Zeer positief

Snelle levering en alle artikelen op voorraad.

Heel tevreden over mijn bestelling Ga nog bij jullie bestellen. Mvg.

snelle levering, duidelijke website

Tevreden over de duidelijke website en snelle levering. Daarnaast kan je eerdere bestellingen opnieuw plaatsen, zeer fijn omdat hetgeen ik bestel telkens hetzelfde is.

prima snel geleverd

goede levering tegen een prima prijs

Een prima ervaring

De site was duidelijk, de informatie en de berichten omtrent het verzenden van het pakket. Eigenlijk heb ik niks aan te merken.

Snel en duidelijk geholpen

Volgende dag al in huis

even zoeken welk product besteld had, daarna ging het goed

Goedemiddag, als je een product besteld dan krijg je meestal een bericht, dat was bij Merkala niet het geval, op de dag van bezorging werd er door Post nl een bericht verstuurd, dat was 2 dagen later, het is allemaal wel goed gekomen, vriendelijke groeten Monique Bergervoet

Ik kon eenvoudig op de website zoeken en bestellen. De levertijd was kort. Prima zo.

snelle levering alleen veel verzendkosten

Alles correct

Makkelijk bestellen en snel binnen

Super geregeld

Snelle levering zonder poespas

Ik ben zeer tevreden

De bestelling is vlot en op tijd geleverd

Overzichtelijk site , snelle levering

Snelle levering. Ben een particulier en heel blij dat ik bij een groothandel kan bestellen.

Prima en snelle service!

De website was overzichtelijk en wat ik zocht was gauw gevonden. Kreeg snel een bevestiging en daarna een track en trace code. De volgende dag werd alles keurig thuisbezorgd. Zeer tevreden!

Snel

Snel en goed verzorgd

Goed en snel afgewerkt

Goed en snel afgewerkt

Snelle test, snelle levering

Inderdaad volgende dag in huis

Goed prijs, volgende dag bezorgd.

Bestellen en andere dag in huis

Snelle en goede levering, wel hoge verzendkosten

Prima om een keer te proberen. Je wordt wel verrast door de relatief hoge verzendkosten. Is niet duidelijk welke kaarsen het best bij je passen. Verder prima.

Goede prijs en snelle levering

vlotte levering!

Correcte afhandeling.

Allen bezorgen was laat

Ik moest mailen om mijn bestelling te bezorgen

Snel en correct

Prima leverancier

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoeëerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.