Zeer deskundige en behulpzame persoon aan de lijn gehad

Je verhaal en behoefte wordt meteen meegenomen in het proces om te werken naar de kern.

Hele snelle goede service werd snel doorverwezen en gebeld

Ik werd doorverwezen en binnen 10 minuten terug gebeld door eeen advocaat. Erg goed gevoel hierbij.

Meedenkend en anticiperend

Prettige telefonische ervaring; goed geluisterd en meegedacht en mij doorverwezen naar een prettig advocatenbureau.

Zeer netjes geholpen

Ik werd op vriendelijke wijze geholpen. En snel in contact gebracht met voor mij de juiste advocaat

Doel bereikt, antwoorden gekregen

Doel bereikt, antwoorden gekregen

Top en snel geholpen

Professioneel En vriendelijk te woord gestaan. Duidelijke communicatie; ik wist meteen waar ik aan toe was

vriendelijk en adequaat tewoord gesteld

Ik moet nog kijken hoe het verder verloopt

Geweldig goed geholpen

Ik ben doorgestuurd en ben veel wijzer geworden over een aantal zaken. De wetgeving is voor een leek niet meer te snappen hier in Nederland.

Super goed!

ik heb vandaag gebeld, ze hebben direct een goed advocatenkantoor gevonden die mij kan helpen. Fijn dat het zo snel is geregeld!

Netjes geholpen

Snel en professioneel doorverwezen.

Super goed en snel geholpen

Zeer goed, snel en duidelijk geholpen.

Heel erg goed

De persoon die ik aan de lijn heb gehad heeft me goed geholpen en ze luisterde goed naar wat ik vertelde. Ze heeft me netjes in de wacht gezet toen ze iets op ging zoeken.

Top geholpen

Ik werd al snel terug gebeld zoals beloofd. En ik had een vriendelijke en behulpzame vrouw aan de telefoon

geweldig advies

direct begrepen van het probleem en tijd nemen om te luisteren

Netjes en vriendelijk geholpen

Zij hebben mij naar een advocaat doorverwezen heel vriendelijk en behulpzaam

goed luisterend oor, goede analyse van probleem

in korte tijd begreep de mevrouw waar mijn vraag over ging. ze analyseerde goed en vroeg goed door. daardoor heb ik vertrouwen in de aan mij toegewezen advocaten kantoor.

Vriendelijke behulpzame medewerker

Heel vriendelijk en meedenkend. Top!

Professioneel en klantvriendelijk

Ik ben snel en professioneel geholpen.

Geweldig dat ze mij zo snel wilde helpen!

Zeer fijn dat jullie me zo snel konden helpen en door konden verwijzen naar een goede advocaat! Super bedankt!

Goed Vragen zijn beantwoord.duidelijkheid.en ben serieus genomen.

Prima en vlot geholpen

Duidelijk, vriendelijk en vlot

Vriendelijk en effectief

Duidelijke en vriendelijke communicatie gehad via de telefoon.

Vriendelijk, goede en snelle service

Vriendelijk en behulpzaam goed in orde!

Mijn eerste ervaring hiermee en het was een zeer fijne en vriendelijke,behulpzaam gesprek. Bedankt!

prima advies en supersnel

dame stond mij goed te woord en werd efficiënt geholpen