Heel prettig

Heel prettig

Was moeilijk opstarten

Moest jammer genoeg het paar keer uitleggen. Bleek dat ik geen jurist aan de lijn had. Verders wel goed geholpen

Duidelijke communicatie

Ervaren medewerkster en stelde duidelijke vragen.

Ze hebben mijn verhaal met geduld geluisterd en goed door verwezen

Goed geluisterd naar mijn verhaal en binnen 24 uur mij door verwezen naar een passend hulp verlener

Goed geluisterd en door gevraagd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle behandeling, goed telefonische advies.

Pluspunten

Duidelijk en vriendelijk

Pluspunten

Snelle reactie

Geen

Pluspunten

Na mijn gegevens achtergelaten te hebben op de website, werd ik binnen 24 uur teruggebeld. Situatie kort in kaart gebracht en meteen doorverwezen naar de juiste persoon. Binnen een uur een e-mail ontvangen met de gegevens daarvan. Prettig om snel geholpen te worden in deze situatie.

Pluspunten

Een hele rustige vrouw (Bianca), met veel geduld, aan de lijn gehad. Heel begripvol. Stelde de juiste vragen om mijn situatie op de juiste manier op papier te krijgen.

Geen. Ik kon mijn verhaal doen en had echt het gevoel dat er naar me geluisterd werd, doordat er wedervragen werden gesteld.

Pluspunten

goed en snel geholpen, werd al in zeer korte tijd benaderd door arbeidsrecht advocaat voor 1e afspraak

Pluspunten

Heldere en duidelijke uitleg over het proces. Er werd meteen actie ondernomen en dezelfde dag was ik in contact met een van hun experts.

Pluspunten

Direct geholpen, word niet van het kastje naar de muur gestuurd.

Pluspunten

Adequate afhandeling en perfecte afhandeling urgentie van mijn case. Uitstekende terugkoppeling, helder en duidelijk en gevoel serieus genomen te zijn en steun in alles is uitstekend.

geen commentaar vooralsnog. Weet tot nu toe alleen positieve punten te benoemen.

Pluspunten

Snelle Reactie

Pluspunten

Hebben mij goed geholpen

Pluspunten

Vriendelijk en geduldig

Pluspunten

Fantastisch begeleid en geholpen door Max van Til. Zelfs in een situatie waarin onderhandelen onmogelijk was\leek (bedrijfsverhuizing/reorganisatie). En er mede hierdoor een zeer korte deadline was. Heeft Max naar alle tevredenheid een positief resultaat geboekt. Zelfs op zondag wanneer kantoor dicht was is Max nog snel even naar kantoor gegaan om de laatste updates en advies te geven. Kortom Max je bent een topper! En zal je van harte bij iedereen aanbevelen.

Ga zo door

Pluspunten

- ben binnen 24 uur teruggebeld en het was een aangename intakegesprek - duidelijke toelichting per e-mail ontvangen m.b.t. de informatie en doorverwijzing naar het desbetreffende advocatenkantoor

nog geen verbeterpunten tot nu toe

Pluspunten

Snel geholpen en doorgestuurd.

Zou fijn zijn als je niet doorgestuurd zou worden en maar 1 keer je hele verhaal te hoeven doen.

Pluspunten

Snel en duidelijk. Afspraak wordt snel nagekomen

Lindelaan 18 1405 AK Bussum

Over Het-ontslag.nl

Het-ontslag.nl is onderdeel van Het Juridisch Netwerk Nederland. We zijn gespecialiseerd in arbeidszaken en werken samen met een landelijk netwerk van arbeidsrecht advocaten en mediators.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.