Ik ben zeer tevreden over hoffmans en zeer netjes geholpen..gewoon top Heb er geen andere woorden voor .

Wij zijn zeer tevreden

Bij Hofman doen ze wat ze beloven En komen de afspraken na Wij zijn zeer tevreden

Toppers!!

Deze toppers hebben ons zeer goed geholpen met de juiste vloer uit te kiezen! Ook hebben deze toppers zeer goed werk afgeleverd, in een mum van tijd lag de vloer in alle ruimtes!

tevreden

Het tapijt was zo gelegd en het oogt mooi. Jammer dat er eerst een snede is gemaakt in het tapijt bij de deur (loopplaat) om vervolgens erna er achter te komen dat het tapijt toch te dik was met het tapijt over de loopplank heen. Plaat is weggehaald maar daardoor zie je nu dus wel 2 losse sneden in het tapijtstuk.

Geen enkele minpunt bij deze zaak,alles naar wens geregeld.

alleen maar positief bij aankoop van onze tapijt

Heel goed!

Zeer goede service en vriendelijke hulpvaardig geholpen

Mooi resultaat, prima service!

Hofmans kwam netjes op tijd, kwam alle afspraken na. Mooi eindresultaat opgeleverd, nette monteurs. Blij met de aankoop, voor herhaling vatbaar!

Vriendelijk bedankt voor je 5-sterren recensie, Bas! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier met je aankoop.

Echte vaklui aan het werk bij het leggen van novilon

Het leggen van een novilon vloer in ons nieuwe appartement was een echte uitdaging .De vormen van de kamers in ons appartement hebben namelijk allemaal geen rechte hoeken en toch moest het patroon van de plankenstructuur van het Novilon lood recht op elkaar aansluiten in de kamers . Perfect gedaan. Alles zuiver rn recht gelegd en ook de noodzakelijke lassen zijn met het blote oog nauwelijks waarneembaar. Je koopt een mooie vloer en dan is het belangrijk dat dit ook perfect wordt gelegd . Blij met het werk van Ernesto en Mustafa .

Bedankt voor je 5-sterren recensie, Ben (óók namens Mustafa & Ernest). Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Het team van Hofmans at Home wenst je dan ook nog veel plezier met de nieuwe novilonvloer!

Mooier als verwacht echt top Goede service Vakwerk

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Eric!

Prachtige pvc. vissgraat vloer van Tarkett perfect gelegd ,met dank aan Huub en Jordy!

Goed!

Bedankt voor je recensie, Saskia! We wensen je nog veel plezier met de visgraatvloer van Tarkett.

Alles prettig verlopen

Fijn ontvangst in de winkel. Daarna goed contact. Alles klopte.

Bedankt voor je recensie, Elly!

Fantastisch een aanrader!

Wat een super fijn bedrijf! Alleen al de voorbereiding voor het leggen van onze nieuwe vloer is zo professioneel! Er wordt zo goed met je meegedacht en naar oplossingen gezocht. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel ook.

Bedankt voor je recensie, Kelly! We vinden het fijn te lezen dat je de betrokkenheid van onze verkopers en monteurs zo waardeert. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier met je nieuwe vloer!

Vakwerk

Fijn geadviseerd en vakkundig gemonteerd. Medewerkers die plezier in hun werk hebben.

Fijn om te lezen dat je onze dienstverlening van A tot Z als prettig hebt ervaren. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Toppie

Bedankt familie Kroet!

In de winkel goed ontvangen en duidelijke uitleg over de vloeren. De planning werd goed van te voren per mail verzonden, de vloer ligt er strak en mooi in. Zeer tevreden

Bedankt voor je uitgebreide recensie, Anita! We vinden het fijn te lezen dat je onze dienstverlening van A tot Z als prettig hebt ervaren. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier!

Geleverd en gelegd als verwacht.

Ik ben tevreden. Alles zoals je mag verwachten. Werklui zijn snel, werken netjes en zijn vriendelijk.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten en diensten, Ben!

