We hadden een gratis staaltje aangevraagd voor de laminaatvloer Lancaster Oak. Dit kwam heel snel binnen en het was een heel pak! Hierdoor konden we goed kijken of dit was wat we wilden. Wat een topservice, en heel snel! Maar meteen de hele vloer besteld.

Dag Bob, Bedankt voor je enthousiaste recensie!

Mooie vloer, goede service!

Service was heel goed en de vloer was precies als gehoopt en voor een goede prijs.

Bedankt voor je 5-sterren recensie, Lara!

Tevreden met alles

PVC vloer is hier super voordelig en is volgens afspraak in goede staat netjes geleverd.

Meer dan uitstekend geholpen!

Door omstandigheden was ik met spoed op zoek naar een PVC-vloer voor ons nieuwbouwhuis. Sjoerd van Vloerenvoordelig heeft mij ontzettend goed geholpen bij zowel het selecteren van de juiste kleur PVC als bij het leveren ervan. Toen bleek dat door een rekeningfout (van een andere partij) we toch te weinig PVC hadden, heeft hij ervoor gezorgd dat we binnen een dag weer genoeg voorraad hadden. Ik ben erg onder de indruk van deze TOP-service!

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service Rian! Het team van Hofmans at Home wenst je nog jarenlang woonplezier met deze prachtige vloer.

Erg goede service!

Erg goede service

Ongeïnteresseerd

Heb 3 werken geleden een proef aangevraagd, na een nieuw verzoek, tot nog toe niks ontvangen

Goede en snelle service