Zeer positief en behulpzaam

De dame aan de lijn was echt heel prettig om mee te spreken, en had begrip voor mijn situatie. Ze heeft me goed geadviseerd en in contact gebracht met de juiste persoon.

Netkrs geholpen

Heb ik nog niet

Goed advies

De dame stelde de juiste vragen waardoor ik bij de juiste specialist terecht kwam voor verdere afwikkeling.

Tevreden met de hulp

Tot zo ver tevreden met de hulp. Ze gaan aan de slag en ze zijn duidelijk in de uitleg.

prima geholpen

ik werd terug gebeld binnen een half en goede informatie gekregen hebben ook al een mail gestuurd naar een advocaat eindelijk werd er geluisterd naar het hele verhaal met dank aan melisa yilmaz

Ik ben uitstekend geholpen.

Ik ben oprecht goed geïnformeerd en goed geholpen door Melisa Yilmaz en Anne-Susan, bij deze nogmaals mijn dank!

Prima geholpen

Ze luisterde naar mijn vragen en heeft mij verder goed geholpen en goede uitleg gegeven.

Vriendelijk, doortastend!

Een vriendelijk, goed informerend gesprek. Zeer snelle doorverwijzing. Zo gaan we wat rustiger het weekend in! Heel erg bedankt! Vriendelijk groet, Mathilda van Oostende (een bezorgde moeder}

Melissa is fantastisch en heel professioneel.

Ze heeft me heel goed geholpen. Als de advocaten zo goed zijn als Melissa dan ben ik God en internet dankbaar dat ik jullie gevonden heb.

Goed en snel

Zeer snelle reactie, en vervolg stappen.

Goeie advies gegeven

Een ervaren persoon ,die weet waarover het gaat

Behulpzaam

Vriendelijk en rustig.

Ik ben snel een reactie via mail gehad

Heb de aanvraag gedaan nu afwachten wanneer ze mij bellen

Ik ben erg blij met de dienstverlening en vond het contact ook erg aangenaam. Zeker een aanrader.

Begrip voor de situatie prima benaderin

Ik heb comtact formulier ingevuld met terugbel vezoek. Vrij snel ben ik terug gebeld, ik werd met geduld geluisterd door medewerker. Nadien krijg ik juiste koppeling met een advocaat. Fijne duidelijke gesprek gehad.

een prachtig efficiënte methode om mensen zo snel als mogelijk goed door te verwijzen.

toen ik donderdag belde werd ik erg vriendelijk en begripvol te woord gestaan. er werd zorgvuldig de hulpvraag in kaart gebracht. is me echter niet duidelijk waarom ik vandaag alsnog de intake moest afronden, maar daarna werd ik wederom deskundig en vriendelijk te woord gestaan. een erg waardevolle instelling wat ook erg efficiënt werkt. super blij mee! hartelijk dank! anne mulders

Goed, vriendelijk en duidelijk.

Ik werdt netjes te woord gestaan.

Duidelijk, direct meekijken naar verder stap, medeleven

Ze is duidelijk is welke stappen er genomen kunnen/moeten worden. Ze hoort mijn verhaal aan en toont medeleven. Er is ook direct actie ondernomen en een goed advies gegeven.

Niet goed

Niet binnen de beloofde termijn van 24u antwoord.

10.

Ik ben tevreden

Duidelijke communicatie

Er word duidelijk en rustig gecommuniceerd. Vriendelijk en geduldig.

Snelle goede service

Ik wist niet goed waar te beginnen met de vragen die ik had. Maar de adviseuse wist me goed te begeleiden en hierdoor de juiste hulp te bieden. Ik werd binnen een half uur al terug gebeld door een advocatenkantoor om de casus te bespreken.

Ontzettend snel in contact gekomen met een kundige fijne advocaat!

Ik had niet verwacht dat het zo snel en soepel zou lopen, binnen 2 dagen had ik een afspraak met een advocaat, super !

Goede service en super snel!

Binnen 1 dag werd ik gebeld en doorverwezen naar een professional.

Fijn gesprek

Ik werd snel geholpen en er werd erg fijn met mij gesproken. Het is duidelijk en heb er een goed gevoel bij.

Over Echtscheiding.nl

Echtscheiding.nl is onderdeel van Juridisch.nl. Echtscheidings.nl richt zich op familierecht. Of het nu gaat om echtscheiding, verbreking samenleving, alimentatie of een ander familierechtelijk probleem. Echtscheiding.nl helpt rechtzoekenden bij het maken van de beste keuze en brengt men in contact met een bij Juridisch.nl aangesloten echtscheiding advocaat of mediator.