Alles op voorraad en snelle levering

Overzichtelijke website om te bestellen . Snelle levering.

Super snelle service

Perfect en super snel

Kreeg maar een gedeelte van mijn bestelling

Kreeg de helft van mijn bestelling na het sturen van een mail en fotos zouden ze het opnieuw versturen. 1e keer dat ik hier iets bestel.

Beste Annet, Wat vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan met uw bestelling. Wij waren inderdaad een artikel vergeten in te pakken. Nogmaals onze excuses hiervoor. Nadat u ons heeft bericht, hebben wij direct het missende artikel nageleverd. Ik zie in de Track & Trace code dat deze ook bij u is bezorgd. Mocht u het artikel nog niet ontvangen hebben, horen wij dit graag. Als u nog vragen of opmerkingen heeft over de oplossing die is geboden, kunt u contact met ons opnemen via [email protected] of via +31 (0)88 05 00 800. Met vriendelijke groet, Merkala

Uitstekend product en snelle levering

Goede informatie op de website. Geen verrassing toen ik het product binnen kreeg.

Wat een fijne zaak heeft een duidelijke site dus makkelijk iets te bestellen en dan ook nog volgende dag in huis tevens kwaliteits artikelen

Zeer goed kontakt

Goede kwaliteit en snelle verzending.

Gewoon goed

Super snelle levering

Goede service en snelle levering

Vitesse en acurratesse

Snel en goed, zoals het moet

Top bedrijf

Uitstekend ,snel geleverd

Fijne site. Goede snelle levering

Prima webshop met ruime keuze

Ruime keuze en overzichtelijk. Vandaag besteld morgen in huis.

Zeer correcte firma

Vandaag bestellen morgen geleverd, steeds zeer correcte service. heb intussen al 4 maal besteld en alles is altijd in orde. Wordt één van mijn vaste leveranciers.

Goed en snel

Probleemloze levering

Ruim assortiment

Ruime keus, makkelijk te bestellen

Duidelijke website en bestelproces en snelle levering

Breed assortiment

Breed assortiment en snelle levering!

Zeer correct.

Zeer correct.

Het juiste produkt

Zeer snelle en correcte service !!!!

Kwaliteit en goed levering

Ik ben zeer tevreden van het geleverde product en de levering ging zeer vlot.

goede service en ruim assortiment

Er is veel keus in medische artikelen, supersnelle levering en goede service. De grens voor gratis verzenden ligt relatief hoog. Daarom geen 5 sterren

Snel ontvangen

Snel ontvangen prima pen

Eerste bestelling als nieuwe klant

Als nieuwe klant, zelfstandige pedicure/verpleegkundige ging ik op internet op zoek naar Gehwol voetcremes en kwam ik op jullie website terecht. Zondagavond deed ik per email een bestelling en dinsdagnamiddag kwam de levering al aan. De betaling verliep vlot en betrouwbaar. Een faktuur kreeg ik snel ter bevestiging binnen in mijn emailbox. Correcte juiste levering en snelle service. Merkala is een vertrouwde leverancier voor mij nu. Zal in de toekomst meermaals een beroep doen op jullie. Een mond aan mond reclame naar mijn collega pedicures/verpleegkundigen zeker waard. en men zegt het zo voort. De waarheid mag doorgezegd worden. Heb wel een vraagje : zijn er ook promo's? Dikke mercie voor jullie vertrouwen in jullie diensten! een dikke proficiat voor het hele team van Merkala.

Ik vind te duur

Ik hoop dat als korting krijgen

ik ben zeer tevreden van jullie service

de bestellin is al iedere keer correct geleverd. de diensten zijn zeer vlot. vandaag besteld is meestal s'anderendaags geleverd door b post. bedankt voor de vlotte bediening.

Havinghastraat 33

1817 DA Alkmaar

072- 76 76 077

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoeëerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.