Luisterend oor ontbrak

Mijn ervaring dat ik niet de ruimte kreeg om het verhaal te vertellen en gelijk al een oordeel was gegeven over mijn zaak. En het advies om bij andere advocaat te " proberen". Erg teleurstellend en met een tikje onvriendelijkheid.

Er werd goed geluisterd, ik kreeg een goed advies en werd doorverwezen naar een goede advocaat.

Ik zat met een aantal vragen en die werden keurig beantwoord. Ik kreeg goede adviezen en er werd voor mij contact gelegd met een zeer vakkundige advocaat waar ik inmiddels al een zeer goed intakegesprek heb gehad.

zeer tevreden en snel geholpen en duidelijke verwijzing

goed geholpen, uitstekende advies

goed aangehoord

goed aangehoord en doorgevraagd en had vertrouwen dat er een advocaat contact zou opnemen met ons, maar helaas is niet gebeurt.

Geachte mevrouw, we hebben de advocaat gesproken naar aanleiding van uw beoordeling. De advocaat geeft aan wel degelijk telefonisch met u te hebben gesproken na de doorverwijzing over uw hulpvraag. In verband met uw negatieve beoordeling hebben wij contact opgenomen met mr Van de Bunt. Die geeft aan u vorige week vrijdag telefonisch te hebben gesproken. U gaf aan tevreden te zijn over het telefonische contact met hem en niet op de hoogte te zijn van deze beoordeling. De advocaat geeft ook aan dat u een andere advocaat hebt ingeschakeld. We wensen u veel succes met uw zaak.

Zeer vriendelijk en snel geholpen.

Zoeken naar de juiste advocaat op internet is een regelrechte ramp, gelukkig ben ik door Fleur snel geholpen op een vriendelijke manier. Heb de juiste advocaat gevonden en dat brengt rust in lastige tijden. Dank hiervoor.

Erg begripvol

Ik kreeg een luisterend oor in deze moeilijke periode. Tijdens het gesprek kreeg ik veel nuttige informatie in duidelijke taal

Prettige service

Duidelijk advies, snelle doorverwijzing naar advocaat in de buurt, vriendelijke medewerkers.

Snel en goed geholpen.

Snel en goed geholpen.

Duidelijk

Prima verwijzing tot nu toe

Super fijn telefoongesprek gehad met de advocaat

Ik werd goed gehoord en er werd goed meegedacht. Ik ben heel blij met de advocaat en ze denkt goed mee in een betalingsregeling. Heel sympathiek en neemt direct mijn stress weg van de hele situatie. Ik ga het proces met vertrouwen tegemoet en ze heeft het hele stappenplan duidelijk en goed in begrijpbare taal uitgelegd.

snelle service

heel snel in contact gebracht met een goede advocaat

zeer klantvriendelijk

prettig en begripvol

Duidelijk, snel en goede afhandeling

Er werd snel contact opgenomen en er werd goed geluisterd naar wat ik zocht. Met daarbij een goede match.

Ik vond het erg prettig en zeer snel de juiste doorverwijzing

Bedankt!

Uitstekende hulpverlening

Uitstekende hulpverlening.

Vriendelijk en begripvol

Ik werd vriendelijk en begripvol te woord gestaan en goed doorverwezen naar een jurist in mijn stad.

Goed contact

Alleen geen duidelijk antwoord op mijn vragen, omdat dit haar vakgebied niet is.

Kort en duidelijk

Goede informatie, duidelijke vragen, samenvatting en vervolgafspraak.

formulier dat ik had ingevuld was niet bekend

ik had mijn achtergrond en ook beschikbaarheid in het formulier ingevuld. deze bleek niet beschikbaar bij de medewerker. hierdoor werd ik gebeld op een moment dat dit niet uitkwam, en moest ik informatie herhalen.

Helaas hadden wij geen ingevuld formulier van u ontvangen. Onze medewerker heeft daarom een telefonische intake met u gedaan en u in contact gebracht met een gespecialiseerde advocaat om u rechtsbijstand te verlenen. We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.

Goed advies

Werd goed geluisterd naar wat nidig is.

Duidelijk

Het was een geordend gesprek, werd goed begrepen en het werd goed opgebouwd

Zeer snel en goed geholpen.

Perfecte en deskundige dienstverlening en ook een luisterend ook voor de situatie. Ik kan iedereen die ook in deze nare situatie zitten deze mensen van harte aanbevelen.

Echtscheiding

zeer goede service.

Goed geholpen aan de telefoon snel sirvice

Mijn vragen waar ik mee zat werden beantwoord. Zeer tevreden.

Over Echtscheiding.nl

Echtscheiding.nl is onderdeel van Juridisch.nl. Echtscheidings.nl richt zich op familierecht. Of het nu gaat om echtscheiding, verbreking samenleving, alimentatie of een ander familierechtelijk probleem. Echtscheiding.nl helpt rechtzoekenden bij het maken van de beste keuze en brengt men in contact met een bij Juridisch.nl aangesloten echtscheiding advocaat of mediator.