Goede sevice van zeer vriendelijke medewerkers.

Zeer goed geholpen met het uitzoeken van een vloer in de winkel. Vriendelijk en volop tijd. Vloer is snel en volgens afspraak geleverd.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten & diensten, Ilonka. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel plezier met de nieuwe vloer!

De uitvoering van de werzaamheden was goed.

Een goede ervaring zoals het behoort.

Beste Gerard, Hartelijk dank voor uw oprechte review. We betreuren het ten zeerste dat u zich hieraan heeft gestoord. Wij zullen dan ook persoonlijk contact met u opnemen om deze situatie te bespreken. Desondanks wenst het team van Hofmans at Home u nog veel woonplezier!

Zeer tevreden over alle werkzaamheden die Hofmans geleverd heeft.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten & diensten, Rob! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Fijn geholpen en zeer blij met het resultaat

Bedankt voor je 5-sterren recensie, Jolanda!

Volgens afspraak mooie gordijnen gemaakt.

Verkoopster gaf goede tips. Alles is volgens afspraak verlopen. Zeer tevreden

Fijn om te lezen dat onze productspecialiste je heeft kunnen helpen bij de juiste keuzes voor jouw woning. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Alles netjes en snel afgewerkt

Alles netjes , snel en keurig

Bedankt voor je 5-sterren recensie, Eva!

Lekker duidelijk en snel

Aardige mensen met oog voor kwaliteit

Bedankt, Arie!

Snelle en goede service!

Eerlijk en soepel proces! Zeker een aanrader.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en diensten. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Stipt , secuur werk , goede monteurs

Goede kennis , goed advies denken met je mee. We hebben nog het een en ander nodig , komen weer naar jullie toe dat zegt genoeg . Groet M. Spaan Mook .

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten & diensten, Marie. We ontvangen je uiteraard graag in onze 7600 m2 showroom.

Perfect werk geleverd

Alles naar wens verlopen. Goed en snel werk geleverd

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, Gradje!

Goeie service

Bedankt voor je 5-sterren review!

Mooie pvc-trap, goede service!

De trap is keurig naar wens opgeleverd.

Bijna alles volgens afspraak

Als min punt...ze zouden mijn 30 min vooraf moeten bellen, helaas is dat niet gebeurt

Geweldige assortiment met mooie kwaliteit tegen een goede prijs

Mooie winkel met mooie kwaliteit materialen en deskundig vriendelijk personeel, afspraken worden duidelijk gecommuniceerd en nagekomen, de medewerkers die thuis komen meten en hangen/leggen zijn vriendelijk en deskundig Helemaal tevreden

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten & diensten, Ruud. Bij Hofmans at Home ben je verzekerd van 60 jaar vakmanschap, dit zie je dan ook in ieder onderdeel van de organisatie terug - het is fijn om te lezen dat onze klanten dit ook zo ervaren! We wensen je nog veel woonplezier.

Super goed, fijn en warm geholpen

We gingen naar Cuijk om stof uit te zoeken voor onze gordijnen; dat is best lastig met zoveel keuze als ze bij Hofmans hebben! We zijn door een medewerker heel goed en fijn geholpen; hij heeft met ons meegedacht en van advies voorzien zodat we snel tot de juiste keuze konden komen. De communicatie het hele traject is fijn en duidelijk. Ook met het monteren van de gordijnen werd volop meegedacht. Super goede ervaring!

Fijn om te lezen dat onze productspecialist je bovenverwachting heeft kunnen helpen met de juiste keuze voor jouw woning - dat is wat je van 60 jaar vakmanschap mag verwachten. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier!

Vakkennis

Goede en nette monteurs

Goede kwaliteit, vakmanschap!

Ik heb zowel raam- als vloerbekleding van Hofmans en ben zeer tevreden. Medewerkers zijn vakbekwaam en vriendelijk. Eerlijke prijzen en vlotte levering.

Bedankt voor je 5-sterren recensie! We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten & diensten. Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel woonplezier.

Zeer professioneel personeel

De raambekleding is netjes gehangen, ik heb goede uitleg gekregen

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten & diensten, Cobie! Het team van Hofmans at Home wenst je nog veel plezier met de nieuwe raamdecoratie.

Professioneel top bedrijf

Betrouwbaar in afspraken en uitvoering. Deskundig en vriendelijk personeel.

Bedankt voor je 5-sterren recensie, Wilfried!

Weer goed!

Mijn ervaring is wederom goed. Tweede vloer die wij door hen hebben laten leggen. Eerste was een laminaatvloer door de hele woning. Daar hebben we nu 6 jaar plezier van en nu een pvc vloer op de badkamer. De jongens waren vriendelijk en netjes en hebben 'm echt mooi gelegd. Goede prijs en service, wij zijn zeer tevreden!

Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij te lezen dat je al jaren trouwe klant bent en tevreden bent met onze producten & diensten. Het team van Hofmans at Home wenst je veel woonplezier!

Komen afspraak niet na

We hebben ruim een half jaar geleden trapbekleding besteld voor ons nieuwe huis. Toen men het wilde komen plaatsen was de bekleding niet compleet meegeleverd. Men had alleen de zijkanten geplaatst en één trede. Afspraken worden uitgesteld en dit alles nadat toch ruim op tijd alles besteld was. Men verwacht wel dat we betalen ondanks dat er geen gereed werk geleverd is.

Beste Gerrit, Allereerst betreuren we uw situatie ten zeerste. Helaas is het tapijt versneden door een menselijke fout waardoor we niet de volledige rol hebben kunnen gebruiken en de trap op dat moment niet hebben kunnen afmaken. We zijn gelijk nieuw tapijt gaan bestellen om dit zo snel mogelijk op te lossen maar de machines in de fabriek van onze leverancier waren in onderhoud waardoor de productie tussen de feestdagen stil lag. Hierdoor was gisteren het eerste levermoment en we hebben uw klus direct voor vandaag ingepland om netjes af te maken. U heeft de factuur uiteraard ook niet hoeven te voldoen toen de trap niet afgemaakt kon worden. Wel heeft u een nieuwe planmail voor vandaag ontvangen met daarin het af te rekenen bedrag - dit is netjes geautomatiseerd in ons systeem zodat onze klanten weten waar ze aan toe zijn. Wij betreuren de samenloop van omstandigheden maar hebben het zo snel mogelijk bij u opgelost en hebben dan ook inmiddels de trap hersteld. Het team van Hofmans at Home wenst u, desondanks, veel woonplezier.

kei goed.

goede voorlichting bij aankoop, en keurig nette monteurs.

Bedankt voor je recensie, Theo! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service.

Het door ons bestelde kleed was keurig afgewerkt en op het afgesproken tijdstip geleverd.

we wisten waar we aan begonnen

vorig jaar huis laten stofferen, dus tevreden

Beerseweg 10 5431LC Cuijk

085 8885720