Geweldif

Alles prima alleen de bezorger brengt de radiator niet naar je appartement, wat wel vervelend was. Verder prima service van RadiatorXXL.

zeer goed

website duidelijk, bestelling makkelijk te maken, levering op tijd, product goed, een webwinkel die doet wat het zegt, geweldig!.

Perfect.

Perfect geregeld,en snelle levering .dikke duim

Snelle correcte levering, goed antwoord op vragen

Volgende dag radiator keurig ingepakt ontvangen. Nadere vragen over aansluiten radiator goed beantwoord.

Snel

Snelle levering en vriendelijke afhandeling

Precies als verwacht en een snelle levering.

Netjes geholpen

Alvorens iets te bestellen had ik eerst een paar vragen gesteld. Daarbij telkens snel antwoord. Daarna de radiator besteld en deze werd mooi op tijd en goed verpakt geleverd. Prima.

Snelle service en een goed product. Wij zijn tevreden

Prima. Op tijd geleverd en compleet.

Radiator was snel in huis Keurig afgeleverd. Mooie compacte radiator. Was makkelijk te monteren.

Uitstekende service en snel geleverd

Uitstekende service en snelle levering

Goede en snelle levering

Keurig op stijd geleverd Mooi product

Alles prima

Top geregeld

Alles op tijd binnen gekregen, jammer dat er bij de radiator geen beschrijving zit hoe je alles aan moet sluiten.

Succesvolle levering

Makkelijk te bestellen, snelle levering en goed product.

Super snelle levering

Er staat alleen verwarring op site over aansluit materiaal je denkt er 4 besteld te hebben maar je krijgt er maar 2 compleet Omdat aandruk en messing sluiting als 2 geteld worden mr is 1 set

Radiator en installatiebenodigheden besteld, er ontbrak een element , even een telefoontje en direct nagestuurd. Perfecte service.

Afgeleverd op tijd maar aansluiting matieraal vergeten

Het aansluiting matieraal stond op de pak Bon maar was niet met de drie radiators op de vracht wagen . Neemant wist er iets van . Naar buitenpost gereden 7 uur S’morgens en telefoontjes was het nooit gestuurd en ook niet door gegeven dat het niet gestuurd was. Ik had een installateur in huis dus spoed nodig . heb ik uw bestelling unelereed en ergens anders gekockt .

Alles perfect geregeld en duidelijke communicatie

Ik heb echt nergens iets op aan te merken. Bestellen ging makkelijk en vervolgens word je keurig op de hoogte gehouden van je bestelling. Mijn bestelling was eerder beschikbaar uiteindelijk. Ook hier kreeg ik netjes bericht van of ik het product ook eerder wilde ontvangen en zo ja, wanneer ik het wilde ontvangen. Echt een aanrader om hier iets te bestellen!

Het bestelde wordt volgens afspraak op tijd geleverd.

Op de website is gemakkelijk te vinden wat je zoekt. Dan wordt een voorstel gedaan welke onderdelen daar eventueel bij nodig zijn. Vervolgens wordt alles op tijd geleverd.

Goede prijs, snelle levering. Toen bij het uitpakken bleek dat een onderdeel beschadigd was werd dit supersnel vervangen. Uitstekende service, aanrader

Degelijk en mooi

Goede verpakking snelle levering en compleet

uitstekend!

Wij hebben flatline radiatoren besteld voor het hele huis. Op de site kan je makkelijk en snel je gewenste radiator vinden. Ze leveren ook erg snel! Kwaliteit is ook wel echt goed!

Prijs/ kwaliteit en snelle levering

Prijs/ kwaliteit en snelle levering

Snelle levering en super service

Had 4 radiatoren besteld waarvan er 1 na levering niet bleek te passen. Na een telefoontje meteen kunnen regelen dat de goede geleverd werd en de oude meteen retour kon! Super service!!

Zeer goed geholpen en artikelen op tijd geleverd.

Zeer goed geholpen en artikelen op tijd geleverd.

Newtonstraat 18 9295 XX Buitenpost

0511 542328