goed, sommige dingen wel wat prijzig

Super snelle levering

Simpel bestellen klikken en de deur open doen voor ontvangst bestelling

Top, dat particulieren hier ook terecht kunnen!

Een duidelijke site met goede productinfo en snelle, correcte levering.

Altijd correcte levering en goede prijzen.

Ik ben zeer tevreden. Ik gebruik producten van Gewohl voor mijn voeten/benen. Fijn dat jullie ook 500 ml verpakkingen hebben. Bij de drogisterijen heb je alleen de 100 ml verpakkingen die in verhouding veel duurder zijn. Ik gebruik de balsem twee keer per dag. De conditie van mijn voeten/benen zijn zo verbeterd nadat ik dit gebruik. Ik blijf er ook zeker mee door gaan. Dank je wel!!

Slecht

Slecht

Beste klant. Wat vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad. Zou u ons kunnen vertellen waar het mis is gegaan? Wij willen graag u hiermee helpen. U kunt ook contact met onze klantenservice opnemen via [email protected] of bellen naar 088 0500 800.

Prettige ervaring!

Prettig

Great products

Great

Snel en professioneel

Snelle levering, professionele producten

Altijd nette levering en goede service

Goed assortiment en snelle levering

Eerste bestelling gedaan. Goed assortiment, snelle levering. Positieve ervaring.

Fijne overzichtelijke site!

Zeer ruim en divers aanbod tegen redelijke prijzen, en snelle levering, al met al zeer tevreden!

Ruime keuze in producten. Snelle levering

Ruime keuze in producten. Snelle levering

Super services!

Altijd optijd mijn spullen

Wordt netjes verpakt en zeer snel geleverd.

Mijn pakketten worden altijd snel en netjes geleverd. Goed ingepakt ook.

Gekregen waar ik om vroeg.

Correcte levering. In 1 keer compleet en op tijd.

Snelle bezorging

Bestelling goed ontvangen.

Top geleverd en super snel

Had Diabetes spullen nodig en binnen 1 dag geleverd. Dus zeer tevreden.

zondag besteld en dinsdag middag al geleverd

Zeer snel en goedkoop

Heel behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam als er toch iets niet goed is gegaan en wordt direct gecorrigeerd. Dank jullie wel

Beste mevrouw Eliane Verwey, Wat vervelend om te horen dat u het pakketje nog niet heeft ontvangen. Alle bestellingen vóór 21:00 versturen wij dezelfde dag op met een van onze vervoerders (DHL of Post NL). Soms komt het voor dat de pakketjes vermist raken of vertragingen oplopen, in beide gevallen nemen wij direct contact op met de vervoerder en wordt het gelijk voor alle klanten opgelost wanneer er direct contact met ons opgenomen wordt één dag na de verwachting leverdatum. Wij zijn bereikbaar via chat, mail of telefonisch. Wij vragen uw voortaan dit soort meldingen direct bij ons te melden en ons de kans te geven om het sneller voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Merkala

bestelling lukte niet.

Omdat ik via de computer niet verder kwam met mijn bestelling, heb ik klantenservice gebeld. Samen tot bestelling kunnen komen.

Vlotte service!

Vlotte service. Producten werden sneller geleverd dan voorzien!

vandaag bestellen en inderdaad morgen in huis in vind het geweldig

geweldig toppie

snel en goed

Snelle levering en vragen niet de hoofdprijs . Gelukkig was de verpakking ook niet te groot

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoeëerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.