goed luisterend oor, goede analyse van probleem

in korte tijd begreep de mevrouw waar mijn vraag over ging. ze analyseerde goed en vroeg goed door. daardoor heb ik vertrouwen in de aan mij toegewezen advocaten kantoor.

Vriendelijke behulpzame medewerker

Heel vriendelijk en meedenkend. Top!

Professioneel en klantvriendelijk

Ik ben snel en professioneel geholpen.

Geweldig dat ze mij zo snel wilde helpen!

Zeer fijn dat jullie me zo snel konden helpen en door konden verwijzen naar een goede advocaat! Super bedankt!

Goed Vragen zijn beantwoord.duidelijkheid.en ben serieus genomen.

Prima en vlot geholpen

Duidelijk, vriendelijk en vlot

Vriendelijk en effectief

Duidelijke en vriendelijke communicatie gehad via de telefoon.

Vriendelijk, goede en snelle service

Vriendelijk en behulpzaam goed in orde!

Mijn eerste ervaring hiermee en het was een zeer fijne en vriendelijke,behulpzaam gesprek. Bedankt!

prima advies en supersnel

dame stond mij goed te woord en werd efficiënt geholpen

Uitstekend geholpen

Vriendelijk , luisterend oor , en goed advies

top servise

ik ben zo blij met mijn contact .

Profesioneel, hulpvol en begripvol

De reactie was positief ervaren. Het is prettig aan te horen dat er begrip is voor de situatie waarin je onverwachts en oneerlijk in ben terecht gekomen.

Heel fijn te woord gestaan en er werd gelijk actie ondernomen!

Snelle en deskundige hulp

Het 1e contact en daarna met de advocaat heb ik als prettig ervaren.

heel duidelijke informatie en vriendelijk

ik heb antwoord gekregen op mijn vraag

Mijn verhaal is gehoord geworden. Ik heb goed advies en beginnende hulp gehad. Hele snelle actie

superhulp als je juist zit

lang een probleem gehad met mijn werkgever waardoor ik niet zeker wist wat ik moest doen. dankzij dit adviesbureau contact gekregen met de mensen die mij daadwerkelijk kunnen helpen! megabedankt!

Was duidelijk

Was duidelijk en geeft alles goed uitgelegd erg fijn nogmaals dank

Super geholpen

Werd direct geholpen en werd gekalmeerd door deze mevrouw m.a.w uitstekende dienstverlening

Goed behandeld

Positief aanbevelingen. Duidelijk verhaal

Zeer attent en vriendelijk.

Klantvriendelijk persoon aan de telefoon gehad die me graag wou helpen en medelevend.

Uitstekende dienstverlening. Zeer snel en op het afgesproken tijdstip contact. Ben zeer tevreden.d

Na 1 blik op het internet, direct het juiste adres gevonden. Binnen een uur een reacte en aanvullend commentaar geleverd. Daarna nog een terugbelmoment ..Dit op de minuut nauwkeurig. Ik heb alle vertrouwen in een goede en vooral eerlijke afloop. Hartelijke groet, Sander

Het-ontslag.nl heeft me goed geholpen

Het contact verliep vlot. De dame was ter zake kundig en heeft me goed doorverwezen naar een geschikt advocatenkantoor. Al met al een prettige en geruststellende ervaring.

Snel en terzake antwoord en een goede doorverwijzing.

Medewerker heeft een snelle beoordeling van de situatie gemaakt en aangegeven wat de aandachtspunten zijn. Vervolgens ben ik doorverwezen naar een terzake deskundige voor verdere afhandeling.