Goed geluisterd en zorgvuldig advies

Met veel geduld naar mij geluisterd. Voelde me begrepen en bijgestaan. Advies was zinvol.

goed ontvangen

Netjes en duidelijk telefonisch contact gehad. ben door verwezen naar een jurist met verstand van zaken.

Nvt

Nvt

Nadat ik mijn vraag had gesteld kreeg ik direct mail, waarop ik terug antwoorde/mail. Hierna werd ik direct gebeld om eea duidelijk te krijgen. Nu ben ik in afwachting van afspraak met de betrokken advocaat. Met hartelijke groet, Monique de Ruijter

Snel, duidelijk en service gericht !

zie hierboven.

Goed en tevreden

Ik ben vriendelijk en goed te woord gestaan.

Ik had razend advies nodig op arbeidsrecht gebied. Geregeld werd een gespecialiseerde advocaat in mijn stad waar ik een paar uur later een gesprek had. Dat had ik - eerlijk gezegd - niet echt verwacht.

Snel en correct geholpen en de jurist belde mij in 15 minuten.

Goede en snelle dienstverlening

Na telefonisch contact is er dezelfde dag snel en accuraat geadviseerd.

Zeer positief

Vriendelijk te woord gestaan en doorverwezen.

The right people for my issue

I called 0850511952 and was welcome by Felice Thenu who was very polite and gave me a good feeling and agreed that she would contact me to the right person with my issue.

Goed geholpen

Vriendelijk dame

Er werd goed geluisterd. Goede informatie gekregen. Werd ook snel doorverwezen naar een advocaat die ook snel contact opnam met mij. Bedankt voor alle hulp!!!!

Snel geholpen en doorgestuurd.

Vriendelijk telefonisch contact met mevrouw Melisa Yilmaz. Snelle behandeling, direct doorverwezen naar een gespecialiseerde advocaat. Ik werd binnen een uur al gebeld en een afspraak gemaakt.

Heel prettig

Heel prettig

Was moeilijk opstarten

Moest jammer genoeg het paar keer uitleggen. Bleek dat ik geen jurist aan de lijn had. Verders wel goed geholpen

Duidelijke communicatie

Ervaren medewerkster en stelde duidelijke vragen.

Ze hebben mijn verhaal met geduld geluisterd en goed door verwezen

Goed geluisterd naar mijn verhaal en binnen 24 uur mij door verwezen naar een passend hulp verlener

Goed geluisterd en door gevraagd

Pluspunten

Snelle behandeling, goed telefonische advies.

Pluspunten

Duidelijk en vriendelijk

Pluspunten

Snelle reactie

Pluspunten

Na mijn gegevens achtergelaten te hebben op de website, werd ik binnen 24 uur teruggebeld. Situatie kort in kaart gebracht en meteen doorverwezen naar de juiste persoon. Binnen een uur een e-mail ontvangen met de gegevens daarvan. Prettig om snel geholpen te worden in deze situatie.

Pluspunten

Een hele rustige vrouw (Bianca), met veel geduld, aan de lijn gehad. Heel begripvol. Stelde de juiste vragen om mijn situatie op de juiste manier op papier te krijgen.

Geen. Ik kon mijn verhaal doen en had echt het gevoel dat er naar me geluisterd werd, doordat er wedervragen werden gesteld.