Super geholpen

Werd direct geholpen en werd gekalmeerd door deze mevrouw m.a.w uitstekende dienstverlening

Goed behandeld

Positief aanbevelingen. Duidelijk verhaal

Zeer attent en vriendelijk.

Klantvriendelijk persoon aan de telefoon gehad die me graag wou helpen en medelevend.

Uitstekende dienstverlening. Zeer snel en op het afgesproken tijdstip contact. Ben zeer tevreden.d

Na 1 blik op het internet, direct het juiste adres gevonden. Binnen een uur een reacte en aanvullend commentaar geleverd. Daarna nog een terugbelmoment ..Dit op de minuut nauwkeurig. Ik heb alle vertrouwen in een goede en vooral eerlijke afloop. Hartelijke groet, Sander

Het-ontslag.nl heeft me goed geholpen

Het contact verliep vlot. De dame was ter zake kundig en heeft me goed doorverwezen naar een geschikt advocatenkantoor. Al met al een prettige en geruststellende ervaring.

Snel en terzake antwoord en een goede doorverwijzing.

Medewerker heeft een snelle beoordeling van de situatie gemaakt en aangegeven wat de aandachtspunten zijn. Vervolgens ben ik doorverwezen naar een terzake deskundige voor verdere afhandeling.

Uitstekend!

Prettig contact, uitstekende dienstverlening, top!

Matig

Vandaag 24 maart nog steeds geen reactie van advocaat. Ik heb verleden week en deze week gebeld , nog steeds niets van gehoord

Goed geholpen

Ik ben goed begeleid worden.

Wat een snelle service

To the point en vlotte doorverwijzing

Hulpzaam

Ik ben goed uitgeluisterd en doorverwezen. I.vm. Serieuze karakter van de situatie.

Goed geluisterd en zorgvuldig advies

Met veel geduld naar mij geluisterd. Voelde me begrepen en bijgestaan. Advies was zinvol.

goed ontvangen

Netjes en duidelijk telefonisch contact gehad. ben door verwezen naar een jurist met verstand van zaken.

Nadat ik mijn vraag had gesteld kreeg ik direct mail, waarop ik terug antwoorde/mail. Hierna werd ik direct gebeld om eea duidelijk te krijgen. Nu ben ik in afwachting van afspraak met de betrokken advocaat. Met hartelijke groet, Monique de Ruijter

Snel, duidelijk en service gericht !

zie hierboven.

Goed en tevreden

Ik ben vriendelijk en goed te woord gestaan.

Ik had razend advies nodig op arbeidsrecht gebied. Geregeld werd een gespecialiseerde advocaat in mijn stad waar ik een paar uur later een gesprek had. Dat had ik - eerlijk gezegd - niet echt verwacht.

Snel en correct geholpen en de jurist belde mij in 15 minuten.

Goede en snelle dienstverlening

Na telefonisch contact is er dezelfde dag snel en accuraat geadviseerd.

Zeer positief

Vriendelijk te woord gestaan en doorverwezen.

The right people for my issue

I called 0850511952 and was welcome by Felice Thenu who was very polite and gave me a good feeling and agreed that she would contact me to the right person with my issue.

Goed geholpen

Vriendelijk dame

Er werd goed geluisterd. Goede informatie gekregen. Werd ook snel doorverwezen naar een advocaat die ook snel contact opnam met mij. Bedankt voor alle hulp!!!!

Snel geholpen en doorgestuurd.

Vriendelijk telefonisch contact met mevrouw Melisa Yilmaz. Snelle behandeling, direct doorverwezen naar een gespecialiseerde advocaat. Ik werd binnen een uur al gebeld en een afspraak gemaakt.

Over Het-ontslag.nl

Het-ontslag.nl is onderdeel van Het Juridisch Netwerk Nederland. We zijn gespecialiseerd in arbeidszaken en werken samen met een landelijk netwerk van arbeidsrecht advocaten en mediators.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.