgen

verzachtend

prima spul

Snelle goede service

Ik heb nu meerdere keren besteld en producten worden altijd snel en goed geleverd

Kwaliteit producten voor mooie prijzen. Zeer tevreden!

Prima geregeld voor schappelijke prijs.

Bestellen en verzonden in logisch systeem zonder valkuilen.

Snelle behandeling, de goederen de volgende dag thuis.

Snel toegestuurd gekregen

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar

Snel geleverd, goed verpakt en volledig in overeenstemming met de omschrijving.

Merkartikelen tegen een scherpe prijs

Een fijne en overzichtelijke webshop met scherpe acties.

Ruim assortiment, snelle levering

Zeer tevreden, goede prijskwaliteit verhouding. Levering snel met goede update over status bestelling.

Helemaal top !

Dat wij meer zulke winkels moeten hebben!

Duidelijk ,netjes geregeld en op tijd vertuurd

Goede en duidelijke website,vraag goed beantwoord,en netjes verstuurd,op naar de volgende bestelling

Top service!

Alles is snel geleverd.

quick delivery

quick delivery good quality product

Snelle levering, goede service

Bedrijf is snel met leveren en heeft prima voorraden

Goede bezorging

En veel op voorraad!

Duidelijke site

weer tevreden

levering is altijd de volgende dag. netjes verpakt, geen onnodig plastic. Tevreden

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoeëerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.