Kort en duidelijk

Goede informatie, duidelijke vragen, samenvatting en vervolgafspraak.

formulier dat ik had ingevuld was niet bekend

ik had mijn achtergrond en ook beschikbaarheid in het formulier ingevuld. deze bleek niet beschikbaar bij de medewerker. hierdoor werd ik gebeld op een moment dat dit niet uitkwam, en moest ik informatie herhalen.

Helaas hadden wij geen ingevuld formulier van u ontvangen. Onze medewerker heeft daarom een telefonische intake met u gedaan en u in contact gebracht met een gespecialiseerde advocaat om u rechtsbijstand te verlenen. We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.

Goed advies

Werd goed geluisterd naar wat nidig is.

Duidelijk

Het was een geordend gesprek, werd goed begrepen en het werd goed opgebouwd

Zeer snel en goed geholpen.

Perfecte en deskundige dienstverlening en ook een luisterend ook voor de situatie. Ik kan iedereen die ook in deze nare situatie zitten deze mensen van harte aanbevelen.

Echtscheiding

zeer goede service.

Goed geholpen aan de telefoon snel sirvice

Mijn vragen waar ik mee zat werden beantwoord. Zeer tevreden.

Goeie ervaring

Ik ben tevreden met het gesprek .

goef

goed geholpen

Albanis

super !!

Warm ontvangen en gehulpen

Goede dienst verleend. Niks op aan te merken.

Snel en vriendelijk

Er wordt goed meegedacht met ons. En afspraken worden snel nagekomen.

Goed gesprek. Maar het was mij niet duidelijk waar te stoppen met details voor een eerst gesprek.

Snel meegedacht

Vriendelijk en heel resultaat gericht. Super heb er ook vertrouwen in.

Wordt snel doorverbonden met een advokaat

Snel geholpen, direct doorverwezen.c

Contact was punctueel en to the point.

Snel doorschakeling met de juiste afdeling

Goed en praktisch

kort en krachtig. doortastend!

Fantastisch en deskundig geholpen

Als moeder inlichtingen aangevraagd voor dochter en zeer aandachtig aangehoord. Daarna zeer deskundig een antwoord gekregen en gelijk door verwezen.

Top! Snel vakkundig en vriendelijk.

Top! Snel vakkundig en vriendelijk.

Heeft mij goed geholpen

Super lief

Super geholpen tot nu toe.

geweldige start meegekregen

geweldige start meegekregen

Snel en duidelijk geholpen

Ik heb sochtends een mail gestuurd en binnen een paar uur werd ik terug gebeld met duidelijk uitleg en werd ik naar de juiste persoon door verwezen

Over Echtscheiding.nl

Echtscheiding.nl is onderdeel van Juridisch.nl. Echtscheidings.nl richt zich op familierecht. Of het nu gaat om echtscheiding, verbreking samenleving, alimentatie of een ander familierechtelijk probleem. Echtscheiding.nl helpt rechtzoekenden bij het maken van de beste keuze en brengt men in contact met een bij Juridisch.nl aangesloten echtscheiding advocaat of mediator.