Vriendelijke en accurate hulp en doorverwijzing.

Super goed geholpen!

Heel tevreden over nette en betrokken afhandeling.

Correct en duidelijk

Duidelijk waar en wat we kunnen verwachten, duidelijk in welke wegen.

Snel handelen

Gelijk actie goed bedrijf

Snelle terug belactie

Goed advies en meedenkend dat was erg fijn.

Erg netjes en attent

Alleen dit advocatenkantoor belt niet meer terug zou graag een ander willen misschien in huizen anders Hoor het graag

Super goed geholpen

Na verschillende vragen en antwoorden, het juiste advocaten bureau toegewezen.

Goed te woord gestaan en dezelfde dag een afspraak met de juiste advocaat

Fijne en duidelijke bewoordingen, en uitleg, goede service. Nog op de zelfde dag een afspraak met de juiste advocaat.

heel goed

ik ben sneul gehelpen perfect dienst

snel en effectief

Maandag contact gehad met JNN zelfde dag no gebeld door advocaat. Dinsdag gesprek met advocaat duidelijke afspraken wat ik moet doen en wat de vervolg stappen gaan zijn. Zeer prettig om zaken te kunnen afhandelen die lastig zijn in de privé sfeer.

Je gehoord voelen

Een erg fijn gesprek gehad met de medewerker. Ik heb mij serieus genomen gevoelt. Een goede uitleg in stand van zaken. Helaas heb ik nog geen contact gekregen met de advocaat die mij is toegewezen. Gisteren zouden ze bellen dat is niet gebeurd. En vandaag heb ik zelf contact opgenomen. Ze zouden mij terug bellen met een terug bel verzoek. Ook wederom niks gehoord.

We vinden het jammer dat er nog geen contact met de advocaat tot stand is gekomen. We hebben telefonisch contact opgenomen met het advocatenkantoor. de medewerker bevestigt uw adviesaanvraag te hebben ontvangen en contact met u te zullen opnemen. We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.

Zeer prettig en goed

Juiste advocaat ben er blij mee

Goed en duidelijk

Geen lange wachttijden bij bellen. Doortastende klantadviseur.

emphatic

Luisteren naar je en concrete vervolg stappen in orde maken

Zeer fijn

Medewerker kwam zeer proffesioneel over en erg behulpzaam,tevens een prettige stem.

Ik ben heel erg tevreden

Ik vind het wel heel erg fijn dat ze mij hebben geholpen door collega. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk kan scheiden. Ik wil een nieuwe leven.

Keurige en snelle reactie

Ik werd keurig gehoord en snel van een advocatenkantoor op de hoogte gesteld. Alleen jammer dat er geen kantoor dichter bij Rijnsburg bij was. Het reizen van Rijnsburg naar Den haag was voor mijn zus toch een groot bezwaar. Heel toevallig vernam ik van een vriendin van mijn zus dat advocatenkantoor Balkenende te Katwijk ook op dezelfde voorwaarden zijn diensten aanbiedt. Hiermee was de keuze makkelijk en snel gemaakt. Het advocatenkantoor te Den Haag heb ik afgezegd en mijn zus gaat aan de slag met het advocatenkantoor Balkenende te Katwijk.

Snelle doorverwijzing

Snelle doorverwijzing

Snelle reactie Goed informatief gesprek. En snel een advocaat toegewezen

zeer goed en snel

een snelle reactie op mijn mail werd keurig netjes behandeld door de telefonistes (te) perfect

Prettige manier van communiceren

Noa stond mij keurig ter woord en wist op een deskundige manier een passende oplossing voor mij te vinden.

Gebeld, uitgelegd, hulp is aangeboden, snelle reactie van de desbetreffende advocaat, en afspraak. Bedankt voor de snelle hulp .

Heel fijn gesprek gehad

Snelle door verwijzing vriendelijke vrouw .kortom top

Luisterend oor ontbrak

Mijn ervaring dat ik niet de ruimte kreeg om het verhaal te vertellen en gelijk al een oordeel was gegeven over mijn zaak. En het advies om bij andere advocaat te " proberen". Erg teleurstellend en met een tikje onvriendelijkheid.

Er werd goed geluisterd, ik kreeg een goed advies en werd doorverwezen naar een goede advocaat.

Ik zat met een aantal vragen en die werden keurig beantwoord. Ik kreeg goede adviezen en er werd voor mij contact gelegd met een zeer vakkundige advocaat waar ik inmiddels al een zeer goed intakegesprek heb gehad.

Over Echtscheiding.nl

Echtscheiding.nl is onderdeel van Het Juridisch Netwerk Nederland. We zijn gespecialiseerd in familiezaken en werken samen met een landelijk netwerk van familierecht advocaten en mediators.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.