snelle aflevering

Voldoet aan verwachting

Wat je besteld, is wat je krijgt. Super!

Snelle levering. Prima product

Goed Alleen Postnl minder

Fout in verzending. Snel en klantvriendelijk opgelost.

Product werd alsnog snel verstuurd. Retourzending makkelijk te regelen.

Fijne, snelle levering

Bestellingen komen netjes op tijd binnen. Overzichtelijke website met veel keus.

Eerste ervaring, gewoon prima

Voor een goede prijs vond ik hier wat ik zocht en het werd snel bezorgd, professioneel !

Snelle levering en goedkoper als de rest.

Top product!!

Snelle levering, het product is zeer professioneel en effectief, werkt ook bij vocht in de knie en artritis.

prima aflevering

snelle goede aflevering

goede service

bestellen loopt vlot. leveringen ook altijd op tijd. Fijn dat wordt aangegeven als een artikel niet op voorraad is.

zeer snelle service

zeer snelle levering

Goed ervaring met het bedrijf

Betrouwbaar bedrijf

Ik ben tevreden

Goede kwaliteit en snel geleverd

Zeer tevreden Snelle levering Fijne site

Snelle levering keurig verpakt en het product is bekend bij ons.

Goed, maar te veel verzendingskosten

Het was goed, ik vind het gewoon heel jammer dat de verzendingskosten zo veel is. Ik denk dat ik daardoor de volgende keer op een andere site zal bestellen, helaas. Ik heb meer betaald om het naar hier te brengen dan het product zelf. Van Nederland naar België is ook weer niet zo zo ver. Andere website kosten niet zoveel.

Prima en snel geleverd.

Prima en snel geleverd.

Aanschaf goed afgewikkeld

Aanschaf goed afgewikkeld

Snelle levering.

Makkelijke website van een bedrijf dat kwaliteit levert.

Het is een fijne website waar alles op staat en duidelijk staat aangegeven welke maat waarvoor is en die ook kloppen waardoor je snel je product vind wat je zoekt en kunt gaan genieten van de uitstekende kwaliteit.

Een snelle en soepele levering

De levering na de bestelling verliep soepel en snel. De verpakking van het artikel prima. Met de snelle levering bewijst Merkala een betrouwbare onderneming te zijn.

Wij waren zeer tevreden over de leveringen

Zo snel geleverd en mooie producten

Gehoord dat reflex een goed product is voor blessures, maar ik wilde de verzendkosten ontwijken en begon verder te kijken. Zoveel medische producten waarvan ik niet wist dat je ze als particulier ook kon kopen. De €50,- makkelijk gehaald!

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoeëerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.