Erg prettig en zeer informatief

Mw El Fadili heeft mij erg prettig geholpen. Vriendelijk, duidelijk en zeer betrokken. Zij heeft mij erop gewezen dat ik veel sterker sta dan ik verwacht had.

Ontzettend goed

Lief meevoelend

Uitstekend contact en zeer behulpzaam

Zie boven

Ik ben zeer tevreden.

Ik was hartelijk ontvangen door Mevr Britt van JNN. Zij heeft goed geluistered naar mijn probleem en heeft uitsteken uitgelegd hoe kunnen wij het probleem aanpakken. Vervolgens heeft zij mij naar Start advocatuur voorgesteld. Ik heb met mevr mr Bakker gesproken. Zij heeft een aanvraagd v toevoeging namens mij aangevraagd. DIT IS POSITIEF BESLOTEN DOOR RAAD V RECHTSBIJSTAND. Ik ben heel blij mee met hoe deze zaak is nu aangepakt. Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken. Met vriendelijke groet, E. Kramer Waalwijk

Behulpzaam, snel reactie

Professioneel

Tot nu toe goede ervaring

Ik werd netjes te woord gestaan .

Geweldige service

Moiie service, en direct duidelijk.

Snel en vakkundig advies.

Snel geschakeld en binnen 24 uur gedegen advies.

Vandaag gebelt en vandaag geholpen

Ik ben via JNN in contact gekomen met advocatenkantoor Swart. Zowel bij JNN als bij advocatenkantoor Swart ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan. De advocate heeft mij snel en vakkundig voorzien van de juiste juridisch advies.

Snelle reactie en doorverwijzing

Ik kreeg snel een reactie en werd snel geholpen

Goed geholpen

Goed geholpen. Antwoorden op mij vragen

Snel terug gebeld door Mr. Mvr. Swart en een afspraak gemaakt

nog niet van toepassing.

Een prettig gesprek

Goede ervaring tot nu toe.

Tot nu toe goede ervaring. Ik ga maandag voor eerste keer naar advocaat. Met vriendelijke groet.

Ik had geen gevoel bij deze advocaat

Ik vond zei te snel gaan en aan de telefoon is het toch moeilijk om alles te kunnen vragen. Zij liet mij niet echt uit praten en ik zat met nog vragen toen ik de tel ophing. Echt zakelijk en tijd is geld gevoel kwam het bij mij op. Eerste indruk is nee ik wil iemand die tijd effe neemt en niet aan de tel iets is snel vertellen want dit is de eerste keer dat ik een scheiding gaat mee maken en heb alle informatie nodig om mezelf niet in de vinger te snijden. Dus graag een andere een die wel effe de tijd wil maken om mij goed voor te bereiden voor wat komt.

Bedankt voor de feedback. De advocaat die u heeft gebeld geeft aan dat zij u uitgebreid telefonisch heeft gesproken en geadviseerd. Er is aangeboden een persoonlijke afspraak te maken op het moment dat u de de zaak wilde starten. Een persoonlijke intake met de advocaat biedt meer ruimte om uw verhaal rustig te kunnen doen en vragen te stellen. Helaas heeft u hier geen gebruik van gemaakt. De advocaat bevestigt dat zij vrij snel praat (excuses daarvoor), maar is zeker bereid om u nog een keer uit te nodigen voor een intakegesprek om alles nog eens rustig door te nemen.

Menselijk en snel

Wat een fijn platform zijn jullie! Meedenkend en er wordt echt geluisterd. En de advocaat waar ik naartoe ben gestuurd (Boeijnk) is net zo menselijk en warm. Heel fijn en het geeft me enorm veel rust dat er iemand meekijkt. Ongeacht de opbrengst/ uitslag!

Vriendelijke en accurate hulp en doorverwijzing.

Super goed geholpen!

Heel tevreden over nette en betrokken afhandeling.

Correct en duidelijk

Duidelijk waar en wat we kunnen verwachten, duidelijk in welke wegen.

Snel handelen

Gelijk actie goed bedrijf

Snelle terug belactie

Goed advies en meedenkend dat was erg fijn.

Erg netjes en attent

Alleen dit advocatenkantoor belt niet meer terug zou graag een ander willen misschien in huizen anders Hoor het graag

Super goed geholpen

Na verschillende vragen en antwoorden, het juiste advocaten bureau toegewezen.

Goed te woord gestaan en dezelfde dag een afspraak met de juiste advocaat

Fijne en duidelijke bewoordingen, en uitleg, goede service. Nog op de zelfde dag een afspraak met de juiste advocaat.

Over Echtscheiding.nl

Echtscheiding.nl is onderdeel van Het Juridisch Netwerk Nederland. We zijn gespecialiseerd in familiezaken en werken samen met een landelijk netwerk van familierecht advocaten en mediators.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.