Uitstekende ervaring

Een dag ervoor besteld, de volgende dag gelijk in huis. Van te voren krijg je een mail met jou trackcode wanneer het geleverd wordt. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Snelle levering en duidelijke site

Duimbrace besteld, duidelijke informatie op de site en de volgende dag al in huis

Ben reuze tevreden over Merkala

Prima site, netjes verpakt. prijs kwaliteit uitstekend van het product. Alleen de bezorging laat te wensen over. Heel de dag thuis gezeten, en post nl had het in de winkel afgegeven. Niet netjes dus

Supersnelle levering

Goed adres voor mefische thuisapparatuur

Alles netjes verlopen

Ook aan de telefoon ben ik netjes en hoe geholpen, met het invullen

Goede spullen, snelle levering.

Mijn artikelen die ik besteld had zijn van goede kwaliteit en snel geleverd. Goed verpakt.

Goede snelle service en levering

Goede snelle service en levering

Mijn bestelling binnen 1 dag geleverd. Top

Waanzinnig gave tape

Super tape. Over de kwaliteit niks te klagen. Prijs/kwaliteit verhouding vind ik wat minder. 13 euro inclusief verzendkosten is wel duur. Maar de tattoo tape is geweldig en ook lekker zacht

perfect

snelle levering, alles netjes in orde!

perfect

snelle levering, alles netjes in orde!

Uitstekende manier via internet bij U te bestellen

Korte vlotte overzichtelijke manier van bestellen en afleveren binnen 1 a 2 dagen en netjes verpakt

goed en snel geregeld

altijd op tijd

altijd op tijd

Prima!!

Merkala doet wat het beloofd

Merkala doet wat het beloofd

Gebruiksvriendelijke website en een snelle levering

De ene dag bestellen en de volgende dag al in huis, is perfect toch

Super snelle service!!!

Savonds om 20.30 besteld en de dag erop in de voormiddag al geleverd!!!

Het bestelde is snel en in goede staat ontvangen. Had ook in envelop gekund en in brievenbus gepast, dan heb je ook minder verzendkosten

Snelle levering, uitstekende producten.

Jullie zijn goed

goed zo!!!

Perfecte en correcte informatie en levering

Niets op aan te merken. In een woord top.

Hele snelle service

Duidelijk overzicht, veel keuze en de ene dag besteld.. de andere dag keurig geleverd. Ben heel erg tevreden

Snelle levering en goede prijs

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoeëerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.