Heel goed bedrijf

Goed geholpen, zeer netjes allemaal

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Martijn. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Prima werk.

P.rima vakmensen

Bedankt voor je recensie Thei!

Goed geholpen in de zaak en ook netjes alles geleverd volgens afspraak. Top!

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent Pascal. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Prima werk

Mooi afgewerkt en alles netjes achter gelaten

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Peter! We wensen je nog veel woonplezier.

Prima herhaalde ervaring.

Meerdere goede ervaringen met Hofmans.

Als het fout gaat geen goede service

Ik heb een plissé hordeur besteld met montageset. Hordeur kwam , maar zonder montageset Het heeft twee maanden geduurd voor de nalevering die verkeerd geleverd was eindelijk kwam. Communicatie hierover was zeer onder de maat. Op een formele klacht werd niet gereageerd door de directie. Slap excuus van de productspecialist was het enige. Zeer ontevreden over de service, ik koop hier nooit meer!

Beste Bert, We betreuren uw frustratie ten zeerste. Helaas betreft dit een logistiek probleem waardoor uw product in het depot van onze vervoerder is zoekgeraakt. Uiteraard had dit door de productspecialist beter gecommuniceerd moeten worden en had er sneller naar een oplossing gezocht moeten worden. Onze oprechte excuses daarvoor. We hopen, desondanks, dat u nog veel plezier beleefd van de producten!

Vanuit het verleden als klant, ook nu tevreden totdat er op mijn verzoek alsnog even overleg is met

Tevreden tot nu, alleen nog even komen kijken naar opmerking dat luxaflex niet helemaal links alswel rechts gelijk op de vensterbank hangt. Ps de telefoniste zou een boodschap achterlaten voor Rob DeGeneres om mij terug te bellen.

Mooie vloer, snel en vakkundig gelegd

Onlangs heeft Hofmans een mooie nieuwe laminaat vloer gelegd. Advies en levering waren goed en ook het leggen gebeurde snel, vakkundig en netjes.

Bedankt voor je recensie Wouter, we wensen je nog veel plezier met je vloer! Team Hofmans at Home

Snel en oplossend gericht

Na wat onduidelijkheid welk Vinyl we uitgezocht hadden, zeer snel gehandeld en opgelost. Net werk afgeleverd door vriendelijke vakmannen. Voor een volgende vloerbedekking, gaan we zeker nogmaals terug naar Cuijk.

Bedankt voor je recensie, Hans. Goed om te lezen dat de onduidelijkheden snel zijn opgelost - daar streven we naar. We wensen je nog veel plezier met je vloerbedekking!

Top bedrijf met uitstekende service.

Beste Hofmans, Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de mooie vloer, hij is vakkundig gelegd en we zijn er heel blij mee. Ondanks dat de winkel dicht was, is de verkoper met stalen bij ons aanhuis geweest. We hebben toen goed kunnen beoordelen welke vloer mooi staat bij ons in de woonkamer. Ook willen wij de planner hartelijk bedanken voor de medewerking en het meedenken hoe we op een snelle manier onze vloer in een korte termijn toch gerealiseerd kunnen hebben. We zullen jullie in onze kennis kring goed aanbevelen.

Beste mevrouw Janssen, Hartelijk dan voor u recensie. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met onze producten & diensten. We wensen u nog veel plezier met de vloer!

zeer slechte service

slecht geadviseerd, slecht omgegaan met onze klacht. we werden behandeld als kleine kinderen. Deze mensen kunnen niet tegen kritiek zo gauw ze zien dat het hun geld gaat kosten sturen ze je naar t gat vd de deur!! Nooit meer heen gaan mensen!!

Beste Remco, We vinden het vervelend dat u ontevreden bent over het product. We hebben uw klacht serieus in behandeling genomen waarin zowel onze eigen specialisten als de fabrikant naar de kwestie hebben gekeken. Zij zijn unaniem tot de conclusie gekomen dat de klant ongegrond is. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Geweldige service en echt vakmanschap

Hofmans heeft bij ons tapijt geleverd voor de bovenverdiepingen en de twee trappen. De adviseur kwam aan huis, we konden kiezen uit verschillende stalen. Na de keuze werd er secuur ingemeten (er is weinig resttappijt). Het ligt er keurig in, met dank aan Peter een echte vakstoffeerder!

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten en diensten! We wensen je dan ook nog veel woonplezier. Team Hofmans at Home

Service dik in orde

Snel geleverd, goede service. Een aanrader.

Hartelijk dank voor je feedback. We wensen je nog veel woonplezier. Team Hofmans at Home

Uitstekende service en goed meegedacht.

Prima service en goed meegedacht. Mooi dat dit nog bestaat.

super goede service en leuk personeel

zie zin boven

If you can't stand the heat stay out of the kitchen !

