Uitstekend!

Correct en helder te woord gestaan. Een zeer goede informaties over vragen die er gesteld waren.

Goed geholpen en vriendelijk

heel vriendelijk en je word begrepen.

duidelijk behulpzaam

Makkelijk en ongecompliceerd

Een aardige dame heeft mij direct doorverwezen naar een beschikbare advocaat.

Zeer vriendelijk geholpen.

Zeer vriendelijk geholpen. Geduldig geluisterd naar mijn verhaal. Zeer goed te verstaan.

Fijn gesprek met goed advies en luisteren oor

Mevrouw was erg vriendelijk en begreep de situatie. Ik voelde mij erg geholpen, maar ook heel fijn dat er werd geluisterd naar mijn verhaal.

Was een prettig gesprek, duidelijk

Plezierig, to the point, deskundig

Plezierig, to the point, deskundig

heel fijn en professioneel

Ik werd direct goed geholpen en er werd naar mij geluisterd.

Vlot geregeld

Vriendelijk geholpen. Vlot doorverwezen.

Helder en goed geïnformeerd.

Een luisterend oor en direct verwezen naar de juiste advocaat.

Heel klantvriendelijk en professioneel.

Fijn,duidelijk en vriendelijk geholpen

Vond het een prettig gesprek. Fijn,duidelijk en vriendelijk. Bedankt!

Snel geholpen duidelijke uitleg

Super! Werd meteen teruggebeld en snel doorverwezen!

Erg goed.

professioneel en vriendelijk advies

Enorm vriendelijke mevrouw gesproken. Ze heeft mijn vragen beantwoord en direct actie ondernomen om me te helpen met een advocaat.

ik ben heel positief met over de behandeling van mijn zaak

Netjes en duidelijk

ik ben netjes en duidelijk te woord gestaan.

heldere uitleg

Na mijn situatie voorgelegd te hebben, kreeg ik direct een duidelijk en direct antwoord waar ik mee verder kan. Heb in navolging hiervan ook een mail ontvangen met gegevens aangaande een advocatenbureau dat mij eventueel kan bijstaan

Top Service!!

Gebeld, en idd zo als vermeld direct iemand aan de telefoon. Er word echt naar je geluisterd, en naar je wensen gekeken. Ze denken echt met je mee! Perfecte service en een aanrader voor ieder die juridisch advies wenst.

Niets op aan te merken, ik werd direct en netjes geholpen.

In een kort gesprek mijn probleem besproken. Waarna er direct werd gekeken naar mogelijke oplossingen. Ben direct en netjes geholpen. Daarvoor mijn dank.

Super! Zeer tevreden! Fijn gevoel

Zeer tevreden! Heel fijn gevoel!

Goed en uitstekend te woord gestaan de rest volgt nog

Ben goed te woord gestaan en mevrouw was heel erg duidelijk

Vlot terug gebeld en actie uitgezet

Ik ben terug gebeld met goede toelichting en er is direct actie uitgezet die door het gekozen advocatenkantoor ook binnen anderhalf uur is opgepakt. Goed geregeld.

Lindelaan 18

1405 AK Bussum

Over Echtscheiding.nl

Echtscheiding.nl is onderdeel van Het Juridisch Netwerk Nederland. We zijn gespecialiseerd in familiezaken en werken samen met een landelijk netwerk van familierecht advocaten en mediators.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.