Snel en netjes geleverd wat besteld was.

Dit is tot nu toe bij iedere bestelling de ervaring geweest.

Duidelijk, snel geleverd en goed product!

Alles is helemaal soepel verlopen. Duidelijk, product snel geleverd. Uiteraard van kwaliteit. Super webshop!

snelle levering en mooi geprijsd product

snelle levering en mooi geprijsd product

Alles naar wens verlopen

Bestelling compleet en op tijd geleverd. Enige minpunt is de korte houdbaarheidsdatum van 1 product (vervalt dit jaar nog). Maar verder is alles naar wens verlopen en zou ik het anderen zeker aanbevelen.

Perfecte leveringen.

Producten aan een eerlijke prijs en perfecte en snelle leveringen.

Snelle levering, maar wel zonder korting!

Bestellen is eenvoudig. Levering is snel en accuraat. Maar, een toegezegde korting van 5% kan niet worden geïnd omdat de code niet wordt herkend. Dat is dan weer wel slordig.....

Goede prijzen en snel afgehandeld

Prima geregeld

Snel geleverd en bezorgd!

Vlotte en correcte levering en netjes verpakt! TOP

Super snelle service. Alles ontvangen zoals afgebeeld stond. Zeker voor herhaling vatbaar!

Snelle en goede levering

Zoals altijd een snelle, goede levering en keurig verpakt.

Beste winkel voor wanproducten

Ik heb al meerdere keren bij Merkala besteld, het is een geweldige winkel. Kwaliteitsvolle producten voor goedkope prijzen. Daarnaast is de levering super snel en zorgvuldig. Zeker een aanrader!!!

Zondag bestelling geplaatst dinsdag binnen. Superblij ermee.

De avond ervoor besteld de volgende dag in huis. Super service! Ik zal Merkala zeker aanbevelen!

Goed aanbod

Goed aanbod. Levertijd prima. Prijzen wisselen wel veel.

Snelle levering, netjes verpakt.

Duidelijke website en snelle service.

Snelle services.

Goed zoals gewoonlijk

Zoveelste bestelling en wederom snel en correct afgehandeld.

Bij toeval deze site ontdekt Uitgebreid assortiment en snelle levering

Tevreden.

Overzichtelijke site. Makkelijk een bestelling plaatsen en aantrekkelijke prijzen. TOP!

Super creme

Correct

Het was pas mijn 1e. Bestelling met een nabestelling maar verder is alles correct afgehandeld.

Bestelling

Voor het eerst besteld en alkes snel en netjes geleverd ,dank daarvoor

Mooie aanbieding reflex spray .zo als aangegeven op tijd geleverd.

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoeëerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.