Netjes geholpen

Snel en professioneel doorverwezen.

Super goed en snel geholpen

Zeer goed, snel en duidelijk geholpen.

Heel erg goed

De persoon die ik aan de lijn heb gehad heeft me goed geholpen en ze luisterde goed naar wat ik vertelde. Ze heeft me netjes in de wacht gezet toen ze iets op ging zoeken.

Top geholpen

Ik werd al snel terug gebeld zoals beloofd. En ik had een vriendelijke en behulpzame vrouw aan de telefoon

geweldig advies

direct begrepen van het probleem en tijd nemen om te luisteren

Netjes en vriendelijk geholpen

Zij hebben mij naar een advocaat doorverwezen heel vriendelijk en behulpzaam

goed luisterend oor, goede analyse van probleem

in korte tijd begreep de mevrouw waar mijn vraag over ging. ze analyseerde goed en vroeg goed door. daardoor heb ik vertrouwen in de aan mij toegewezen advocaten kantoor.

Vriendelijke behulpzame medewerker

Heel vriendelijk en meedenkend. Top!

Professioneel en klantvriendelijk

Ik ben snel en professioneel geholpen.

Geweldig dat ze mij zo snel wilde helpen!

Zeer fijn dat jullie me zo snel konden helpen en door konden verwijzen naar een goede advocaat! Super bedankt!

Goed Vragen zijn beantwoord.duidelijkheid.en ben serieus genomen.

Prima en vlot geholpen

Duidelijk, vriendelijk en vlot

Vriendelijk en effectief

Duidelijke en vriendelijke communicatie gehad via de telefoon.

Vriendelijk, goede en snelle service

Vriendelijk en behulpzaam goed in orde!

Mijn eerste ervaring hiermee en het was een zeer fijne en vriendelijke,behulpzaam gesprek. Bedankt!

prima advies en supersnel

dame stond mij goed te woord en werd efficiënt geholpen

Uitstekend geholpen

Vriendelijk , luisterend oor , en goed advies

top servise

ik ben zo blij met mijn contact .

Profesioneel, hulpvol en begripvol

De reactie was positief ervaren. Het is prettig aan te horen dat er begrip is voor de situatie waarin je onverwachts en oneerlijk in ben terecht gekomen.

Heel fijn te woord gestaan en er werd gelijk actie ondernomen!

Snelle en deskundige hulp

Het 1e contact en daarna met de advocaat heb ik als prettig ervaren.

heel duidelijke informatie en vriendelijk

ik heb antwoord gekregen op mijn vraag

Mijn verhaal is gehoord geworden. Ik heb goed advies en beginnende hulp gehad. Hele snelle actie

superhulp als je juist zit

lang een probleem gehad met mijn werkgever waardoor ik niet zeker wist wat ik moest doen. dankzij dit adviesbureau contact gekregen met de mensen die mij daadwerkelijk kunnen helpen! megabedankt!

Was duidelijk

Was duidelijk en geeft alles goed uitgelegd erg fijn nogmaals dank

Over Het-ontslag.nl

Het-ontslag.nl is onderdeel van Het Juridisch Netwerk Nederland. We zijn gespecialiseerd in arbeidszaken en werken samen met een landelijk netwerk van arbeidsrecht advocaten en mediators.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.