Goede service en vakmanschap

Volgende keer weer bij Hofmans bestellen

Vriendelijke mensen.

Bedankt voor je recensie, John.

Topzaak

Mooie winkel, deskundig advies en nette levering

Bedankt voor je 4-sterren review Natasja! We wensen je nog veel plezier met de producten.

Supergoed

Wij zijn top geholpen en alles is super goed .

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, Carla!

Zeer tevreden over de klantbenadering en klantvriendelijkheid

Mijn echtgenote en ik zijn zeer tevreden over de klantbenadering en klantvriendelijkheid bij Hofmans @ Home winkel. Wij bevelen uw winkelbedrijf in positieve zin aan bij familie en vrienden.

Vriendelijk bedankt voor uw enthousiaste review, Henk. We verwelkomen u en uw familie en vrienden graag weer in onze showroom.

Prima geholpen en uitstekende afspraken !!!

Mooie winkel , fijn geholpen en op tijd gebracht. Dank je wel

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Marij!

Nazorg?

Bij het uitzoeken van de vloer in de winkel verliep alles prettig, men is voor de verkoop erg hulpvaardig. Jammer dat je, wanneer de vloer beschadigd is en niet geheel is afgewerkt en je dit binnen 1 werkdag na leggen meldt, toch 4 weken moet wachten alvorens men komt voor service..... Ook het feit dat je dagen langer in de rommel zit omdat ze te weinig besteld hebben van het te leggen product, is niet helemaal zoals gewenst. Dit wordt afgedaan met een simpel excuusje per mail. Naar mijn mening is dit niet heel erg klantvriendelijk.

Beste Mieke, Bedankt voor je feedback, de problemen rondom de communicatie zullen wij zeker meenemen voor de toekomstige afhandelingen van onze orders. Door de grote vraag naar onze diensten zit onze planning momenteel erg vol, hierdoor is het voor ons niet mogelijk om de service eerder dan de afgesproken datum uit te voeren. We begrijpen u frustratie en zullen er dus ook alles aan doen om de klacht netjes voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Hofmans at Home

Super strakke grasmat! Tevreden klanten hier

Ervaring in de winkel was goed, vriendelijke medewerkers. Ruim de tijd om een goede keuze te maken tussen de diverse soorten kunstgras. De hovenier die bij ons is geweest voor inmeten en leggen ook super ervaring mee! Heel tevreden over deze hovenier & wij hebben super gras! Kids en wij zijn blij.

Super om te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten en diensten. We wensen jullie nog jarenlang plezier van het mooie kunstgras!

Mooi spul en snel geleverd

Mooie gordijnen voor super goede prijs

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, Cees. We wensen u nog veel woonplezier.

Vriendelijke en ervaren verkoper.

Ruime keuze. Goed geholpen door verkoper.

Bedankt voor je recensie, Helma!

Wat we bedoelden gekregen

Bij het leggen is netjes gewerkt. Het resultaat zie er goed en vakkundig gelegd uit. Het ging in tempo. Het tapijt hebben we zelf uitgekozen in de winkel. Het advies om een bepaalde ondervloer te gebruiken zodat er niet geplakt hoeft te worden werkt goed.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Joop! We wensen je nog veel woonplezier. Team Hofmans at Home

zoals vanouds : goede service en bekwame mensen

Bekwame mensen, vriendelijk en vanouds goede service

Bedankt voor je recensie, Ton!

Super en Klantvriendelijkheid

Komen daar al 45 jaar altijd uitstekend geholpen en echt klantvriendelijkheid toppie

Dag Toon, Fijn om te lezen dat u al zolang van onze service geniet!

Hartelijk dank voor je aanbeveling Monique!

Heel goed bedrijf

Goed geholpen, zeer netjes allemaal

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Martijn. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Prima werk.

P.rima vakmensen

Bedankt voor je recensie Thei!

Goed geholpen in de zaak en ook netjes alles geleverd volgens afspraak. Top!

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent Pascal. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Prima werk

Mooi afgewerkt en alles netjes achter gelaten

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Peter! We wensen je nog veel woonplezier.

Prima herhaalde ervaring.

Meerdere goede ervaringen met Hofmans.

Als het fout gaat geen goede service

Ik heb een plissé hordeur besteld met montageset. Hordeur kwam , maar zonder montageset Het heeft twee maanden geduurd voor de nalevering die verkeerd geleverd was eindelijk kwam. Communicatie hierover was zeer onder de maat. Op een formele klacht werd niet gereageerd door de directie. Slap excuus van de productspecialist was het enige. Zeer ontevreden over de service, ik koop hier nooit meer!

Beste Bert, We betreuren uw frustratie ten zeerste. Helaas betreft dit een logistiek probleem waardoor uw product in het depot van onze vervoerder is zoekgeraakt. Uiteraard had dit door de productspecialist beter gecommuniceerd moeten worden en had er sneller naar een oplossing gezocht moeten worden. Onze oprechte excuses daarvoor. We hopen, desondanks, dat u nog veel plezier beleefd van de producten!

Vanuit het verleden als klant, ook nu tevreden totdat er op mijn verzoek alsnog even overleg is met

Tevreden tot nu, alleen nog even komen kijken naar opmerking dat luxaflex niet helemaal links alswel rechts gelijk op de vensterbank hangt. Ps de telefoniste zou een boodschap achterlaten voor Rob DeGeneres om mij terug te bellen.

Mooie vloer, snel en vakkundig gelegd

Onlangs heeft Hofmans een mooie nieuwe laminaat vloer gelegd. Advies en levering waren goed en ook het leggen gebeurde snel, vakkundig en netjes.

Bedankt voor je recensie Wouter, we wensen je nog veel plezier met je vloer! Team Hofmans at Home

Snel en oplossend gericht

Na wat onduidelijkheid welk Vinyl we uitgezocht hadden, zeer snel gehandeld en opgelost. Net werk afgeleverd door vriendelijke vakmannen. Voor een volgende vloerbedekking, gaan we zeker nogmaals terug naar Cuijk.

Bedankt voor je recensie, Hans. Goed om te lezen dat de onduidelijkheden snel zijn opgelost - daar streven we naar. We wensen je nog veel plezier met je vloerbedekking!

Top bedrijf met uitstekende service.

Beste Hofmans, Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de mooie vloer, hij is vakkundig gelegd en we zijn er heel blij mee. Ondanks dat de winkel dicht was, is de verkoper met stalen bij ons aanhuis geweest. We hebben toen goed kunnen beoordelen welke vloer mooi staat bij ons in de woonkamer. Ook willen wij de planner hartelijk bedanken voor de medewerking en het meedenken hoe we op een snelle manier onze vloer in een korte termijn toch gerealiseerd kunnen hebben. We zullen jullie in onze kennis kring goed aanbevelen.

Beste mevrouw Janssen, Hartelijk dan voor u recensie. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met onze producten & diensten. We wensen u nog veel plezier met de vloer!

zeer slechte service

slecht geadviseerd, slecht omgegaan met onze klacht. we werden behandeld als kleine kinderen. Deze mensen kunnen niet tegen kritiek zo gauw ze zien dat het hun geld gaat kosten sturen ze je naar t gat vd de deur!! Nooit meer heen gaan mensen!!

Beste Remco, We vinden het vervelend dat u ontevreden bent over het product. We hebben uw klacht serieus in behandeling genomen waarin zowel onze eigen specialisten als de fabrikant naar de kwestie hebben gekeken. Zij zijn unaniem tot de conclusie gekomen dat de klant ongegrond is. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.