Prima producten geleverd

Prettig geholpen

Netjes gelegd ben zeer tevreden

Netjes en mooi

Goed geholpen in de winkel, mooi product en perfecte montage.

Zeer tevreden! De plisséhordeur voor onze openslaande deuren past perfect en is heel netjes gemonteerd. De monteur was vriendelijk en werkte supernetjes.

Hor op de goede maat.

Hor op maat laten maken. Past zeer goed alleen het linnen lipje om hem weer uit het kozijn te halen werkt niet omdat de hor toch vrij strak in het kozijn zit. Maar dat is weer fijn zodat ie niet uit het kozijn waait. De kleur van de hor komt zeer goed overeen. Erg fijn geholpen bij Hofmans. Men neemt ruim de tijd voor je.

Afspraak is afspraak

Alles goed gegaan en afspraken duidelijk na gekomen

Zeer goed.

Prima geanticipeerd op gewijzigde omstandigheden in het belang van de klant!

Vriendelijk en vakkundig personeel in de winkel maar zeker ook aan huis!

Fijn geholpen, hele goede service

Ondanks dat we erg zoekende waren hadden we toch snel onze keuze kunnen maken doordat de verkoper goed naar ons had geluisterd. Een dikke aanrader!

Zeer fijn en netjes geholpen

Mooie winkel !!

Komen afspraken na, en keurig stuk vakwerk gemaakt

Goede uitleg vooraf en tussentijdse opname waarna monteurs keurig werk hebben afgeleverd, meedachten en ook heel fijn alles netjes hebben opgeruimd. Aanrader!

Wat fijn om te lezen dat we je van advies tot montage volledig hebben kunnen ontzorgen. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Goed werk geleverd!

Snel en deskundig advies! De leg service voor het kunstgras is ook goed geregeld en de mannen werken netjes en leveren goed werk af!

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze kunstgras legservice. Het team van Hofmans at Home wenst je dan ook nog veel plezier met het volledig verzorgde gazon.

goede levering, en top procut

De levering van de gordijnen was correct en stipt. Klein probleempje om een correcte factuur te bekomen, maar dit kwam na overleg vlot in orde.

Beste Koen, We betreuren het ten zeerste dat u onze klantenservice zo heeft ervaren - dit is niet wat u van ons mag verwachten. Helaas heeft het generen van uw factuur met de gewenste aangepaste informatie langer op zich laten wachten door interne problemen met ons systeem - hier zijn we dan ook direct mee aan de slag gegaan. Gelukkig heeft u de factuur inmiddels ontvangen. Het team van Hofmans at Home wenst u nog veel plezier met de aangeschafte zonwering.

Hofmans heeft met echte vakmanschap een fantastische vloer gelegd!

Vanaf het advies en de expertise bij het uitzoeken van de vloer, tot het uiteindelijk perfect leggen van de vloer was Hofmans geweldig. Ze verkopen geen fabels, zeggen duidelijk waar t op staat en wat wel of niet kan en dat geeft vertrouwen.

Prima ervaring!

Prima ervaring en een zeer ruim assortiment. Alléén had ik nog meer weetjes willen weten bij de aankoop van (gekozen) de pvc vloer bijv. over de naden.

Bedankt voor je feedback, Hilde. Het team van Hofmans at Home wenst je veel woonplezier.

Fijne service, prima kwaliteit

Geholpen door een aardige en deskundige medewerker. Kwaliteit van de bestelde matten is prima, levering zoals afgesproken. Prima ervaring.

Bedankt voor je 5-sterren recensie, Ellis!

Alles volgens afspraak

Netjes en professioneel gewerkt Kwamen op de afgesproken tijden Vriendelijk personeel

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten en diensten, Wim!

De hele woning laten doen, van advies tot leggen/montage helemaal top! Kennis en vakmanschap bij allemaal. Advies van ons, neem de tijd om “even” naar Hofmans te gaan. Keuze is reuze en de koekjes zijn lekker bij de koffie! Bedankt allemaal.

Prima service van jan

Het hoveniersbedrijf was grote klasse gr bert

Goed advies, begeleiding en planning.

Nieuwe vloerdekking op de zolder laten leggen. Zeer tevreden over allen handelingen

Het was geweldig.

Zeer goed en zeer vriendelijk.niks op aan te merken.

Een hele fijne zaak met zeer goede werknemers!

Super, super!

Leggen van vloer en reparatie plint in volle tevredenheid uitgevoerd

Leggen van vloer en reparatie plint in volle tevredenheid uitgevoerd

Alles volgens afspraak en op tijd geleverd

Bedankt voor je 5-sterren recensie, Harrie! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel plezier met de producten.

Prima werk geleverd.

Jullie hebben woonklaar verzorgd van onze nieuwbouw woning. Alles is naar tevredenheid verzorgd en aangebracht. We hebben zelf met jullie de trapbekleding geregeld en dit is ook naar tevredenheid uitgevoerd. Bij de oplevering is ons een fles schoonmaakmiddel voor de pvc vloer toegezegd maar deze hebben we nog niet mogen ontvangen.

Goede sevice van zeer vriendelijke medewerkers.

Zeer goed geholpen met het uitzoeken van een vloer in de winkel. Vriendelijk en volop tijd. Vloer is snel en volgens afspraak geleverd.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten & diensten, Ilonka. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel plezier met de nieuwe vloer!