Prachtig resultaat

Zeer kundige en nette mannen die onze vloer hebben gelegd. Alle medewerkers zijn vriendelijk en geven goed advies. De communicatie in de zaak zou duidelijker kunnen mbt het opmeten vanaf de tekening met de maten erbij. De afgesproken prijs viel hoger uit. Dat was het enige kleine minpuntje.

Dag Pauline, Bedankt voor je feedback! Helaas wijken de maten van een plattegrond soms af van de werkelijkheid. Onze verkopers proberen aan de hand van een plattegrond zo duidelijk en eerlijk mogelijk een offerte op te stellen - we komen om die reden ook altijd inmeten om onaangename verassingen te voorkomen (zoals te weinig producten bij het moment van leggen). Het komt dus helaas wel eens voor dat de maten in werkelijkheid hoger uitvallen dan op de plattegrond vermeldt staat - maar ook vice versa, dus dan valt de offerte lager uit dan in de showroom besproken! Desondanks zijn we blij te lezen dat u goed geadviseerd bent en tevreden bent over de legservice.

Zeer tevreden over het gazon

We zijn zeer tevreden over het kunstgras van Hofmans zeker ook hoe het is gelegd door de mensen van Hofmans.

Bedankt voor je 5-sterren review, Maarten. We wensen je nog veel plezier met je altijd verzorgde gazon!

Prima kwaliteit en prima service.

Wij zijn helemaal tevreden. We hebben gordijnen en een nieuwe PVC vloer in de gang en in de keuken gekocht en laten ophangen/leggen.

Bedankt voor je recensie, Barbara! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Fijne mensen en top service

Wij hebben vaker vloeren gekocht en ervaren telkens weer hoe goed de service is en hoe betrouwbaar ze zijn in de afspraken. Wij rijden hiervoor graag heen (uur) omdat we weten dat we tevreden weer terug zullen gaan.

Fijn om te lezen dat jullie graag de moeite doen om naar onze 7600 m2 showroom te komen waar je gegarandeerd bent van passend advies op maat! We wensen jullie nog veel woonplezier en verwelkomen jullie graag weer in onze showroom.

Vriendelijk en deskundige bezorgers van ons kleed!

Zie boven!

Bedankt Henny voor je recensie!

Keurige zaak, maar communicatie over serviceverlening niet helder

Lange tijd een tevreden en trouwe klant geweest. Helaas had mijn zonnescherm kort geleden een defect. Netjes door Hofmans na een weekje opgelost in minder dan een half uurtje tijd en zonder onderdelen te hoeven vervangen. Helaas wel wat moeilijkheden gehad in de communicatie over de kosten voor de reparatie. Uiteindelijk na overleg is de rekening kwijtgescholden. Ik ben tevreden over deze oplossing, maar ik vind het wel jammer dat Hofmans niet duidelijker vooraf heeft laten weten dat er mogelijk een rekening zou komen. Ik was het ook niet eens met de analyse van Hofmans dat het gebrek niet onder garantie zou vallen.

Fijn om te lezen dat je de klachtafhandeling als prettig hebt ervaren. Helaas zijn wij bij bepaalde merken gebonden aan de garantieregelingen van deze merken - als wij hier kosten voor maken zouden wij dit door moeten rekenen aan de klant. Omdat de communicatie hierin inderdaad niet duidelijk genoeg is verlopen, hebben wij ervoor gekozen om de kosten voor onze eigen rekening te nemen. We hopen dat je nog veel plezier ervaart van het zonnescherm!

Prima gelegd. Netjes volgens afspraak.

Volgens afspraak netjes de trap met vinyl bekleed. En de mat bij de deur op hoogte gebracht en netjes op maat gesneden. Ziet er weer mooi en netjes uit.

prima ervaring

keurig volgens afspraak geleverd en gelegd

We zijn zeer tevreden over de tapijtleggers en personen in de winkel.