Super organisatie

We zijn vriendelijk en behulpzaam geholpen . De vloer is gelegd zoals besproken en de stoffeerders waren correct en netjes. Helemaal tevreden over de procedure en de kwaliteit.

Bedankt voor je 5-sterren recensie Dorita! We zijn blij te lezen dat je onze producten en diensten zo waardeert. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier!

We zijn netjes behandeld nette service

Lang moeten wachten maar dan heb je wat

Bedankt voor je recensie, Peter. Helaas hebben wij ook te kampen gehad met lange levertijden i.v.m. grondstof tekorten. We zijn blij te lezen dat je, desondanks, de service als prettig hebt ervaren.

Prima geregeld

Tijdens de renovatie van ons huis het enige bedrijf dat haar werk foutloos afleverde

Fijn om te lezen dat wij tot de uitblinkers behoren - daar streven wij ten aller tijden naar. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier!

Vlot en keurig werk geleverd.

zie boven

Bedankt voor je recensie, Ellen!

Mooie pvc vloer, daarnaast alles super geregeld

Zeer klantvriendelijk Verkoop top, opmeten en leggen kon niet beter. Resultaat een prachtige perfect gelegde pvc vloer. Blij mee!!

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten & diensten, Emmely! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel plezier met je nieuwe PVC vloer.

Uitstekend!!

Ruime keuze en een goed advies! Ook de complimenten voor de heren die hebben ingemeten en gehangen. Heel vriendelijk en professioneel! Top service

Bedankt voor je enthousiaste recensie, Simone! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel plezier met je nieuwe raambekleding.

Feen geweldig bedrijf voor al uw vloeren en raambekleding

Vriendelijke mensen behulpzaam , netjes werk geleverd ik ben dik te vrede en zal het iedereen aanbevelen

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten & diensten, Jannie!

Ik ben deskundig geholpen

Ik had een ondervloer nodig voor pvc vloerbedekking. De verkoper adviseerde wat ik moest komen.

Bedankt voor je recensie, Ben!

Net werk .

Bedankt voor je recensie, Paul!

Alleen waren we teleurgesteld in het feit dat we vooraf betalen moesten. In alle andere gevallen met leveranciers konden we na afloop van de leverantie ( binnen een paar weken) betalen. Bij u was deze handelswijze dringend en ongebruikelijk. Wij willen eerst tevreden zijn over uw uitvoering voordat we tot (spoedige) betaling overgaan.

Beste familie Baggem-Stoel, Allereerst bedankt voor uw 4-sterren recensie en fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze producten & diensten. Omdat wij vaak met langdurige projecten bezig zijn is het bij ons inderdaad gebruikelijk dat er in termijnen door de klant wordt afgerekend voor de werkzaamheden die op dat moment worden uitgevoerd. Het team van Hofmans at Home wenst jullie nog veel woonplezier!

Fijne zaak met professioneel resultaat

Fijn geholpen duidelijke communicatie, en goed resultaat.

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze producten en diensten! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Prima werk

Prettige mensen die het werk zijn komen uitvoeren. Het bedrijf dat geëgaliseerd heeft waren minder zorgvuldig. Snel klaar en wegwezen maar de vloer is niet erg gelijk.

Beste Fons, Hartelijk dank voor je 5-sterren review! Wij zullen uw feedback zeker meenemen voor onze toekomstige opdrachten. Het team van Hofmans at Home wenst je veel woonplezier.

Snel en vakkundig geplaatst!

Wij zijn 100% tevreden

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Michel. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Monteurs top! Administratie en daarbij horende klachtenafhandeling belabberd.

Monteurs hebben prima werk geleverd, alles netjes en vakkundig gemonteerd en uitgelegd. Mooi product. Pretendeert de laagste prijs te zijn, maar zelfs met btw-actie hoger dan gevonden internet prijzen. Order is niet na te rekenen, onduidelijk, fouten gemaakt en starre houding hierbij bij klachtenafhandeling.

Beste Marisa, Hartelijk dank voor uw feedback. Het door u gekozen product wordt inderdaad ook op onze webshop aangeboden - enkel zijn deze prijzen en kortingen exclusief meet- en montageservice en worden niet berekend over de bedieningsopties. U heeft gekozen voor ons vakmanschap en daarbij worden de producten van de prijzen berekend met de lopende offline actie inclusief onze meet- en montageservice. Wij hebben deze korting ook berekend over de producten en geven nooit korting op onze diensten en de bedieningsopties. Wij streven er naar om transparant te zijn in onze orders en hierdoor worden alle producten en eventuele toeslagen voor bedieningen duidelijk op de orderbevestiging vermeldt. Mocht u toch nog vragen hebben met betrekking tot eventuele onduidelijkheden op de order dan horen we dit uiteraard graag. Wij wensen u, desondanks, nog veel plezier met uw jaloezie. Team Hofmans at Home

Een topervaring! Hardwerkende jongens en supernetjes de PVC gelegd Ja met de vloeren door ons heel huis kei tevreden! Hofmans een ruimkeuzebedrijf. Overzichtelijk netjes... en goed meedenkend personeel.

Vriendelijk bedankt voor je 5-sterren recensie! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Ik was zeer tevreden

Je mag die jongens die bij mijn de vloer hebben gelegd een compliment geven ze hebben vakwerk geleverd top gedaan nog bedankt

Vriendelijk bedankt voor je recensie, Martien. Wij zijn blij te lezen dat je uiterst tevreden bent met onze legservice. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Wij zijn heel tevreden met ons mooie PVC vloer. Met heel veel zorgvuldigheid gelegd.

