Zeer vriendelijk en duidelijk te woord gestaan

Fijn gesprek gehad, duidelijke uitleg.

Duidelijk, helder

Heel goed geholpen veel informatie

Zocht informatie over alimentatie en ben fantastisch geholpen

Ik werd heel snel gebeld na mijn bericht die ik had gestuurd. Ze waren vriendelijk en behulpzaam

Zeer positief.

Door een burnout ben ik momenteel nauwelijks in staat stukken te begrijpen, info te vragen en schrik van vage, voorzichtige, twijfelachtige of te brede reacties en antwoorden en haak dan af of klap dicht. De info was helder, duidelijk, er werd goed op mij ingespeeld en ik heb contactinfo gekregen waarmee de ontmoeting nog moet plaats vinden maar het eerste contact positief was; ik voel mij niet machteloos alleen staan, iets wat ten tijde van een burnout een verlammend en deprimerend gegeven is.

Ben snel teruggebelt fijn gesprek gehad

Goed geholpen

Ik zit al 2 jaar in zak en as en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk heb ik zaterdag contact opgenomen met echtscheiding.nl en deze hebben mij netjes maandagochtend terug gebeld ! En hebben zij mij meteen doorverwezen met een goede advocaat. Na jaren van onzekerheid voel ik mij nu opgelucht en heb weer hoop. Bedankt echtscheiding.nl ! Met vriendelijke groet, Stephan de Graaf

PRAKTISCH EN ADEQUAAT

Goed geluisterd, fijn geholpen.

duidelijk en informatief, vlot en snel contact

Na aanvraag middels contact mailadres werd ik kort nadien benaderd. Voorlopige in & outs werden kort, bondig en duidelijk besproken. Was een uiterst professionele medewerkster.

Ze was heel lief en luisterend oor heel beleefd en mede levend met mijn verdriet. Heel beschaafd en geweldig persoon.

Voorlopige goede indruk

Tot nu toe een goede ervaring. Er is goed geluisterd, komen professioneel over en werd direct verder geholpen. Nu afwachten hoe het gesprek met de advocaat zal verlopen.

Goed gesprek

Netjes behandeld.

Snel en vakkundige hulp voor juridisch advies.

Snelle vakkundige hulp bij zoeken naar advocaat familierecht.

goede uitleg en goede hulp

ik werd netjes te woord gestaan en goed geholpen

Goed advies gekregen.

Snel, vriendelijk, begripvol

Snelle opvolging van mijn aanvraag. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Keurig oplossing.

Een vechtscheiding met veel geregel en veel gedoe

Ik heb een slechte ervaring met de scheiding van me ouders , ik loop daar voor nog steeds bij een psycholoog. Voor problemen waar ik mee zit .

behulpzaam en vriendelijk!

Goed geholpen!

Ik ben ontzettend goed geholpen en ze begreep mijn situatie.

Ze heeft me goed geholpen en ze heeft me direct doorverwezen naar een erkende advocaat.

Zeer snel en zeer prettig contact

Wordt goed geluisterd en doorverwezen naar de juiste advocatuur

Heel professioneel en correct

Kundig, goede informatie en doeltreffend zonder teveel emoties erin te betrekken. Uiterst correct en behulpzaam. Nu afwachten hoe het vervolgtraject gaat verlopen.

Snel begrip van het probleem en snelle afhandeling

Medewerkster van juridisch.nl begreep mijn vraag goed en snel. Mogelijkheden van keuze van advocaten werd besproken en binnen het uur hadden wij telefonisch contact met een advocaat, die onze zaak lijkt te kunnen behartigen

Vlot

Uitstekend met die geen ik gesproken heb

Ik werd goed geholpen, alle vragen waar ik me zit zijn goed beantwoorden. Ik vind ideal en hulpzaam. Top compliment.

Over Echtscheiding.nl

Echtscheiding.nl is onderdeel van Juridisch.nl. Echtscheidings.nl richt zich op familierecht. Of het nu gaat om echtscheiding, verbreking samenleving, alimentatie of een ander familierechtelijk probleem. Echtscheiding.nl helpt rechtzoekenden bij het maken van de beste keuze en brengt men in contact met een bij Juridisch.nl aangesloten echtscheiding advocaat of mediator.