Vloer en bijhorende accessoires besteld. Levering binnen 2 dagen werd gesteld. 4 weken later : alleen de vloer wordt geleverd, accessoires niet voorradig bij HUN leverancier terwijl het wel te koop wordt aangeboden op de site als zijnde voorradig. Je betaalt wél alles voorafgaandelijk. Krijg je dag van de levering pas nieuws dat ze voor die accessoires een andere leverancier moeten zoeken. VIER weken na bestelling !! Ik bel zelf met de fabrikant. Idd niet meer in fabricatie maar WEL nog voorradig bij een groothandel in Nederland. Ik krijg gegevens en ben zelf. Die heeft het voorradig. Ik bel jullie om dit te melden en plots hebben jullie het licht gezien en idd gevonden dat deze groothandel dit in stock heeft. WEL hebben jullie daar 4 weken moeten over doen en is mij dat op 10 minuten gelukt om dit te weten te komen. Communicatie kan STUKKEN beter. Ik moest zelf altijd bellen of mailen maar reageren doen jullie enkel direct als er besteld en betaald wordt. Dit ben ik van een Nederlands bedrijf niet gewend! 15 jaar geleden bestelden wij bij Vloerenvoordelig en ging dit perfect, nu is dit teleurstellend. Wat je NIET in stock hebt of er zeker van bent dat je het kan krijgen niet aanbieden op uw website. Zo werken zo'n dingen. Werkpunten in uw bedrijf : transparantie en communicatie dringend aanpakken want dit loopt fout af. Als maandag de accessoires toch nog geleverd worden heb ik, naar mijn gevoel, geluk gehad of ik had een vloer zonder plinten, hoeken enz... Als je iets niet kan waarmaken, niet aanbieden, dan blijf je eraf. It's as simple as that.

Beste Brigitte, Ten eerste betreuren we uw frustratie. Het klopt inderdaad dat wij de meeste van onze producten binnen 2 dagen in Nederland kunnen leveren. In u geval betreft het een order die geleverd moest worden in Belgie en waarvan de leverancier ook in Belgie gevestigd is. Wij hebben proberen te zoeken naar een duurzame oplossing, in overleg met u, zodat er niet eerst een vrachtwagen naar Nederland hoefde en vervolgens weer een transport naar Belgie gepland moest worden. Tijdens dit overleg hebben we de leverdatum 21-1 afgesproken, op deze datum is de vloer dan ook geleverd. Vervolgens kregen we een terugkoppeling van de desbetreffende leverancier dat de plinten niet meer door hen geproduceerd worden. We hebben de plinten via verschillende andere leveranciers proberen te verkrijgen - wat door een verandering in kleurnummers eerste instantie leek niet meer leverbaar te zijn. Na meerdere malen contact tussen de beide leveranciers is het gelukt een bijbehorende plint te vinden en deze de maandag daarna te leveren - hierover hebben we contact gehad. ​Na contact met uw man hebben we vernomen dat de vloer naar wens is gemonteerd - we wensen u dan ook veel woonplezier. Team Hofmans at Home.

Prima correct netjes gewerkt

Prima correct netjes gewerkt

Leuk om te horen dat je tevreden bent met onze diensten! Bedankt voor je review.

Netjes, accuraat , begripvol

Via de mail een offerte opgevraagd, snel gekregen. Daarna bestelling geplaats en daarna zelf opgehaald. Bij thuiskomst bleken er 2 pakken PVC vloer beschadigt te zijn. Dit wordt netjes opgelost doo rjullie

Bedankt Frank voor je feedback. We wensen je nog veel woonplezier. Team Hofmans at Home

60 eur verzendkost

60 euro verzendkost bij 32 euro aan product vind ik veel te veel. Normaal zou dat 7,5 a 10 eur mogen zijn.

Beste Tim, Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je ons niet even gebeld hebt voor de laagste prijs! We hanteren standaard verzendkosten in onze winkelwagen. Deze prijs is gebaseerd op de verzendlocatie en op onze meest verkochte producten - denk hieraan aan rollen tapijt, kunstgras, vloerkleden, pakken laminaat & PVC.

Zeer snelle en correcte levering!

Zeer snelle en correcte levering!

Hartelijk dank voor je feedback Géra!

Ervaring geweldig altijd oplossing gericht.

Onze ervaringen zijn erg goed met Hofmans. Dit komt natuurlijk door de mensen die er werken, klant vriendelijk, denken mee en in oplossingen. Ik zou mijn vrienden daar zeker naar toe bevelen. Dank Koos Grave

Pluspunten

Wij hebben onlangs een nieuwe (PVC) vloer laten leggen en zijn uiterst tevreden. Vanaf het moment dat wij bij Hofman binnen liepen tot het moment dat de stoffeerders klaar waren met het leggen.