Fijne sociale jongens die kwamen plaatsen

Wij hebben al vaker onze vloeren of raambekleding besteld. Altijd een hele fijne service ervaren, binnenkort komen we terug voor onze raambekleding

Topper!

Heel tevreden met verloop van aankoop en levering!

Kennis, vriendelijk, hard werken

Zeer positief! De mensen die mij geholpen hebben deden dat met kennis van zaken, ze dachten mee en gaven goede adviezen. Zeer vriendelijk behandeld. Zowel in de winkel bij het bestellen als thuis toen ze de trap kwamen bekleden.

weer uitstekende service

dit keer had ik alleen nieuwe plinten nodig. Die zijn vakkundig geplaatst en ziet mijn kamer er weer als nieuw uit.

Ik ben tevreden.

We hebben de slaapkamers en trap met pvc laten bekleden en rolgordijnen laten hangen. Er moesten nog wat kleine dingen opgelost worden. Dat is binnen korte tijd geregeld. Goed georganiseerd bedrijf.

Aardig. Netjes en op tijd!

Professioneel bedrijf met vakkundige mensen

Prima en snelle service

Prima service, goede gekwalificeerde, vriendelijke medewerkers

Afspraken worden nagekomen, communicatie loopt soepel en de geleverde diensten zijn van goede kwaliteit. Helemaal top dus!

Gewoon top!

Woongenot is na het leggen van kunstgras alleen maar gestegen!

Bedankt voor jullie recensie Hans & Kitty!

Top zeker een aanrader!

Top bedrijf

Bedankt voor je recensie, Frank!

Goede kwaliteit en vakmanschap

Na een zeer prettig contact in de winkel hebben wij jaloezieën besteld. Het inmeten is gedaan door een vakman die ook mee dacht met onze vragen. De levering vond plaats op de afgesproken tijd en is vakkundig en snel opgehangen. De jaloezieën zien er top en chic uit. We zijn zeer tevreden met het resultaat.

Bedankt voor je recensie, Danny. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

geweldig

werken goed

Bedankt Paul!

Ruime keuze, goed advies, deskundig

Fijn dat er mee gedacht werd.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten & diensten, Martien! Wij wensen je nog veel woonplezier.

sfeervolle en professionele benadering

Klantvriendelijk personeel, erg gezellig winkelen en goede uitleg.

Bedankt voor je positieve recensie, Gerda!

Alles volgens afspraak uitgevoerd en mooi opgeleverd

Onze nieuwe PVC vloer is volledig volgens afspraak geleverd. De vloer is prachtig gelegd in visgraat, netjes uitgemeten zodat het mooi symmetrisch in de ruimte uitkwam. Wij zijn dik tevreden!

Bedankt voor je recensie, Richard! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je nieuwe PVC visgraatvloer. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Correct personeel, snel en netjes gelegd.

Zie hier boven.

Bedankt!

Service

Een zeer goede service. De stoel mocht een tijdje in jullie magazijn staan, tot dat deze gebruikt kon worden door mijn vader.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten & diensten, Theo! En uiteraard was het geen probleem om de stoel even bij ons te laten staan - dat is de service van Hofmans at Home.

Super mooie vloer. En heel erg mooi gelegd.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, Herman!

Prima goeie vakmensen, netjes werken en netjes alles weer op geruimd

Bedankt voor je recensie, Ben!

Geweldig zeer deskundig gewerkt.

Heel goed en perfect werk geleverd door jullie personeel. Een hele dikke pluim verdiend.

Bedankt voor je recensie, Sjaak! Wij zijn blij te lezen dat je tevreden bent.

Ouderwets goede service van verkoop tot oplevering

Wij hebben een nieuwe pvc vloer via Hofmans aangeschaft. Van het prettige, informatie gesprek bij verkoper Willy tot en met de strikte heldere planning tot aan de uitstekende uitvoering; niets dan lof. Service zit in hun bloed, de Brabantse gemoedelijkheid erg prettig. Eindresultaat prachtig! Echt een aanrader

Bedankt voor je recensie Denis, we zijn blij te lezen dat je tevreden bent met onze producten & diensten. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Ik ben zeer tevreden over hoffmans en zeer netjes geholpen..gewoon top Heb er geen andere woorden voor .

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Rene!

Wij zijn zeer tevreden

Bij Hofman doen ze wat ze beloven En komen de afspraken na Wij zijn zeer tevreden

Bedankt voor je recensie, Tonny!