Goed advies en top montage

Goed advies gehad over aan te schaffen screen. Deze moest op 4,1m hoogte opgehangen worden. Ook bleek de muur niet recht te zijn. Dus best wat uitdagingen voor de monteur die zijn vak verstaat. Super en snel gemonteerd.

Snelle en goede service

Snelle en goede service, heel vriendelijk.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze diensten, Sandra!

Netjes, kwalitatief goed werk afgeleverd

Positieve ervaring.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Edmond. We wensen je nog veel woonplezier.

Alles vakkundig gelegd en opgehangen in

Vakkundig en snel alles vloer gelegd en gordijnen opgehangen

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Thijs! We wensen je nog veel plezier met je nieuwe vloer & raambekleding.

Op tijd, perfect vloer gelegd, heel erg tevreden.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Inge! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel plezier met de nieuwe vloer.

goed geholpen

fijne service

Bedankt, Miranda!

Mooie kleden gekregen.

Vanaf een rol tapijt 2 kleden op maat laten maken met een mooie afwerkrand. Superblij mee..

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze vloerkleden op maat!

Een zeer goede ervaring vanaf start verkoop, inmeten tot aan het monteren door geweldige monteurs. Wij zijn vol lof.

Bedankt Sander! Dat is de zekerheid van 60 jaar vakmanschap. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Super bediening.

Goed advies en vriendelijkheid van de verkoper.

Bedankt, Theo!

Goede service en snelle levering

Er zit nog een bobbeltje in en de rand moet nog afgeplakt worden, maar dan moest het droog zijn. Dat komen ze nog doen! Dan worden het 5 sterren.

Bedankt voor je recensie, Rob. En uiteraard komen we dit netjes oplossen, óók met 4-sterren :)

Erg goed.

Fijne winkel. Ruime keus en goed advies. Afspraken worden nagekomen en prettige jongens die de vloer komen egaliseren en leggen.

Bedankt voor je 5-sterren recensie, Elles. We zijn blij om te lezen dat je van begin tot eind overweldigd bent door de zekerheid van ons vakmanschap. We wensen je nog veel woonplezier!

Keurig geholpen

Waren zelf aan het rondkijken en dan zie je zoveel, gelukkig kwam Eddie ons fijn helpen

correcte afhandeling van de bestelling

afhandeling van de bestelling zoals overeengekomen

Te snel willen doen is nooit verstandig

Teveel mensen op één klus. Lijmvlek en beschadiging op deur Muur beschadigd

Dag Hans, Bedankt voor je feedback. Tijdens de klus heeft een van onze vakmensen zich verwond waardoor er één man overbleef en we extra collega's naar uw woning hebben gestuurd om de klus toch nog netjes af te kunnen maken. Helaas hebben wij, buiten deze recensie, geen klacht ontvangen met betrekking tot deze orders. Anders hadden we het ook nog even persoonlijk kunnen toelichten en kunnen kijken wat we konden doen aan de lijmvlek die is ontstaan tijdens het leggen. Wij wensen u alsnog erg veel plezier met de nieuwe vloer. Team Hofmans at Home

Goed advies en nemen de tijd voor je.

Bedankt voor je recensie, Wil!

We hebben nog steeds geen probleem met de aankopen die we hebben gedaan

Kwaliteit en een goede prijs

Snelle levering zoals besteld. Goede adviezen van de medewerkers.

Service zoals het hoort

We kwamen door de scherpe prijs van een groot maatwerk vloerkleed online bij Hofmans uit. We zijn nog nooit in de showroom geweest, maar hadden direct wel goed mailcontact met Dennis. Hij was heel vriendelijk, gaf goed advies én een mooie prijs. Daarom zonder twijfel de bestelling bij hem geplaatst. Door een probleem bij fabrikant was de levering helaas flink vertraagd. Maar Dennis heeft ins netjes geinformeerd en z'n best gedaan om de levering alsnog zsm te laten plaatsvinden. Vandaag is het kleed dan toch geleverd. We zijn erg blij met het prachtige vloerkleed in onze woonkamer.

Top.

Prima geholpen en geadviseerd, geen moeite was te veel. Kom volgende keer zeker terug.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Berrie! We verwelkomen je graag weer in onze 7600 m2 showroom.

Proffesioneel en klant vriendelijk.

Turbulent

Verwarring omtrent aanwezige vloer later boosheid

Beste Annelies, Wat vervelend dat u boosheid hebt ervaren omtrent de bestaande ondervloer. Wij hebben u in dit specifieke geval, waarbij de kwaliteit van de ondervloer mogelijk voor problemen zou kunnen zorgen, zo goed mogelijk in proberen te adviseren. Om eventuele latere teleurstellingen te voorkomen. Inmiddels is het allemaal goedgekomen met het leggen van uw vloer en wenst het team van Hofmans at Home u nog veel woonplezier.

behulpzaam en super vriendelijk personeel

werden goed geholpen met goede uitleg en advies

Bedankt voor je 5-sterren recensie! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Ik ben goed geholpen

Voor herhaling vatbaar

Bedankt voor je recensie, Nellie!

Geweldige hulp bij aanschaf, mooi gelegd en super service

Reeds verschillende keren bij Hofmans gekocht. Wederom professioneel en geduldig advies bij aanschaf van vloerbedekking voor de trap en hal. Mooi strak gelegd. Bij probleem achteraf geweldige service: hele trap opnieuw gelegd. Vakkundig en zeer vriendelijk personeel. Kortom volgende keer weer naar Hofmans!

Dank voor je uitgebreide 5-sterren recensie, M. Hagemans! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten & diensten. En het klopt, ook bij problemen bieden wij de zekerheid van 60 jaar vakmanschap en lossen we alles netjes op! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel plezier met de nieuwe trap.

netjes geholpen

Dank voor je 4-sterren recensie, Andre!

Bedrijfsgegevens

Beerseweg 10 A

5431LC Cuijk

085 8885720

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.