zeer slecht

Zij heeft zaak met nr 9511782RP VERZ 21-56689 niet afgehandeld ,ik moet van de exwerkgever 9500 euro krijgen zij betelen niet en advocate doet niets mee

We hebben contact opgenomen met de advocaat die u heeft geholpen met uw zaak. De advocaat geeft aan dat zij u heeft bijgestaan en voor u een ontslagregeling met uw (ex-)werkgever heeft getroffen. U heeft er inmiddels voor gekozen om de vordering op uw ex-werkgever zelf te laten incasseren door de gerechtsdeurwaarder. We wensen u hier veel succes mee en hopen van harte dat u krijgt waar u recht op heeft.

Eenvoudig en heldere uitgelegd wat ze doen.

De persoon aan de telefoon luisterde goed en stelde de goede vragen. Hierdoor een snelle en goed verwijzing naar het juiste kantoor.

Ik ben heel snel en goed geholpen

Na mijn gesprek kreeg ik direct een mail met informatie over de advocaat die ze me adviseren en 2 min later werd ik al gebeld door de advocaat en heb 4 okt een afspraak.

Dezelfde dag nog in contact gekomen met een professionele en zeer betrokken advocate, jarenlang gespecialiseerd in het vakgebied waarvoor ik iemand nodig had. Top!

Uitstekend inlevingsvermogen en doortastend handelen

Ik voelde me volledig begrepen en vriendelijk bejegend. De kwestie werd ook adequaat behandeld. Al met al fantastische service. Ik werd daar heel rustig van en begon er ook op te vertrouwen dat ik in goede handen was en ook baar toe geleid. Ik ben uiterst tevreden!

Snel, vakkundig!

Op zoek naar hulp bij ontslag werd ik door dit kantoor doorverwezen naar een goede advocaat die gelijk contact met me opnam. De medewerkster nam goed de tijd en was medelevend.

Helemaal tevreden

Afspraken niet nakomen communicatie 0

Tot 3 keer toe mij toegezegd dat ik zou worden gebeld ivm mijn zaak nou ik wacht nog steeds op een telefoontje ! Ergste is dat ze weten dat ik mentaal niet goed ben en dan nog eens dit flikken!

Naar aanleiding van uw klacht hebben we contact opgenomen met de arbeidsrecht jurist waar we u naar hebben doorverwezen. Die gaf aan u niet verder te kunnen helpen. We hopen dat u de juiste hulp heeft kunnen vinden.

Vriendelijk

Vriendelijk, geduldig, en snel gereageerd

Snel en efficiënt

Binnen een half uur nam betreffende advocaat contact met me op. Heb nu een afspraak met m gemaakt.

Zeer deskundige en behulpzame persoon aan de lijn gehad

Je verhaal en behoefte wordt meteen meegenomen in het proces om te werken naar de kern.

Hele snelle goede service werd snel doorverwezen en gebeld

Ik werd doorverwezen en binnen 10 minuten terug gebeld door eeen advocaat. Erg goed gevoel hierbij.

Meedenkend en anticiperend

Prettige telefonische ervaring; goed geluisterd en meegedacht en mij doorverwezen naar een prettig advocatenbureau.

Zeer netjes geholpen

Ik werd op vriendelijke wijze geholpen. En snel in contact gebracht met voor mij de juiste advocaat

Doel bereikt, antwoorden gekregen

Doel bereikt, antwoorden gekregen

Top en snel geholpen

Professioneel En vriendelijk te woord gestaan. Duidelijke communicatie; ik wist meteen waar ik aan toe was

vriendelijk en adequaat tewoord gesteld

Ik moet nog kijken hoe het verder verloopt

Geweldig goed geholpen

Ik ben doorgestuurd en ben veel wijzer geworden over een aantal zaken. De wetgeving is voor een leek niet meer te snappen hier in Nederland.

Super goed!

ik heb vandaag gebeld, ze hebben direct een goed advocatenkantoor gevonden die mij kan helpen. Fijn dat het zo snel is geregeld!

Netjes geholpen

Snel en professioneel doorverwezen.

Super goed en snel geholpen

Zeer goed, snel en duidelijk geholpen.

Heel erg goed

De persoon die ik aan de lijn heb gehad heeft me goed geholpen en ze luisterde goed naar wat ik vertelde. Ze heeft me netjes in de wacht gezet toen ze iets op ging zoeken.

Top geholpen

Ik werd al snel terug gebeld zoals beloofd. En ik had een vriendelijke en behulpzame vrouw aan de telefoon

geweldig advies

direct begrepen van het probleem en tijd nemen om te luisteren

Netjes en vriendelijk geholpen

Zij hebben mij naar een advocaat doorverwezen heel vriendelijk en behulpzaam

Over Het-ontslag.nl

Het-ontslag.nl is onderdeel van Het Juridisch Netwerk Nederland. We zijn gespecialiseerd in arbeidszaken en werken samen met een landelijk netwerk van arbeidsrecht advocaten en mediators.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.