Mooie prijs voor een mooi product

Heel vlug geleverd in uitstekende staat. En de prijzen zijn meer dan de helft goedkoper dan in de winkel

Goede kwaliteit

Perfect en snel

Precies volgens opgegeven maatvoering geleverd en super snelle levering

Volgens afspraak uitgevoerd

Besteld via de website. Telefonisch advies gekregen. Geleverd binnen de afgesproken termijn

Duidelijke site, snelle levering

Heel tevreden met onze luxaflex. Ik vond de site heel duidelijk. Het zelf opmeten ging daarom heel makkelijk! De levering was er ondanks de feestdagen heel snel. Beetje jammer dat je voor proef staaltjes moet betalen. Zou leuk zijn dat ze die kosten verrekenen bij een bestelling..

Correcte levertijd

Voldoet aan verwachting

Vriendelijk geholpen en snelle levering onderdelen

Bovenste geleider Luxaflex Disigna stuk.

Prima communicatie

Snel bestellen online en bij vragen over de leveringstijd werd zeer snel gereageerd.

Bedankt voor je 5-sterren review, Bandi. We wensen je nog veel plezier met de zonwering!

De levering was exact binnen

Mooie hordeur. Was even een probleem ivm de de lat van de binnendeur. Maar het is goed opgelost.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je nog veel plezier met de mooie hordeur.

Prachtige hordeur.

Het eindresultaat is helemaal naar onze zin, daar zijn we blij mee. Maar we vonden de montage-beschrijving erg summier, niet duidelijk waar je mee moest beginnen. Uiteindelijk de hulp erbij gehaald van mijn zwager, die vorig jaar dezelfde hordeur bij jullie had gekocht.

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de hordeur. We zullen uw feedback met betrekking tot het monteren uiteraard meenemen!

gewoon prima

keurige levering en past netjes

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten & diensten. We wensen je nog veel plezier met de producten!

Duidelijke site, snelle levering en een scherpe prijs, dus top.

Duidelijke site, snelle levering en een scherpe prijs, dus top.

Hartelijk dank voor je recensie Gertjan. We wensen je nog veel plezier met je zonwering-producten!

prima, niets op aan te merken

helemaal goed en scherp geprijsd

Bedankt voor je recensie, Danny!

Top bedrijf

Zeer goed geholpen ondanks corona met het aanleveren van stalenboeken en advies. Ook de prijs was zeer aantrekkelijk. Als u opzoek bent naar een goed adres voor Luxaflex of andere zonwering bent u hier op het goede adres.

Goed om te lezen dat je ook tijdens de corona periode uitstekend geholpen bent door onze productspecialisten. Het team van Hofmans at Home wenst nog veel plezier met de producten!

Kwalitatief goede zonwering

Zeer tevreden over de zonwering. Makkelijk te bestellen, makkelijk te plaatsen en echt kwalitatief zeer goed. De kwaliteit die je normaal bij een topmerk krijgt.

Bedankt voor je feedback. We wensen je nog veel plezier met je zonwering!

Luxaflex kwaliteit besteld en gekregen tegen schappelijke prijs.

De goedkope rommel van de bouwmarkt ligt in de kliko. De hier gekochte Luxaflex zijn duurder, maar merkbaar steviger en het mechanisme gaat soepel. Bestelprocedure op de website is helder. Vooral de keuzemogelijkheid voor bediening links of rechts komt goed uit. Kleurkeuze via beeldscherm is lastiger (wij hebben een eenvoudige witte tint, dus dat was makkelijk). Leuke prijs. Levering duurde langer dan bij de bouwmarkt, maar ze zullen ook veel langer hangen! Binnenkort bestellen we ook voor de slaapkamers.

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent Stan. Het kiezen van een kleur is inderdaad lastig vanaf een beeldscherm, daarom bieden wij ook een stalenservice zodat je als klant nogsteeds in de gelegenheid bent om de kleur in het echt te zien. Omdat de producten uniek zijn en speciaal op maat worden gemaakt duurt het uiteraard wat langer dan bij de bouwmarkt maar dan heb je er ook veel langer plezier van! ;)