Goed product

Product is goed alleen bezorging was een dag later dan afgesproken waar door iemand de gehele dag thuis moest zijn. De dag van bezorging " een dag te laat dus" helaas geen tijd blok van bezorging en geen seintje van te voren dat de chauffeur kwam bezorgen.

Service is prima, communicatie kan veel beter

Toen mijn bestelling geleverd werd, bleek er een klein beetje schade te zijn aan 2 roosters die op de radiatoren liggen. Dit werd meteen opgepakt en nieuwe roosters waren de volgende dag onderweg. Hele snelle en fijne service. Ik had echter ook nog een vraag gesteld in de mail waarin ik de schade kenbaar maakte, waar niet op gereageerd werd. Toen ik in mijn tweede mail nog eens verwees naar die vraag werd hier nog steeds niet op ingegaan. De website en de service is dus prima, maar de communicatie kan een stuk beter. Desondanks zou ik hier gerust weer bestellen in de toekomst.

Goede prijzen en snelle levering

Zondag 13 maart een bestelling geplaatst en donderdag 17 maart netjes mijn radiator ontvangen. Helaas wel zonder knop, dus die moet nog apart besteld worden.

super georganiseerd geleverd

je wordt zeer goed op de hoogte gehouden over de leverdag en de tijd. ook bij het afleveren alle juiste papieren aanwezig. top

Snelle levering, gunstige prijs. Diverse betaalmogelijkheden.

Na een door mij gedane foutieve bestelling zeer adequaat na telefonisch contact opgelost.

Een klantvriendelijke opstelling, snelle credit behandeling waarna ik het juiste product in no time geleverd heb gekregen.

Top top top

Hartverwarmend

Goede prijs en kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima Smedbo radiator gekocht en snel geleverd

Ruim assortiment. Mooi Smedbo Dry Tree gekocht. Snel geleverd via Redmijnpakketje. Aanvullende accessoire sneller geleverd dan verwacht. Goede communicatie via de email.

Prima product voor een prima prijs.

Duidelijke site, snelle levering, kortom super.

Prima service volgende dag al geleverd

Snel geleverd en geen verzendkosten

snelle levereing

snelle levering en alles was perfect in orde.

Super snelle levering

Mijn radiator werd super snel geleverd en voor een hele nette prijs

Prima koop, perfecte levering

Product voldoet volledig aan de verwachting

Snelle service. Top!

Heel snel geleverd!

Super vriendelijk en fantastische service. Aanrader !

Einde van de dag grote radiator besteld, volgende dag meteen in huis. Super!!

zeer snelle levering

duidelijke website

Binnen 1 werkdag geleverd, ziet en werkt zoals verwacht. fantastisch!

De Vasco Flatline T22 paneelradiator type 22 besteld voor onze zolder. Zeer snel geleverd en werkt naar behoren!

top

Snel geregeld, verandering geen probleem

Prima radiator voor een goede prijs

De witte radiator wordt compleet en goed verpakt geleverd, voorzien van een montage-instructie. De chauffeur van de besteldienst kwam hem zelfs lopend brengen omdat hij met zijn grote vrachtwagen niet dichter dan 500 meter bij ons huis kon komen. Super service!

Snel en compleet geleverde radiator

We hadden een radiator nodig voor vervanging. Na even zoeken kwam RadiatorXXL met een radiator die de juiste prijs kwaliteitsverhouding heeft. Na bestelling, snel geleverd en compleet zonder beschadigingen.

Positief

Tijdens de aankoop werd ik goed geholpen door de site, daarna is de radiator snel geleverd

Vlotte service, aanrader!

Snelle orderafhandeling, snel geleverd, radiator conform foto op website, alles naar tevredenheid. Aanrader!

Zoals het hoort