Een goed bedrijf.

Wij hebben een luxaflex hordeur bestelt.De levertijd was tussen de 4 en 6 weken.Wij hadden hem met 4 weken in huis.Prima geregeld.En netjes bezorgt.Een prima bedrijf.

Erg goed, aanbeveling!!

Het is erg mooi gelegd ben dik tevreden!! alleen op 1 punt hadden ze naar mijn gevoel een extra onderplaat in kunnen leggen, die hadden ze genoeg bij, en er is duidelijk over gesproken ik hier iets van zou merken. Maar nu de meubels erin staan is het toch heel duidelijk voelbaar terwijl ik het al had aangegeven om hier wat extra's in te leggen, dit vind ik jammer

Mijn ervaring met Hofmans at Home is goed

Goed maar kan altijd beter b.v uitleg hoe op te starten met vloerverwarming…..heb zelf een installateur moeten inschakelen om deze in werking te zetten. Ben zelf niet bekend hiermee.

Beste Ferry, Hartelijk dank voor je feedback - we zullen dit zeker meenemen in onze toekomstige opdrachten. We wensen je uiteraard nog veel woonplezier!

prima zeer goed gemaakt vriendelijke houding

snel en schoon gewerkt voor herhaling vatbaar

Beste Wim, Hartelijk dank voor je 5-sterren recensie! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

geweldig

als oke

Beste Henk, Hartelijk dank voor je 5-sterren review!

Prettig

Ed een vriendelijke betrouwbare aardige rustige verkoper, de receptioniste een leuke vrouw en de bezorgen vlot vriendelijk en aardig. Prima ervaring.

Beste Frans, Hartelijk dank voor je 5-sterren recensie! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Goede service, vriendelijk personeel.

Deskundig en vriendelijk personeel. Heel blij met de bekleding op onze trappen!

Beste Yvonne, Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de bekleding op jouw trap!

Formidabel

Mooi op tijd en perfect jaloezieen opgehangen

Beste Gert, Hartelijk dank voor je 5-sterren review! We wensen je nog veel plezier met de jaloezieën.

Prachtige vloer

De pvc vloer is naar wens gelegd en we zijn er tevreden over. Daarnaast hebben ze ook plinten geplaatst. Helaas zijn ze 1 kant van de muur vergeten de plint af te kitten. Waarom dit is, dat weten we niet. Het is niet echt storend, maar we vroegen het ons eigenlijk wel af.

Goed en snel geholpen.

Een professionele organisatie die me goed geholpen heeft bij een snelle levering voor een schoolproject.

Beste Brahim, Hartelijk dank voor je recensie!

Prachtig!

Prachtige vloer. Leuke medewerkers. Gelukkig hoefden ze maar 2 keer te egaliseren. Dus was de vloer eerder klaar. Prachtwerk Hofmans!!

Beste Maurice, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten & diensten. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier!

Droogloop mat op maat laten snijden bij de voordeur ,aardige medewerker en een paar goede tips

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten & diensten!

Slechte klachten afhandeling

Eerst verkeerde maat geleverd dus komen ze gewoon een andere dag... Of we maar nog een dag vrij kunnen nemen. Geen plinten erbij geleverd, maar kan ook gewoon zonder plinten zegt de traplegger nog tuurlijk niet! Geen gezicht zonder plinten. Proberen contact te krijgen met Sjoerd onze verkoper. Hij belt niet terug, nogmaals bellen met de klacht, hij belt niet terug. Uiteindelijk aan de telefoon... Oja had wel gemoeten. Die komen op een andere dag, dus weer een dag vrij nemen. Welke plinten krijgen we dan? Ik mail u met foto's... Niet gezien, niet gestuurd. De meneer van de plinten wist niet wat de bedoeling was en heeft ze er maar gewoon opgeplakt. Deuren schuren nu over de plinten, plinten zijn te smal. Slechte communicatie en slechte service. Het gaat te goed met dit bedrijf ze hebben het te druk of zo dat ze geen tijd en zin meer hebben in "kleinere" klachten

Netjes afgewerkt

Mooi volgens planning gewerkt en opgeleverd

Hartelijk dank voor je recensie, Rick. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier!

Top bedrijf

Snelle service, houden zich aan afspraken

Bedankt voor je recensie, Retta!

Goede service en vakmanschap

Volgende keer weer bij Hofmans bestellen

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Kini!

Vriendelijke mensen.

Bedankt voor je recensie, John.

Topzaak

Mooie winkel, deskundig advies en nette levering

Bedankt voor je 4-sterren review Natasja! We wensen je nog veel plezier met de producten.

Supergoed

Wij zijn top geholpen en alles is super goed .

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, Carla!

Zeer tevreden over de klantbenadering en klantvriendelijkheid

Mijn echtgenote en ik zijn zeer tevreden over de klantbenadering en klantvriendelijkheid bij Hofmans @ Home winkel. Wij bevelen uw winkelbedrijf in positieve zin aan bij familie en vrienden.

Vriendelijk bedankt voor uw enthousiaste review, Henk. We verwelkomen u en uw familie en vrienden graag weer in onze showroom.

Prima geholpen en uitstekende afspraken !!!

Mooie winkel , fijn geholpen en op tijd gebracht. Dank je wel

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Marij!

Nazorg?

Bij het uitzoeken van de vloer in de winkel verliep alles prettig, men is voor de verkoop erg hulpvaardig. Jammer dat je, wanneer de vloer beschadigd is en niet geheel is afgewerkt en je dit binnen 1 werkdag na leggen meldt, toch 4 weken moet wachten alvorens men komt voor service..... Ook het feit dat je dagen langer in de rommel zit omdat ze te weinig besteld hebben van het te leggen product, is niet helemaal zoals gewenst. Dit wordt afgedaan met een simpel excuusje per mail. Naar mijn mening is dit niet heel erg klantvriendelijk.

Beste Mieke, Bedankt voor je feedback, de problemen rondom de communicatie zullen wij zeker meenemen voor de toekomstige afhandelingen van onze orders. Door de grote vraag naar onze diensten zit onze planning momenteel erg vol, hierdoor is het voor ons niet mogelijk om de service eerder dan de afgesproken datum uit te voeren. We begrijpen u frustratie en zullen er dus ook alles aan doen om de klacht netjes voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Hofmans at Home

Super strakke grasmat! Tevreden klanten hier

Ervaring in de winkel was goed, vriendelijke medewerkers. Ruim de tijd om een goede keuze te maken tussen de diverse soorten kunstgras. De hovenier die bij ons is geweest voor inmeten en leggen ook super ervaring mee! Heel tevreden over deze hovenier & wij hebben super gras! Kids en wij zijn blij.

Super om te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten en diensten. We wensen jullie nog jarenlang plezier van het mooie kunstgras!

Mooi spul en snel geleverd

Mooie gordijnen voor super goede prijs

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, Cees. We wensen u nog veel woonplezier.

Vriendelijke en ervaren verkoper.

Ruime keuze. Goed geholpen door verkoper.

Bedankt voor je recensie, Helma!