zeer klantvriendelijk

prettig en begripvol

Duidelijk, snel en goede afhandeling

Er werd snel contact opgenomen en er werd goed geluisterd naar wat ik zocht. Met daarbij een goede match.

Ik vond het erg prettig en zeer snel de juiste doorverwijzing

Bedankt!

Uitstekende hulpverlening

Uitstekende hulpverlening.

Vriendelijk en begripvol

Ik werd vriendelijk en begripvol te woord gestaan en goed doorverwezen naar een jurist in mijn stad.

Goed contact

Alleen geen duidelijk antwoord op mijn vragen, omdat dit haar vakgebied niet is.

Kort en duidelijk

Goede informatie, duidelijke vragen, samenvatting en vervolgafspraak.

formulier dat ik had ingevuld was niet bekend

ik had mijn achtergrond en ook beschikbaarheid in het formulier ingevuld. deze bleek niet beschikbaar bij de medewerker. hierdoor werd ik gebeld op een moment dat dit niet uitkwam, en moest ik informatie herhalen.

Helaas hadden wij geen ingevuld formulier van u ontvangen. Onze medewerker heeft daarom een telefonische intake met u gedaan en u in contact gebracht met een gespecialiseerde advocaat om u rechtsbijstand te verlenen. We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.

Goed advies

Werd goed geluisterd naar wat nidig is.

Duidelijk

Het was een geordend gesprek, werd goed begrepen en het werd goed opgebouwd

Zeer snel en goed geholpen.

Perfecte en deskundige dienstverlening en ook een luisterend ook voor de situatie. Ik kan iedereen die ook in deze nare situatie zitten deze mensen van harte aanbevelen.

Echtscheiding

zeer goede service.

Goed geholpen aan de telefoon snel sirvice

Mijn vragen waar ik mee zat werden beantwoord. Zeer tevreden.

Goeie ervaring

Ik ben tevreden met het gesprek .

goef

goed geholpen

Albanis

super !!

Warm ontvangen en gehulpen

Goede dienst verleend. Niks op aan te merken.

Snel en vriendelijk

Er wordt goed meegedacht met ons. En afspraken worden snel nagekomen.

Goed gesprek. Maar het was mij niet duidelijk waar te stoppen met details voor een eerst gesprek.

Snel meegedacht

Vriendelijk en heel resultaat gericht. Super heb er ook vertrouwen in.

Wordt snel doorverbonden met een advokaat

Snel geholpen, direct doorverwezen.c

Contact was punctueel en to the point.

Snel doorschakeling met de juiste afdeling

Goed en praktisch

kort en krachtig. doortastend!

Over Echtscheiding.nl

Echtscheiding.nl is onderdeel van Het Juridisch Netwerk Nederland. We zijn gespecialiseerd in familiezaken en werken samen met een landelijk netwerk van familierecht advocaten en mediators.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.