snel en correct geleverd

Heel tevreden over de manier van bestellen en het feit dat je op de hoogte wordt gehouden van de levertijd, keurig op tijd afgeleverd.

Een website/winkel zoals het hoort te zijn!

Ik had een hele lijst met spullen, van een bad tot wastafel en toilet bij hun besteld. Op het laatste moment moest er iets aangepast worden in de bestelling. Het was geen enkel probleem en de levering van alles was evengoed 1 a 2 dagen later. En de aanpassing was al gecrediteerd op dat moment! Wow! Waren alle winkels maar zo!

Alles zoals het hoort!

Ik werd zelfs gebeld of ik akkoord ging met een deel levering.

Goed geholpen

Goed geholpen

Goed alleen verzendkosten

Ik ben erg blij met de snelle en duidelijke levering Wel jammer dat de retourprocedure via eigen kosten verlopen, en je wilt ook weer wat anders bestellen Dat is een minpunt vandaar 4 ster

Spoedig geleverd. Alles in top conditie!

snel geleverd en een mooie prijs

top in orde

Super service!

Heel prettig en behulpzaam

Snelle levering en scherpe prijs

Snelle levering en heel klantgerichte service!

Na een snelle levering ben ik erg goed geholpen met het vinden van een juiste aansluitset voor een radiator. Op een zeer klantgerichte manier snel en goed geholpen. Uitstekende service!

Helemaal tevreden

Helemaal tevreden , zowel met de snelheid van levering ,de prima informatie zowel voor als erna. Geen gezeur of lange wachtijd .

Uitstekende en snelle levering

Goede website/-shop Snel tot een keuze gekomen. Bestel- en leverproces boven verwachting.

Snel en probleemoplossend

Wat ons betreft een combinatie van een duidelijk aanbod van producten die goed op elkaar zijn afgestemd, een snelle levering en een probleemoplossende service. De wc-pot was helaas beschadigd/kapot bij aflevering. Na contact met badkamerxxl hierover, werd direct een nieuw exemplaar geleverd.

Een goed artikel, ik ben tevreden

De chauffeur was snel en vriendelijk. De levering dankzij Track and Trace goed te volgen en was mooi op tijd.

Schnell, Gut , Perfekt

Gerne wieder super Händler

Gebruiksvriendelijk

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en keurige levering binnen 24 uur. Produkt voldoet geheel aan de verwachtingen.

Duidelijke afspraken en netjes afgeleverd

Super und günstig

Sehr guter Service, äußerst hilfsbereit und auch noch günstig. Super!

Een fijne service; snel en accuraat!

Wij hadden met spoed een bad nodig. Zij hebben ons fantastisch geholpen en het bad was de volgende ochtend al op de plek van bestemming terwijl wij die middag daarvoor om 16.00 pas een bestelling hebben geplaatst. Super!

Uitstekend advies

Na een telefonische vraag ben ik uitstekend geholpen met een product advies, dit bleek absoluut het juiste product te zijn!

Vriendelijk, hulpvaardig en betrouwbaar

Communicatie was top!

Ik heb vanaf het begin van de bestelling tot aan de levering van het laatste product alleen maar goede ervaring met Badkamerxxl. Ik had te maken met 1 vast aanspreekpunt wat fijn werkt, contact via mail verliep vlot. En bij de levering van een beschadigd product werd er niet moeilijk gedaan en gelijk een nieuw product geleverd. Door deze goede samenwerking heb ik een stuk minder stress ervaren tijdens onze verbouwing, wat als stressvol genoeg is. Ik zou zeker voor Badkamerxxl kiezen!

Snelle service en mooi product geleverd

Goede service en meedenkende medewerkers

Men dacht mee en was bereid diverse opties door te nemen en te berekenen

Prima, snelle levering en goedkoper dan anderen.

Over Badkamerxxl.nl