heel goed

ik ben sneul gehelpen perfect dienst

snel en effectief

Maandag contact gehad met JNN zelfde dag no gebeld door advocaat. Dinsdag gesprek met advocaat duidelijke afspraken wat ik moet doen en wat de vervolg stappen gaan zijn. Zeer prettig om zaken te kunnen afhandelen die lastig zijn in de privé sfeer.

Zeer prettig en goed

Juiste advocaat ben er blij mee

Goed en duidelijk

Geen lange wachttijden bij bellen. Doortastende klantadviseur.

emphatic

Luisteren naar je en concrete vervolg stappen in orde maken

Zeer fijn

Medewerker kwam zeer proffesioneel over en erg behulpzaam,tevens een prettige stem.

Ik ben heel erg tevreden

Ik vind het wel heel erg fijn dat ze mij hebben geholpen door collega. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk kan scheiden. Ik wil een nieuwe leven.

Keurige en snelle reactie

Ik werd keurig gehoord en snel van een advocatenkantoor op de hoogte gesteld. Alleen jammer dat er geen kantoor dichter bij Rijnsburg bij was. Het reizen van Rijnsburg naar Den haag was voor mijn zus toch een groot bezwaar. Heel toevallig vernam ik van een vriendin van mijn zus dat advocatenkantoor Balkenende te Katwijk ook op dezelfde voorwaarden zijn diensten aanbiedt. Hiermee was de keuze makkelijk en snel gemaakt. Het advocatenkantoor te Den Haag heb ik afgezegd en mijn zus gaat aan de slag met het advocatenkantoor Balkenende te Katwijk.

Snelle doorverwijzing

Snelle doorverwijzing

Snelle reactie Goed informatief gesprek. En snel een advocaat toegewezen

zeer goed en snel

een snelle reactie op mijn mail werd keurig netjes behandeld door de telefonistes (te) perfect

Prettige manier van communiceren

Noa stond mij keurig ter woord en wist op een deskundige manier een passende oplossing voor mij te vinden.

Gebeld, uitgelegd, hulp is aangeboden, snelle reactie van de desbetreffende advocaat, en afspraak. Bedankt voor de snelle hulp .

Heel fijn gesprek gehad

Snelle door verwijzing vriendelijke vrouw .kortom top

Luisterend oor ontbrak

Mijn ervaring dat ik niet de ruimte kreeg om het verhaal te vertellen en gelijk al een oordeel was gegeven over mijn zaak. En het advies om bij andere advocaat te " proberen". Erg teleurstellend en met een tikje onvriendelijkheid.

Er werd goed geluisterd, ik kreeg een goed advies en werd doorverwezen naar een goede advocaat.

Ik zat met een aantal vragen en die werden keurig beantwoord. Ik kreeg goede adviezen en er werd voor mij contact gelegd met een zeer vakkundige advocaat waar ik inmiddels al een zeer goed intakegesprek heb gehad.

zeer tevreden en snel geholpen en duidelijke verwijzing

goed geholpen, uitstekende advies

goed aangehoord

goed aangehoord en doorgevraagd en had vertrouwen dat er een advocaat contact zou opnemen met ons, maar helaas is niet gebeurt.

Geachte mevrouw, we hebben de advocaat gesproken naar aanleiding van uw beoordeling. De advocaat geeft aan wel degelijk telefonisch met u te hebben gesproken na de doorverwijzing over uw hulpvraag. In verband met uw negatieve beoordeling hebben wij contact opgenomen met mr Van de Bunt. Die geeft aan u vorige week vrijdag telefonisch te hebben gesproken. U gaf aan tevreden te zijn over het telefonische contact met hem en niet op de hoogte te zijn van deze beoordeling. De advocaat geeft ook aan dat u een andere advocaat hebt ingeschakeld. We wensen u veel succes met uw zaak.

Zeer vriendelijk en snel geholpen.

Zoeken naar de juiste advocaat op internet is een regelrechte ramp, gelukkig ben ik door Fleur snel geholpen op een vriendelijke manier. Heb de juiste advocaat gevonden en dat brengt rust in lastige tijden. Dank hiervoor.

Erg begripvol

Ik kreeg een luisterend oor in deze moeilijke periode. Tijdens het gesprek kreeg ik veel nuttige informatie in duidelijke taal

Prettige service

Duidelijk advies, snelle doorverwijzing naar advocaat in de buurt, vriendelijke medewerkers.

Snel en goed geholpen.

Snel en goed geholpen.

Duidelijk

Prima verwijzing tot nu toe

Super fijn telefoongesprek gehad met de advocaat

Ik werd goed gehoord en er werd goed meegedacht. Ik ben heel blij met de advocaat en ze denkt goed mee in een betalingsregeling. Heel sympathiek en neemt direct mijn stress weg van de hele situatie. Ik ga het proces met vertrouwen tegemoet en ze heeft het hele stappenplan duidelijk en goed in begrijpbare taal uitgelegd.

snelle service

heel snel in contact gebracht met een goede advocaat

Over Echtscheiding.nl

Echtscheiding.nl is onderdeel van Het Juridisch Netwerk Nederland. We zijn gespecialiseerd in familiezaken en werken samen met een landelijk netwerk van familierecht advocaten en mediators.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.