Vitesse en acurratesse

Snel en goed, zoals het moet

Top bedrijf

Uitstekend ,snel geleverd

Fijne site. Goede snelle levering

Prima webshop met ruime keuze

Ruime keuze en overzichtelijk. Vandaag besteld morgen in huis.

Zeer correcte firma

Vandaag bestellen morgen geleverd, steeds zeer correcte service. heb intussen al 4 maal besteld en alles is altijd in orde. Wordt één van mijn vaste leveranciers.

Goed en snel

Probleemloze levering

Ruim assortiment

Ruime keus, makkelijk te bestellen

Duidelijke website en bestelproces en snelle levering

Breed assortiment

Breed assortiment en snelle levering!

Zeer correct.

Zeer correct.

Het juiste produkt

Zeer snelle en correcte service !!!!

Kwaliteit en goed levering

Ik ben zeer tevreden van het geleverde product en de levering ging zeer vlot.

goede service en ruim assortiment

Er is veel keus in medische artikelen, supersnelle levering en goede service. De grens voor gratis verzenden ligt relatief hoog. Daarom geen 5 sterren

Snel ontvangen

Snel ontvangen prima pen

Eerste bestelling als nieuwe klant

Als nieuwe klant, zelfstandige pedicure/verpleegkundige ging ik op internet op zoek naar Gehwol voetcremes en kwam ik op jullie website terecht. Zondagavond deed ik per email een bestelling en dinsdagnamiddag kwam de levering al aan. De betaling verliep vlot en betrouwbaar. Een faktuur kreeg ik snel ter bevestiging binnen in mijn emailbox. Correcte juiste levering en snelle service. Merkala is een vertrouwde leverancier voor mij nu. Zal in de toekomst meermaals een beroep doen op jullie. Een mond aan mond reclame naar mijn collega pedicures/verpleegkundigen zeker waard. en men zegt het zo voort. De waarheid mag doorgezegd worden. Heb wel een vraagje : zijn er ook promo's? Dikke mercie voor jullie vertrouwen in jullie diensten! een dikke proficiat voor het hele team van Merkala.

Ik vind te duur

Ik hoop dat als korting krijgen

ik ben zeer tevreden van jullie service

de bestellin is al iedere keer correct geleverd. de diensten zijn zeer vlot. vandaag besteld is meestal s'anderendaags geleverd door b post. bedankt voor de vlotte bediening.

Compleet en op tijd geleverd.

Ik bestel mijn medische voorraad altijd bij Merkela. Naast dat ze ruime keuze hebben, heb ik nooit problemen met de bestelling. Wordt op het afgesproken tijdstip geleverd en altijd compleet. En wat prijs betreft zijn ze ook niet de duurste.

Netjes verpakt en snel geleverd

Snel geleverd en netjes verpakt

Prima oorkaarsen

Goede oorkaarsen. Voor ontspanning en verstoppen voorkomen

Pakket te laat aangekomen

Er werd gezegd dat mijn teenverdelers dinsdag zouden aankomen. Ze zijn DONDERDAG pas geleverd door Postnl! Daardoor heb ik ze niet op reis mee kunnen nemen, en ik blijf 3 maanden weg! U kunt beter een andere postbezorger nemen, die op tijd is...

Beste Jean-Pierre, Wat vervelend dat u ontevreden bent over de bezorging. Ik zie dat uw bestelling op zondag 28 mei is geplaatst. Normaal gesproken wordt uw bestelling dan inderdaad maandag verwerkt, en dinsdag bezorgd. Doordat wij eerste en tweede Pinksterdag gesloten waren, zijn de op die dagen geplaatste bestellingen op dinsdag verwerkt. Door de feestdagen zijn de pakketten bij PostNL opgestapeld. Hierdoor hebben sommige bestellingen vertraging opgelopen. Dit is ook de rede dat uw bestelling niet op tijd is bezorgd. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is. Ik zie in uw Track & Trace code dat uw bestelling op 1 juni bij u is bezorgd. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Merkala

Pakketje nog steeds niet ontvangen.

Paket ruim op tijd voor mijn vakantie besteld, 0p 1 juni nog steeds niets ontvangen. Dus een teleurstellende ervaring.

Beste Jan, Wat vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat de bestelling op zaterdag 27 mei in de avond is geplaatst. Na 17:00 worden er dan geen bestellingen meer verwerkt, maar de maandag erop. Toen was het Pinksterweekend. Doordat wij eerste en tweede Pinksterdag gesloten waren, zijn de op die dagen geplaatste bestellingen op dinsdag verwerkt. Ditzelfde geld natuurlijk voor PostNL. Door de feestdagen zijn de pakketten bij PostNL opgestapeld. Hierdoor hebben sommige bestellingen vertraging opgelopen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is. Ik zie in uw Track & Trace code dat uw bestelling op 2 juni bij u is bezorgd. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Merkala

Makkelijk om te bestellen, snelle levering. Alles goed verlopen.

Vakkundig

Goede assortiment, kwalitatief zeer goede instrumenten tegen zeer aantrekkelijke prijs. Snelle afhandeling en levering met duidelijke factuur. Prima site

Ik heb goede ervaring

Ik heb tot nu toe goed ervaring in verband met het bestellen van producten

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoeëerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.