Op tijd, perfect vloer gelegd, heel erg tevreden.

goed geholpen

fijne service

Mooie kleden gekregen.

Vanaf een rol tapijt 2 kleden op maat laten maken met een mooie afwerkrand. Superblij mee..

Een zeer goede ervaring vanaf start verkoop, inmeten tot aan het monteren door geweldige monteurs. Wij zijn vol lof.

Super bediening.

Goed advies en vriendelijkheid van de verkoper.

Goede service en snelle levering

Er zit nog een bobbeltje in en de rand moet nog afgeplakt worden, maar dan moest het droog zijn. Dat komen ze nog doen! Dan worden het 5 sterren.

Erg goed.

Fijne winkel. Ruime keus en goed advies. Afspraken worden nagekomen en prettige jongens die de vloer komen egaliseren en leggen.

Keurig geholpen

Waren zelf aan het rondkijken en dan zie je zoveel, gelukkig kwam Eddie ons fijn helpen

correcte afhandeling van de bestelling

afhandeling van de bestelling zoals overeengekomen

Te snel willen doen is nooit verstandig

Teveel mensen op één klus. Lijmvlek en beschadiging op deur Muur beschadigd

Goed advies en nemen de tijd voor je.

We hebben nog steeds geen probleem met de aankopen die we hebben gedaan

Kwaliteit en een goede prijs

Snelle levering zoals besteld. Goede adviezen van de medewerkers.

Service zoals het hoort

We kwamen door de scherpe prijs van een groot maatwerk vloerkleed online bij Hofmans uit. We zijn nog nooit in de showroom geweest, maar hadden direct wel goed mailcontact met Dennis. Hij was heel vriendelijk, gaf goed advies én een mooie prijs. Daarom zonder twijfel de bestelling bij hem geplaatst. Door een probleem bij fabrikant was de levering helaas flink vertraagd. Maar Dennis heeft ins netjes geinformeerd en z'n best gedaan om de levering alsnog zsm te laten plaatsvinden. Vandaag is het kleed dan toch geleverd. We zijn erg blij met het prachtige vloerkleed in onze woonkamer.

Top.

Prima geholpen en geadviseerd, geen moeite was te veel. Kom volgende keer zeker terug.

Proffesioneel en klant vriendelijk.

Turbulent

Verwarring omtrent aanwezige vloer later boosheid

Beste Annelies, Wat vervelend dat u boosheid hebt ervaren omtrent de bestaande ondervloer. Wij hebben u in dit specifieke geval, waarbij de kwaliteit van de ondervloer mogelijk voor problemen zou kunnen zorgen, zo goed mogelijk in proberen te adviseren. Om eventuele latere teleurstellingen te voorkomen. Inmiddels is het allemaal goedgekomen met het leggen van uw vloer en wenst het team van Hofmans at Home u nog veel woonplezier.

behulpzaam en super vriendelijk personeel

werden goed geholpen met goede uitleg en advies

Bedankt voor je 5-sterren recensie! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Ik ben goed geholpen

Voor herhaling vatbaar

Bedankt voor je recensie, Nellie!

Geweldige hulp bij aanschaf, mooi gelegd en super service

Reeds verschillende keren bij Hofmans gekocht. Wederom professioneel en geduldig advies bij aanschaf van vloerbedekking voor de trap en hal. Mooi strak gelegd. Bij probleem achteraf geweldige service: hele trap opnieuw gelegd. Vakkundig en zeer vriendelijk personeel. Kortom volgende keer weer naar Hofmans!

Dank voor je uitgebreide 5-sterren recensie, M. Hagemans! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten & diensten. En het klopt, ook bij problemen bieden wij de zekerheid van 60 jaar vakmanschap en lossen we alles netjes op! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel plezier met de nieuwe trap.

netjes geholpen

Dank voor je 4-sterren recensie, Andre!

Vriendelijke en duidelijke verkoper

Supergoed geholpen met een lekker bakje koffie erbij

Fijn om te lezen dat je jouw showroom-bezoek zo prettig hebt ervaren, Suzan!

Oog voor de klant, service staat op 1

Afgelopen maand twee Vinyl vloeren laten leggen door Hofmans at home. Goed advies gekregen in de showroom. Vervolgens een afspraak gemaakt voor het inmeten en het leggen. Ze werken netjes op afspraak, waren beide keren op tijd en de vloer is helemaal naar wens gelegd. Prijs staat in verhouding met de kwaliteit. Wij zijn heel erg tevreden en komen de volgende keer zeker weer terug.

Dank Daan voor je uitgebreide recensie. Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten & diensten. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier en we verwelkomen je graag weer in onze 7600 m2 showroom.

prima tot minder goed

een gedeelte is prima, ander gedeelte is minder goed.

Beste Wim, Dank voor uw feedback. Jammer dat u de klacht niet direct bij ons hebt gemeld, we hebben inmiddels een service bezoek bij u ingepland om de situatie te komen bekijken zodat onze vakmannen het in orde kunnen maken. Wij vertrouwen erop dat het naar wens opgelost zal gaan worden.

Perfecte service

Alles heel perfect afgeleverd, een dikke 10

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten & diensten, Anja. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.