Uitstekend en snel

Veel keus, snelle levering, lage prijs

heel te vrede

Snel en goed bezorgt, Ben heel te vrede en ga zeker vaker bestellen bij jullie als ik wat nodig heb.

Super snelle service!!

In de avond besteld en de volgende dag in huis. Met bepaalde producten net iets goedkoper. Zeer tevreden!

goede snelle service

zondag besteld dinsdag geleverd

Supergoed

Mijn bestelling was snel geleverd. In de tussentijd werd ik op de hoogte gehouden van de status vd bestelling. Ben er erg blij mee.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

De site is makkelijk en eenvoudig. Spullen zijn zo gevonden. Levering gaat snel. Helaas was niet alles op voorraad (kinderspullen zoals kindermaten endotracheale tubes en gele venflons)

Snelle levering en heerlijke massageolie ga zeker meer bestellen.

Zeer snelle professionele discrete levering!

Zeer snelle levering tot nu toe altijd de volgende dag al wat perfect is mochten de bezorgdiensten falen hooguit en dag later maar 2 dagen is alsnog snel zat zeker als je zorgt dat je nog genoeg voorraad hebt en op tijd nieuwe besteld!

Snelle accurate levering,dik tevreden

Snel bezorgd, prima service!

Snelle levering altijd

Echt blij dat jullie altijd snel leveren

Prima bezorging,snel en efficiënt,

Verder geen toevoeging nodig,

Positief en correcte informatie

I.v.m. de nalevering, dag na de eerste levering was er al een gedeelte van de voorziene nalevering ter plaatse. Positief punt, we waren uit de nood geholpen. We kijken uit naar de restant van de beloofde nalevering.

Snelle vlotte levering

Alles is perfect verlopen , snelle en vlotte levering

Prima snelle verzending

Snel en makkelijk bestellen en snel verzonden

Alles netjes, snel en zonder beschadigingen geleverd. Top!

Verzorgd pakketje

Keurig oo tijd bezorgd en de flesjes goed verpakt met duidelijke uitleg

Volgende keer bestel ik weer bij jullie

Goede spullen. De website is overzichtelijk.

Super snelle levering

Producten van goede kwaliteit en heel snel geleverd!

Snel geleverd en een goed product

Meestal zeer te spreken over Merkala Goede kwaliteit voor een goede prijs en snelle levering

Omschrijving niet nodig

Jammer dat Post.nl niet aan huis leverde

Snelle service!

zeer tevreden over deze groothandel

Altijd (tot nu toe) gevonden wat ik nodig had om op voorraad te zijn. Nog steeds 's avonds besteld, volgende ochtend bezorgd door PostNL. Zeker aan te bevelen.

geweldige service

Op tijd geleverd

Heel snel geleverd. En tiptop. Supergoed.

Alles op voorraad en snelle levering

Overzichtelijke website om te bestellen . Snelle levering.

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoeëerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.