Snelle service, goede prijs en kwaliteit

Super geholpen door Tom

Ik geniet van mijn raamdecoratie.

Ik ben al lang klant van Hoffmans. Ik heb prima advies gekregen over raamdecoratie. Alles verliep volgens afspraak. Alle gordijnen heel netjes geplaatst.

Zeer tevreden over het geleverde werk door vakkundig vakmannen , het leggen van p.v.c.vloer, bekleden van trap en hangen van vitrage !!

Gewoon goed!

Prettig contact gehad met uitzoeken van de vloer (marmoleum), leggen van de vloer ging in twee delen, ook dat verliep super. Tevreden met product zelf maar ook zeker tevreden over de service. Al met al heel erg blij met het resultaat.

Slechte klachten afhandeling

We hadden vloerbedekking op trap en overloop besteld met zwarte plinten als overgang van vloerbedekking naar laminaat op de slaapkamers. Bij het leggen waren er geen plinten bijgeleverd. Dus daar zijn ze voor terug gekomen. Eerst kwam er een meneer die dacht dat hij het aleen af hoefde te geven en ook nog te smalle plinten jij zich had.. Uiteindelijk verschrikkelijk slecht gelegd. Meneer had het juiste materiaal niet bij zich dus maar gewoon erop geplakt. Daarna kwam er een meneer om het te herstellen die niet wist dat hij dat ook moest doen. Daarna kwam er een meneer die, wederom, te smalle plinten bij zich had. Hij heeft het een andere dag uiteindelijk wel netjes gemaakt. Elke keer moesten wij daarvoor wel vrij nemen... Voor fouten gemaakt door Hofmans. Compensatie gekregen, jawel, een schoonmaak product voor de vloerbedekking en 50 euro te besteden in de winkel. Dit laatste wisten we voor de laatste meneer zou komen dus hebben we een deurmat op maat besteld en heeft de goede man dat opgemeten en doorgegeven zodat wij een mooie deurmat op maat zouden krijgen. Na weken wachten gebeld waar de mat bleef. O foutje is wel besteld maar staat denk ik dan nog in het magazijn. Welke kleur wilt u grijs of zwart? Dus hij is op maat besteld en ik mag nu nog kiezen welke kleur??? Graag zwart, oké gaan we regelen. De volgende dag kwam de mat al binnen... En die was echt de kers op de taart.. Schuin afgesneden en veel te groot. Niet een paar millimeter maar echt 15 centimeter!! Precies zoals alle service is geweest dit afgelopen half jaar... En de mannen die bij ons zijn geweest, de meesten hebben gedaan wat ze konden, en zijn serieus met ons om gegaan. Dus aan hen lag het absoluut niet. Van vroeger uit was het een geweldig bedrijf met geweldige service. In plaats van uitbreiden en verder groeien misschien eerst de service weer op niveau krijgen...

Nemen de tijd voor je

betrouwbaar en geweldige service.

Al 30 jaar klant en steeds weer voldoen ze aan mijn verwachtingen.

Goed verlopen, keurige monteurs

Tweede rolgordijn vergeten. Werd opgehaald en 2 uur later alsnog opgehangen. Keurige jongens. Rolgordijnen zijn snel geleverd! Korte levertijd. Fijn!

Deels zeer tevreden deels niet helemaal

Over de aankoop, de kwaliteit, het egaliseren en leggen waren we zeer tevreden. Over het inmeten en beoordeling van de ondervloer, met de kosten die daarbij zouden komen, waren we erg ontevreden. Dit bleek terecht want na een second opinion werden we veel beter geholpen.

Doen wat je beloofd!

Van kijken in de winkel met advies over je keuze. De geplande check in je huis. En de uiteindelijke installatie van je tapijt op de trap: uitstekend en compleet,

altijd goed

Prima werk

Mooi resultaat!

De hovenier heeft goed werk afgeleverd; het kunstgras ligt er strak bij. Ik denk alleen dat de communicatie, over het inmeten en uitvoeren, naar de klant wel beter kan.

Prima service!