Bedankt voor je recensie Sjaak! Wij zijn blij te lezen dat je tevreden bent met onze legservice. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel plezier met de nieuwe PVC vloer.

Goede uitleg, goede levering

IN de winkel is heel veel keuze, je komt ogen tekort.De installatie ging soepel en zonder problemen.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met zowel onze showroom als diensten, Ellie!

Prachtige showroom, ruim aanbod, vriendelijk. Hofmans = kwaliteit.

Ervaring is onderaan de streep positief maar daar is wel wat aan voorafgegaan. 3 kamers tapijt besteld; goed geholpen door vriendelijke verkoper, lekkere koffie erbij, btw korting actie. Prima! Communicatie mbt inmeten, legdatum, betaling helder en dik in orde. (Mail en sms ter herinnering) Medewerkers allemaal super vriendelijk; wel feedback mbt persoonlijke hygiëne; één van de stoffeerders walmde een uur in de wind naar zweet en shag. Doet niets af aan zijn inzet en het meedenken, maar toen ze weg waren hebben we de ramen open gezet, zo'n penetrante lucht hing er (en dat was niet van de tapijt lijm...) misschien kan Hofmans hier nog eens aandacht aan geven richting haar medewerkers. Dag erna bleek grote weeffout in één kamer in het tapijt te zitten. Direct geappt met foto's naar verkoper. Geen reactie. Telefoniste gebeld. Enkele uren later nogmaals gebeld en eind van de dag persoonlijk langs gegaan. Afgesproken dat er op maandag een product specialist zou komen. Naam werd aan ons doorgeven. 16.15 uur nog niemand. Weer gebeld. Betreffende persoon wist van niks, had geen bon en zat bij de tandarts. Dikke stress ivm naderende verhuizing. Deze medewerker heeft het echter toch direct opgepakt (in plaats van zich te verschuilen en te wijzen naar een collega) knopen doorgehakt, nieuw tapijt besteld en een duo stoffeerders ingepland. Directe terug koppeling en updates via WhatsApp en donderdagmiddag lag het nieuwe tapijt erin. Ondanks het communicatieve geblunder van anderen heeft hij dit super goed en snel opgelost! Wij zijn weer blij en de stress kwijt. Twan; je bent een voorbeeld van klantvriendelijkheid met een grote dosis oplossend vermogen. Nogmaals dank, je bent een topper en Hofmans mag heel blij met jou zijn!!

Snelle service, goede prijs en kwaliteit

Super geholpen door Tom

Ik geniet van mijn raamdecoratie.

Ik ben al lang klant van Hoffmans. Ik heb prima advies gekregen over raamdecoratie. Alles verliep volgens afspraak. Alle gordijnen heel netjes geplaatst.

Zeer tevreden over het geleverde werk door vakkundig vakmannen , het leggen van p.v.c.vloer, bekleden van trap en hangen van vitrage !!

Gewoon goed!

Prettig contact gehad met uitzoeken van de vloer (marmoleum), leggen van de vloer ging in twee delen, ook dat verliep super. Tevreden met product zelf maar ook zeker tevreden over de service. Al met al heel erg blij met het resultaat.

Slechte klachten afhandeling

We hadden vloerbedekking op trap en overloop besteld met zwarte plinten als overgang van vloerbedekking naar laminaat op de slaapkamers. Bij het leggen waren er geen plinten bijgeleverd. Dus daar zijn ze voor terug gekomen. Eerst kwam er een meneer die dacht dat hij het aleen af hoefde te geven en ook nog te smalle plinten jij zich had.. Uiteindelijk verschrikkelijk slecht gelegd. Meneer had het juiste materiaal niet bij zich dus maar gewoon erop geplakt. Daarna kwam er een meneer om het te herstellen die niet wist dat hij dat ook moest doen. Daarna kwam er een meneer die, wederom, te smalle plinten bij zich had. Hij heeft het een andere dag uiteindelijk wel netjes gemaakt. Elke keer moesten wij daarvoor wel vrij nemen... Voor fouten gemaakt door Hofmans. Compensatie gekregen, jawel, een schoonmaak product voor de vloerbedekking en 50 euro te besteden in de winkel. Dit laatste wisten we voor de laatste meneer zou komen dus hebben we een deurmat op maat besteld en heeft de goede man dat opgemeten en doorgegeven zodat wij een mooie deurmat op maat zouden krijgen. Na weken wachten gebeld waar de mat bleef. O foutje is wel besteld maar staat denk ik dan nog in het magazijn. Welke kleur wilt u grijs of zwart? Dus hij is op maat besteld en ik mag nu nog kiezen welke kleur??? Graag zwart, oké gaan we regelen. De volgende dag kwam de mat al binnen... En die was echt de kers op de taart.. Schuin afgesneden en veel te groot. Niet een paar millimeter maar echt 15 centimeter!! Precies zoals alle service is geweest dit afgelopen half jaar... En de mannen die bij ons zijn geweest, de meesten hebben gedaan wat ze konden, en zijn serieus met ons om gegaan. Dus aan hen lag het absoluut niet. Van vroeger uit was het een geweldig bedrijf met geweldige service. In plaats van uitbreiden en verder groeien misschien eerst de service weer op niveau krijgen...

Nemen de tijd voor je