Uitstekend inlevingsvermogen en doortastend handelen

Ik voelde me volledig begrepen en vriendelijk bejegend. De kwestie werd ook adequaat behandeld. Al met al fantastische service. Ik werd daar heel rustig van en begon er ook op te vertrouwen dat ik in goede handen was en ook baar toe geleid. Ik ben uiterst tevreden!

Snel, vakkundig!

Op zoek naar hulp bij ontslag werd ik door dit kantoor doorverwezen naar een goede advocaat die gelijk contact met me opnam. De medewerkster nam goed de tijd en was medelevend.

Helemaal tevreden

Afspraken niet nakomen communicatie 0

Tot 3 keer toe mij toegezegd dat ik zou worden gebeld ivm mijn zaak nou ik wacht nog steeds op een telefoontje ! Ergste is dat ze weten dat ik mentaal niet goed ben en dan nog eens dit flikken!

Naar aanleiding van uw klacht hebben we contact opgenomen met de arbeidsrecht jurist waar we u naar hebben doorverwezen. Die gaf aan u niet verder te kunnen helpen. We hopen dat u de juiste hulp heeft kunnen vinden.

Vriendelijk

Vriendelijk, geduldig, en snel gereageerd

Snel en efficiënt

Binnen een half uur nam betreffende advocaat contact met me op. Heb nu een afspraak met m gemaakt.

Zeer deskundige en behulpzame persoon aan de lijn gehad

Je verhaal en behoefte wordt meteen meegenomen in het proces om te werken naar de kern.

Hele snelle goede service werd snel doorverwezen en gebeld

Ik werd doorverwezen en binnen 10 minuten terug gebeld door eeen advocaat. Erg goed gevoel hierbij.

Meedenkend en anticiperend

Prettige telefonische ervaring; goed geluisterd en meegedacht en mij doorverwezen naar een prettig advocatenbureau.

Zeer netjes geholpen

Ik werd op vriendelijke wijze geholpen. En snel in contact gebracht met voor mij de juiste advocaat

Doel bereikt, antwoorden gekregen

Doel bereikt, antwoorden gekregen

Top en snel geholpen

Professioneel En vriendelijk te woord gestaan. Duidelijke communicatie; ik wist meteen waar ik aan toe was

vriendelijk en adequaat tewoord gesteld

Ik moet nog kijken hoe het verder verloopt

Geweldig goed geholpen

Ik ben doorgestuurd en ben veel wijzer geworden over een aantal zaken. De wetgeving is voor een leek niet meer te snappen hier in Nederland.

Super goed!

ik heb vandaag gebeld, ze hebben direct een goed advocatenkantoor gevonden die mij kan helpen. Fijn dat het zo snel is geregeld!

Netjes geholpen

Snel en professioneel doorverwezen.

Super goed en snel geholpen

Zeer goed, snel en duidelijk geholpen.

Heel erg goed

De persoon die ik aan de lijn heb gehad heeft me goed geholpen en ze luisterde goed naar wat ik vertelde. Ze heeft me netjes in de wacht gezet toen ze iets op ging zoeken.

Top geholpen

Ik werd al snel terug gebeld zoals beloofd. En ik had een vriendelijke en behulpzame vrouw aan de telefoon

geweldig advies

direct begrepen van het probleem en tijd nemen om te luisteren

Netjes en vriendelijk geholpen

Zij hebben mij naar een advocaat doorverwezen heel vriendelijk en behulpzaam

goed luisterend oor, goede analyse van probleem

in korte tijd begreep de mevrouw waar mijn vraag over ging. ze analyseerde goed en vroeg goed door. daardoor heb ik vertrouwen in de aan mij toegewezen advocaten kantoor.

Vriendelijke behulpzame medewerker

Heel vriendelijk en meedenkend. Top!

Professioneel en klantvriendelijk

Ik ben snel en professioneel geholpen.

Geweldig dat ze mij zo snel wilde helpen!

Zeer fijn dat jullie me zo snel konden helpen en door konden verwijzen naar een goede advocaat! Super bedankt!

Over Het-ontslag.nl

Het-ontslag.nl is onderdeel van Het Juridisch Netwerk Nederland. We zijn gespecialiseerd in arbeidszaken en werken samen met een landelijk netwerk van arbeidsrecht advocaten en mediators.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.