We zijn erg goed geholpen in de winkel bij het maken van de keuzes, en werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Bij het plaatsen van de horren waren er nog wat puntjes waar we de monteur zelf op moesten wijzen: een vouw in de hor, en rubberen strip die dubbel zat, of niet strak in het kozijn zat. Later zagen we dat nog 2 strips dubbel zaten, dus wel een tip om hier wat secuurder naar te kijken. Ook moesten we vragen de stickers eraf te halen, maar op alle rubbers zit nu plak. Zou netjes zijn als dat ook gelijk verwijderd werd dan. Maar eerlijk is eerlijk, we zijn wel Pietje precies hier hoor. En heel erg blij met de horren en plissés!

helemaal prima

Helemaal goed, netjes op de hoogte gehouden van de tijd van arriveren. Prima netjes werk geleverd, ik ben helemaal blij

Goede stoel prima koop

Prima stoel .zit lekker

Goed voorgelicht Snelle levering

Nog nooit bij Hofmans geweest…….maar ons zien ze zeker terug!!!

Prima adviezen, prima hulp en ook nog eens gewoon Brabants gezellig!!!

Uitstekende positieve ervaring

Uitstekende behulpzaamheid bij bezoek winkel en levering.

Bedankt voor je recensie!

super

heel mooie nieuwe zonnige gele trap - en ook nog gelegd door een vakman met prettige communicatievaardigheden

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten & diensten, Anne! We wensen je nog veel woonplezier.

Vakwerk en hele fijne mensen die bij ons waren om de trap te bekleden!

Vakwerk! En hele fijne mensen die de trap hebben bekleed

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Hanneke!

Communicatie, planning en service zeer slecht

Wat had ik hoge verwachtingen van dit bedrijf toen ik mijn vloerbedekking overloop en traploper ging bestellen ! Wat is er niet misgegaan bij onze bestelling, eigenlijk alles maar totaal geen compensatie voor wachten en vrijnemen van mijn werk en het niet opkomen dagen van dit bedrijf. Op het laatste moment een mail sturen ze komen morgen om 8.00 uur langs (mail om 17.15 uur de dag daavoor verzonden zodat je niet meer kunt afbellen). Traptredes die te kort gesneden waren en weer besteld moesten worden etc etc Maar het ergste is de arrogante mailtjes die je krijgt van Tom waarin totaal geen excuus of begrip te lezen is. De planning haalt afspraken uit de agenda zonder de klant hiervan op de hoogte te stellen. Oh ja offerte in de winkel doen en als de stoffeerder komt komen er weer kosten voor strips bij ! Nogmaals ik had van Hoffmans wel enige tegemoetkoming verwacht maar helemaal niets Hoffmans uit Cuijk krijgt van mij een zeer koude douche

Beste, Allereerst betreuren wij ten zeerste dat u het zo ervaren heeft. De dag voordat we bij u langs zouden komen hebben wij een systeemstorting gehad, hierdoor zijn onze automatische planmails niet verzonden. We hebben toen al onze klanten ofwel per mail ofwel telefonisch ingelicht over de exacte tijd van de geplande datum. Onze productspecialisten zijn dagelijks telefonisch bereikbaar tot 18.00; daarnaast kunt u ten alle tijden een voicemail bericht achterhalen of reageren op onze mails. Wij streven er namelijk naar om ieder spoedig te woord te staan en klachten netjes op te lossen. Team Hofmans at Home

Vakkundig advies en montage was top!

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Ger!

Goed advies, afspraken worden nagekomen. Prettige medewerkers

Bedankt voor je recensie, Jolanda!

Snelle en uitstekende service

Wij hebben na calamiteiten in ons pand een nieuw tapijt besteld bij hofmans. Ze konden gelukkig heel snel schakelen om zo snel mogelijk ons kantoor weer netjes te krijgen en te voorzien van een nieuw tapijt.

Bedankt voor je recensie, Dennis. Wij zijn blij te lezen dat, mede door onze snelle service, jullie bedrijfsvoering weer snel op gang kon komen!

heel goed advies en vakmanschap en hele fijne mensen om "over de vloer" te hebben!

Het hele proces van begin tot eind was top en zowel kwalitatief als administratief perfect op orde. Eerlijke mensen, mooie producten, liefde voor het vak!

Beste Elly, Hartelijk dank voor uw recensie - en de heerlijke Merci's ;) Het team van Hofmans at Home wenst u nog veel woonplezier!