Snel en betrouwbaar

Goede prijs en betrouwbare levering

Behulpzaam.

Behulpzaam.

Bedankt voor je recensie Ivo!

Super goede service, ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de vloer is van zeer goede kwaliteit

Bedankt voor je aanbeveling Katja. We wensen je nog veel plezier met je vloer!

Slecht

We hebben na twee weken nog steeds geen staaltje ontvangen van de vloerbedekking terwijl er staat dat dit binnen 2 werkdagen wordt verstuurd.

Nog steeds niet ontvangen Gr paul

Nog steeds geen proefstuk ontvangen

Beste Paul, Recent zijn er wat problemen geweest met onze online staalaanvragen. Ik zal je een mail sturen voor verdere toelichting en om er voor te zorgen dat je alsnog je staal netjes zult ontvangen. Met vriendelijke groet, Jeanine Hofmans at Home

goede service en snel geleverd .Goede prijskwaliteit

goede service en snel geleverd. goede prijskwaliteit.

Bedankt voor je recensie - veel plezier met je vloerbedekking! Team Hofmans at Home

Prima,

alleen bezorgmoment niet wat ik aangegeven had. Na paar keer bellen uiteindelijk toch nog geleverd een dag later

Nul sterren verdiend

Besteling van 2 vloeren op 3 november geplaats. 1 vloer is aangekomen op de 9e en op de andere vloer ben ik nog steeds aan t wachten..

Beste meneer Oudsbergen, Wat vervelend dat er juist bij u order wat is misgegaan! Omdat de vloeren van twee verschillende leveranciers af komen is er bij één van de leveringen wat mis gegaan - daarvoor bieden wij namens ons en alle betrokken partijen onze excuses aan. Na ontdekking van deze fout zijn we direct voor u aan de slag gegaan en de vloer wordt aanstaande dinsdag bij u geleverd. We hopen dan ook van harte dat dan alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Hofmans at Home

Product besteld en betaald , ik kom achteraf zelfde product tegen bij een concurent tegen een lagere prijs. Even contact opgenomen i.v.m. laagste prijs garantie en verschil direct gecrediteerd.

Bedankt voor je bestelling Jan. En ja: wij komen na waar we voor staan; De laagste prijs garantie.

Helemaal goed, zoals t hoort!

Had bij 3 verschillende woonwinkels tapijt besteld en bij allemaal ging t hopeloos mis! had toen met spoed vloerbedekking nodig en kwam terecht bij Vloerbedekkingvoordelig. Heel veel keus, duidelijke website, normale prijzen en binnen 2 dagen tapijt in huis! Alles keurig gecommuniceerd via mail, als je terugbelt niet uren in de wacht maar gelijk een vriendelijke medewerker aan de lijn en de tapijtbezorger belt keurig als ie in de buurt is. Tapijt is mooi, kleur precies als op de site en prima kwaliteit Dus gewoon prima!

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met je tapijt Els, het team van Hofmans at Home wenst je veel woonplezier!

Nette service en mooie prijs

Goed, goedkoopstw prijs en net emaik verkeer en netjes mn vragen telefonisch beantwoord. Dus ga jullie zeker aanraden indien van toepassing