Kan het dan nog beter??

Goede duidelijke site, heb je dan nog vragen, zoals ik, dan wordt je zeer goed en helder geholpen. Zeer snelle levering, je kan zelf de dag aangeven en wordt dan geleverd op de tijd van afspraak. En voor de prijs kijk maar eens goed rond, product, kwaliteit en doen wat ze zeggen in een woord chapeau.

prima, snel levering

prima, snel levering radiator in orde, gaf een tijdstip van levering een puntje, bij deze radiator zaten geen radiatorkoppelingen die kun je beter maar gelijk mee bestellen

Keurig geleverd en snel

Keurig en snel geleverd

Pluspunten

Netjes verzonden en snel. TOP.

Pluspunten

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit is ook goed. Website is duidelijk, met alle noodzakelijke informatie

Pluspunten

Zeer snelle levering, sneller dan dat ze mij het tijdstip konden mailen

Sneller mailen over het tijdstip van ontvangst.

Pluspunten

snelle levering, goed verpakt! Al twee keer besteld voor ons hele huis!

Geen!!

Pluspunten

Handige website om eenvoudig een keus te kunnen maken. Eenvoudig met credit card kunnen betalen, nette mail ter bevestiging en attendering op levering. Radiator is netjes verpakt bezorgd!

Pluspunten

mooie kachel

er zaten geen koppelingen bij de kachel, deze moest ik zelf nog gaan kopen! deuk aan de zijkant van de kachel

Pluspunten

2x Heel vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Zeer behulpzaam en ze konden mij een radiator leveren in 3 dagen die overal 4-6 weken leverijd had. Ook goede updates gedurende de levertijd.

Pluspunten

Snelle levering, goeie prijs.

Pluspunten

Snelle levering en gewoon volgens afspraak!

Pluspunten

Snelle levering , er ontbrak een steun van de radiator , de volgende dag werd hij al bezorg , Super Prijs - kwaliteit prima. En zeer goed verpakt. Top

Voor mij geen verbeter punten ,ga zo door.

Pluspunten

Prima website, flexibel en goede communicatie

Verzending gaat direct via de leverancier. Daar heb ik een verbeterpunt ofzo: bezorger komt in zijn eentje en wilde het buiten laten staan. Na aandringen toch binnengezet, maar de zwaarste kachel is een aantal meter over de vloer gesleept ipv getild. Resultaat: krasjes op de houten vloer..

Pluspunten

op de opgegeven datum bezorgd, van te voren sms over tijdstip afleveren,

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Optie tussen positief en verbeter punten. Lijkt me niet voldoende indien er een negative ervraring is

Negatieve ervaringen vernemen wij zelf ook graag zodat wij kunnen kijken of we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Mocht u hier nog feedback in hebben voor ons dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Anton van Rooij Project xxl anton@badkamerxxl.nl

Pluspunten

Prettig contact wanneer je belt. Overzichtelijke site en uitgebreid assortiment.

proactieve communicatie over levering

Pluspunten

Prima geregeld, netjes thuisgebracht binnen de vastgestelde termijn. Zag er goed verzorgd uit.

Pluspunten

Super geregeld

Pluspunten

Prima prijs, keurige levering op tijd en goed product.

Pluspunten

goede communicatie, vriendelijk en fijne service. netjes bezorgd en goed om kunnen ruilen.

nog iets duidelijker vermelden op de website wanneer het om een radiator met linker aansluiting of rechter gaat, dat had ik niet hoeven ruilen.

Pluspunten

Goede service en kwaliteit.

Ga zo door

Pluspunten

Top service. Komen afspraken na. Kleine schade aan schermkap, deze gemeld, een net antwoord met een nastuuractie ter vervanging. Top

Over RadiatorXXL