Compleet en op tijd geleverd.

Ik bestel mijn medische voorraad altijd bij Merkela. Naast dat ze ruime keuze hebben, heb ik nooit problemen met de bestelling. Wordt op het afgesproken tijdstip geleverd en altijd compleet. En wat prijs betreft zijn ze ook niet de duurste.

Netjes verpakt en snel geleverd

Snel geleverd en netjes verpakt

Prima oorkaarsen

Goede oorkaarsen. Voor ontspanning en verstoppen voorkomen

Pakket te laat aangekomen

Er werd gezegd dat mijn teenverdelers dinsdag zouden aankomen. Ze zijn DONDERDAG pas geleverd door Postnl! Daardoor heb ik ze niet op reis mee kunnen nemen, en ik blijf 3 maanden weg! U kunt beter een andere postbezorger nemen, die op tijd is...

Beste Jean-Pierre, Wat vervelend dat u ontevreden bent over de bezorging. Ik zie dat uw bestelling op zondag 28 mei is geplaatst. Normaal gesproken wordt uw bestelling dan inderdaad maandag verwerkt, en dinsdag bezorgd. Doordat wij eerste en tweede Pinksterdag gesloten waren, zijn de op die dagen geplaatste bestellingen op dinsdag verwerkt. Door de feestdagen zijn de pakketten bij PostNL opgestapeld. Hierdoor hebben sommige bestellingen vertraging opgelopen. Dit is ook de rede dat uw bestelling niet op tijd is bezorgd. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is. Ik zie in uw Track & Trace code dat uw bestelling op 1 juni bij u is bezorgd. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Merkala

Pakketje nog steeds niet ontvangen.

Paket ruim op tijd voor mijn vakantie besteld, 0p 1 juni nog steeds niets ontvangen. Dus een teleurstellende ervaring.

Beste Jan, Wat vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat de bestelling op zaterdag 27 mei in de avond is geplaatst. Na 17:00 worden er dan geen bestellingen meer verwerkt, maar de maandag erop. Toen was het Pinksterweekend. Doordat wij eerste en tweede Pinksterdag gesloten waren, zijn de op die dagen geplaatste bestellingen op dinsdag verwerkt. Ditzelfde geld natuurlijk voor PostNL. Door de feestdagen zijn de pakketten bij PostNL opgestapeld. Hierdoor hebben sommige bestellingen vertraging opgelopen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is. Ik zie in uw Track & Trace code dat uw bestelling op 2 juni bij u is bezorgd. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Merkala

Makkelijk om te bestellen, snelle levering. Alles goed verlopen.

Vakkundig

Goede assortiment, kwalitatief zeer goede instrumenten tegen zeer aantrekkelijke prijs. Snelle afhandeling en levering met duidelijke factuur. Prima site

Ik heb goede ervaring

Ik heb tot nu toe goed ervaring in verband met het bestellen van producten

Goede service makkelijk telefonidch te bereiken

Altijd betrouwbare levering

Al meerdere keren besteld altijd correcte en meestal snelle levering, behalve als post nl weer eens vertraging heeft…

Product zoals verwacht en snel geleverd

Het product was makkelijk te vinden op de site, goed geprijst en snel geleverd.

Betrouwbaar, snelle levering en juiste prijs-kwaliteit

Na verschillende bestellingen is mijn conclusie als volgt: Merkala is betrouwbaar, heeft een snelle levering en juiste prijs-kwaliteit-verhouding.

Goed en snel

Fijn dat deze maat er is Tip: met een andere verpakking kan het door de brievenbus.

Alles verloopt goed.

Ik heb een goed gevoel als ik hier iets bestel

Nette en correcte behandeling

Bij Merkala vind ik alles wat ik nodig heb voor mijn persoonlijke situatie, tegen een schappelijke prijs. Alles is netjes verpakt en afgeleverd.

Professioneel!!!

Hartelijk dank voor de correcte afhandeling !

Eerste maal bestelling geplaatst en ervaring was positief.

Snelle levertijd

Producten snel geleverd , schappelijke prijs.

Prima bedrijf

Uitstekende site met uitgebreid assortiment, snelle levering

xx

Goede levering

Bestelt en goed uitgevoerd!

Met enige vertraging is het binnen

Met enige vertraging, vooral door post nl, heb ik het bestelde binnen. Het bestelde voldoet aan mijn verwachtingen.

Beste John, Wat vervelend dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Doordat wij eerste en tweede Pinksterdag gesloten waren, zijn de op die dagen geplaatste bestellingen op dinsdag verwerkt. Ditzelfde geld natuurlijk voor PostNL. Door de feestdagen zijn de pakketten bij PostNL opgestapeld. Hierdoor hebben sommige bestellingen vertraging opgelopen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is. Ik zie in uw Track & Trace code dat uw bestelling gisteren bij u is bezorgd. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Merkala

Eerste bestelling goed

Eerste bestelling . Ik had de bestelling vlug.

Alles gemakkelijk te vinden op de site. Snelle levering. En zeer goede prijs.

Prima afhandeling van m’n bestelling

Fijn dat ik mijn producten bij Merkala zo voordelig kan inkopen!

Havinghastraat 33

1817 DA Alkmaar

072- 76 76 077

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoeëerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.