Uitstekend geholpen

Vriendelijk , luisterend oor , en goed advies

top servise

ik ben zo blij met mijn contact .

Profesioneel, hulpvol en begripvol

De reactie was positief ervaren. Het is prettig aan te horen dat er begrip is voor de situatie waarin je onverwachts en oneerlijk in ben terecht gekomen.

Heel fijn te woord gestaan en er werd gelijk actie ondernomen!

Snelle en deskundige hulp

Het 1e contact en daarna met de advocaat heb ik als prettig ervaren.

heel duidelijke informatie en vriendelijk

ik heb antwoord gekregen op mijn vraag

Mijn verhaal is gehoord geworden. Ik heb goed advies en beginnende hulp gehad. Hele snelle actie

superhulp als je juist zit

lang een probleem gehad met mijn werkgever waardoor ik niet zeker wist wat ik moest doen. dankzij dit adviesbureau contact gekregen met de mensen die mij daadwerkelijk kunnen helpen! megabedankt!

Was duidelijk

Was duidelijk en geeft alles goed uitgelegd erg fijn nogmaals dank

Super geholpen

Werd direct geholpen en werd gekalmeerd door deze mevrouw m.a.w uitstekende dienstverlening

Goed behandeld

Positief aanbevelingen. Duidelijk verhaal

Zeer attent en vriendelijk.

Klantvriendelijk persoon aan de telefoon gehad die me graag wou helpen en medelevend.

Uitstekende dienstverlening. Zeer snel en op het afgesproken tijdstip contact. Ben zeer tevreden.d

Na 1 blik op het internet, direct het juiste adres gevonden. Binnen een uur een reacte en aanvullend commentaar geleverd. Daarna nog een terugbelmoment ..Dit op de minuut nauwkeurig. Ik heb alle vertrouwen in een goede en vooral eerlijke afloop. Hartelijke groet, Sander

Het-ontslag.nl heeft me goed geholpen

Het contact verliep vlot. De dame was ter zake kundig en heeft me goed doorverwezen naar een geschikt advocatenkantoor. Al met al een prettige en geruststellende ervaring.

Snel en terzake antwoord en een goede doorverwijzing.

Medewerker heeft een snelle beoordeling van de situatie gemaakt en aangegeven wat de aandachtspunten zijn. Vervolgens ben ik doorverwezen naar een terzake deskundige voor verdere afhandeling.

Uitstekend!

Prettig contact, uitstekende dienstverlening, top!

Matig

Vandaag 24 maart nog steeds geen reactie van advocaat. Ik heb verleden week en deze week gebeld , nog steeds niets van gehoord

Goed geholpen

Ik ben goed begeleid worden.

Wat een snelle service

To the point en vlotte doorverwijzing

Hulpzaam

Ik ben goed uitgeluisterd en doorverwezen. I.vm. Serieuze karakter van de situatie.

Goed geluisterd en zorgvuldig advies

Met veel geduld naar mij geluisterd. Voelde me begrepen en bijgestaan. Advies was zinvol.

goed ontvangen

Netjes en duidelijk telefonisch contact gehad. ben door verwezen naar een jurist met verstand van zaken.

Nadat ik mijn vraag had gesteld kreeg ik direct mail, waarop ik terug antwoorde/mail. Hierna werd ik direct gebeld om eea duidelijk te krijgen. Nu ben ik in afwachting van afspraak met de betrokken advocaat. Met hartelijke groet, Monique de Ruijter

Snel, duidelijk en service gericht !

zie hierboven.