Het zijn de mensen die het bedrijf maken.

Wij zijn goed begeleid en zeer goed geholpen fijne mensen ook als er iets minder goed gaat wordt het goed opgepakt en verder zeer netjes tot in de puntjes afgehandeld. Heel goed hier kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Nette radiator! Netjes geleverd.

Nette radiator, netjes afgewerkt met de panelen. Prima montage beugels. Al met al heel erg blij mee! Radiator werd netjes geleverd door GVT geen beschadigingen.

Jammer dat de radiator (door transport?) beschadigd was.

Na 5 weken wachten kreeg ik een licht beschadigde radiator. Nu nog geen nieuwe datum ontvangen, wanneer de nieuwe radiator wordt bezorgt. Moet waarschijnlijk weer 5 weken wachten, waar ik helemaal niet blij mee ben. Jammer dat ze mijn type en kleur radiator niet op voorraad hebben. Een bericht gehad dat de bezorging een aantal dagen later zou plaatsvinden. Op de oorspronkelijke dag van bezorging kreeg ik ineens een bericht dat mijn bestelling die dag zou komen.. Ze verwachten dat je thuis bent tijdens de bezorging, maar als deze op een andere dag wordt bezorgt dan afgesproken dan wordt dat wel lastig.

heel tevreden!

Mooie Vasco radiator gekocht. telefonische vraag over voorraad status werd vriendelijk afgehandeld, levering was snel en het transportbedrijf leverde de radiator keurig af, zonder gooi en smijtwerk zoals soms het geval is.

Prima site, levertijd en zeker, ook telefonisch, goede service!

Alles top!

Netjes op tijd geleverd, goed product. Tevreden klant!

Ik beveel Radiatorxxl van harte aan

Wij hebben 2 mooie strakke radiatoren gekocht voor een prima prijs We hadden enkele vragen en die werden uitstekend beantwoord. Enkele keren gebeld maar geen moeite was teveel. Ook goed telefonisch bereikbaar en steeds dezelfde persoon aan de lijn gehad.(Martijn) Terecht 5 sterren. Helma en Ton

heel goede service

fijn mensen, goede contact, denken mee. Enige verbeterpunt is dat er bij de onderstuk niets is om het aan te sluiten aan de pijp...

Bestelling Top geregeld aflevering iets minder

Bestelling top, echter bij het uitpakken van de radiatoren ommanteling beiden krom.

Top service en snelle levering!

Radiator besteld. Prettige site. Super snelle levering!

Adequate levering

Goed product conform beeld op website. Snelle en professionele levering. Een goede prijs, kwaliteit verhouding. Kortom zeer tevreden.

prima communicatie

Snel en netjes verstuurd, we hadden verkeerde radiator besteld. Retour en geld meteen teruggestort gekregen.

Zeer goede merkradiatoren voor een prima prijs!

Na één dag thuisbezorgd, prima radiatoren van een goed merk, compleet met ophangmateriaal erbij. Werken prima. Goed ervaring.

Prima radiator en snel geleverd.

Netjes opgestuurd

Precies ontvangen wat ik verwacht had

Snel binnen

Goede prijs kwaliteit verhouding. Radiator was de volgende dag al binnen, heel fijn!!

Snel geleverd. Helaas geen handleiding

Mooi product dat snel geregeld is. Moet het nog installeren en neem aan dat de knop op maximaal moet staan bij installatie. Was fijn geweest als daar info over was bijgeleverd.

Prima radiator en goede prijs

Bezorging was snel en goed

Uitstekend geleverd

Tot op heden altijd juiste en snelle levering tegen een zeer scherpe prijs/kwaliteit verhouding.

Super snel geleverd

Snelle levering en alles was goed verpakt ik zou hier zo weer bestellen top gr Remco

perfect

is wat ik gevraagd heb

Topservice en een scherpe prijs

Dit bedrijf heeft een overzichtelijke website, is niet duur, heeft een goede communicatie over de bezorging en een helpdesk dat gewoon telefonisch bereikbaar, behulpzaam en vriendelijk is. Ik was erg tevreden over mijn bestemming.

Zeer goede ervaring en service

Had nog een extra onderdeel nodig voor de aansluiting van de radiator. Dit aanvullende onderdeel is zeer snel en onder service geleverd. Zeer tevreden.

Snel en keurig

Ziet er goed ui en snel geleverd