grote mat

Grote schoonloopmat besteld. Kwam opgerold aan, desondanks zat er een vouw in. Pas na een week uitgerold laten liggen liggen en belopen is deze vouw verdwenen. Dat je het zo verzendt viel me een beetje tegen, voor de rest is de mat nu prima.

Snel en correct uitgevoerd

Geen poespas goed en conform opdracht uitgevoerd.

Bedankt voor je 5 sterren recensie, Harmen!

De matte zijn goed

De kleur is anders uitgevallen

Beste Anita, Bedankt voor je recensie. Het is erg vervelend dat de kleur anders is dan verwacht - wij raden dan ook altijd aan om de producten in het écht te bekijken. Helaas is het zo dat in enkele gevallen de kleur anders uit kan vallen dan op de afbeelding op een internetpagina te zien is. We hopen dat je, desondanks, nog veel plezier hebt van de deurmat.

Heel prettig

Direct orderbevestiging en factuur ontvangen bij bestelling in 1 mail. Helaas verkeerde postcode ingevoerd, aangegeven via mail en werd direct opgepakt. Heel fijne ervaring.

Hartelijk dank voor je feedback - we hopen dan ook dat je nog lang plezier hebt van je deurmat!

Nog niks ontvangen

Er werd geraagd om een review te schrijven voordat mijn bestelling binnen was. Zonder track and trace met een aantal dagen vertraging toch ontvangen. Product ziet er netjes uit, royaal gesneden maar was zelf makkelijk in te korten. Had verwacht dat de mat de schoenen droger zou maken.

zeer slechte order- en verzendinformatie

Een week na bestelling hebben we nog steeds geen verzendbevestiging of ander bericht ontvangen. De bestelling is al betaald. Dit is geen webshop van 2020