Fantastische oplossing

Super goed geholpen: toen DHL besloten had mijn pakket retour te sturen werd meteen snel geacteerd: er werd alvast een nieuw product gestuurd en terwijl ik aan de telefoon zat had ik de bevestiging hiervan reeds binnen. Echt verrast door zoveel klantgerichtheid.

TOP service

vakkundig en snel geholpen. Voor een onderdeel van Hotbath werd voor ons extra navraag gedaan bij de leverancier. Daarna is de order dezelfde dag nog verzonden. Toen bleek dat de bezorging vertraging op zou lopen is het pakket nogmaals verzonden en hadden we het alsnog op tijd binnen. Wat een service!

Super klantgericht

Door staking van het Belgische sorteercentrum werd ons pakket vastgehouden. Badkamerxxl zorgde ervoor dat er een 2de naar ons toe werd gestuurd via een andere bezorgdienst op hun kosten. En indien de 2 aangekomen waren, moest ik er gewoon 1 terug sturen. Echt super goede service en HEEL vriendelijk!! Ook achteraf met de terug zending meteen geholpen.

Na het niet ontvangen van mijn product gelijk een nieuwe ontvangen topservice!

Zeer vriendelijk deskundig bedrijf

Ik had door omstandigheden verkeerde afbouwdelen besteld. Ik werd vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Nog nooit zo eenvoudig een retour zending kunnen doen. Kortom, topbedrijf!

Bestelling niet compleet

Ik mis een onderdeel van een besteld product waardoor de aannemer niet de laatste zaken kan afwerken. Ik baal hier enorm van

Top zaak

Mooie showroom waar je de producten kan bekijken, voelen en kan testen. Daarnaast wil men je graag helpen met met je mee denken om jou ideaal plaatje waar te maken.

Veel verkrijgbaar en betaalbaar;snelle en complete bezorging

Veel verkrijgbaar en betaalbaar; snelle en complete bezorging

Snelle levering vrijdag besteld maandag in huis en compleet, in tegenstelling tot een ander bedrijf

Nogmaals heel goede ervaring

Dit is de derde keer in korte tijd dat ik gebruik maakte van de diensten van Badkamerxxl.nl, in het kader van een uit de hand gelopen verbouwing, waar we in allerijl alternatieve producten moesten aanschaffen. Na een uitgebreid advies van de medewerker van Badkamerxxl.nl de spullen besteld, waar een wat langere levertijd aan vastkleefde, maar na enkele dagen wachten kwamen de spullen op de toegezegde tijd binnen. De ervaringen zijn opnieuw zeer positief, ik vind Badkamerxxl.nl zeer professioneel en deskundig en de afhandeling van bestellingen foutloos.

Goede service. Toen mijn pakketje bij DHL maar steeds achterbleef, hebben ze dat goed opgepakt en hersteld. Heel klantvriendelijk.

Veel te late levering

Vandaag besteld, na een week geleverd. Dat had de waarheid geweest en dan moet je er zelf nog achteraan zitten ander had het nog langer geduurd. Kortom: slechte ervaring! Oh ja, de dame van de klantenservice kon me niet direct helpen, die zou later terugbellen. Blijkbaar is ze m’n nummer kwijt.

Vriendelijk maar niet efficient

Firma heeft zich klantvriendelijk ingericht met propositie, informatie en flow bestellen, maar zou zich beter focussen op de daadwerkelijke afhandeling want daar gaat van alles fout. Bestelling kwam gesplitst. Tweede gedeelde zou later komen want rechtstreeks van de fabriek. Krijgen we vervolgens de eerste bestelling nogmaals het het tweede gedeelte niet. Is dat uiteindelijk rechtgezet komt de melding: uw bestelling wordt vandaag geleverd. Track en Trees zegt: zending is aangemeld in het sorteercentrum. En vervolgens krijg ik een email voor een beoordeling. Niet echt het goede moment dus ;-)

Klantvriendelijk bedrijf.

Bij vragen over een product wordt een duidelijk antwoord gegeven.

Buitengewoon professioneel bedrijf

Op basis van enkele ervaringen met Badkamerxxl.nl, kan ik zonder enige aarzeling hier schrijven, dat ik dit een buitengewoon professionele onderneming vind, zeer betrouwbaar bestelproces, en uiterest punctuele levering zoals van te voren gecommuniceerd. De onderneming heeft ook duidelijk diep geïnvesteerd in de klanten-portaal waar alle te leveren goederen nauwkeurig zijn gespecificeerd, zodat je ook de goede onderdelen trefzeker kunt vinden en bestellen. Qua prijsvoering is de onderneming ook competitief. Dus dit zou zomaar de beste web-winkel van Nederland kunnen zijn voor dit type product.

Ik heb mijn pakket nog steeds niet

Mijn pakket was op verkeerde adres geleverd. Jullie hadden een nieuwe pakket kunnen sturen. Nu wacht ik dat die pakket terug moet komen op jullie adres en weer naar mijn wordt verstuurd. Slecht geregeld!!!!

Hallo Goran, Wat vervelend dat je bestelling op het verkeerde adres geleverd is. Onze excuses hiervoor. Op 14 maart hebben we een mail van je ontvangen dat het pakket nog niet geleverd was en 15 maart kwam het pakket retour en hebben we het gelijk weer meegegeven aan de bezorger. Helaas hebben we geen invloed op de levering van deze bezorgdienst, maar vanuit ons was dit de snelste manier om te kunnen handelen. We hopen dat je tevreden bent met Hotbath SPOM414GN Glijstuk! Met vriendelijke groet, Team BadkamerXXL

Communicatie en Service

Op de dag van levering werd contact met mij opgenomen met het verzoek om de volgende dag te leveren (levering op de dag was wel mogelijk), na akkoord werd de kraan de volgende dag netjes geleverd door Badkamerxxl zelf. De kraan bleek een defect te hebben, dit lag aan de kraan zelf en niet aan Badkamerxxl, Badkamerxxl bemiddelde tussen mij en product. De kraan is inmiddels kostenloos vervangen door een monteur van de leverancier.

Bestelling word steeds uitgesteld

Het is nu al 3x heel veel weken uitgesteld. Ik vind dit totaal niet klantvriendelijk Toen ik bestelde was er een voorraad en dus direct leverbaar. Die bestelling was op 23 januari en zou 25 januari geleverd worden, toen bleek het niet voorradig en zou het begin maart worden. Toen was het artikel volgens de gegevens het magazijn verlaten op 2 maart. Vervolgens krijg ik een mail dat het week 11 geleverd wordt, deze week! En nu word er week 13 gezegd....  Dat het even op zich laat wachten kan, maar dit is niet normaal meer en onacceptabel.

Hallo Kim, Allereerst ons excuses voor het ongemak. We streven er naar om onze producten zo snel mogelijk bij de klant te leveren, maar soms gaat dit helaas buiten onze macht om. Een dag na de bestelling hebben we je laten weten dat de overloop van Regn pas in februari/maart leverbaar is. Ook hebben we je een alternatief aangeboden, welke je hebt afgewezen. Helaas kunnen wij dan niets anders dan wachten tot onze leverancier het product weer op voorraad heeft. We begrijpen dat het vervelend is en nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team BadkamerXXL

prima bedrijf

Besteld een spiegelkast: levering was snel na bestellen. Helaas was 1 deurtje iets beschadigd! Gebeld en zonder problemen kregen we 2 dagen later, precies zoals via de mail door Marlies al was aangekondigd, van de toeleverancier een nieuwe correcte deur. Helemaal blij mee.

Goed geholpen

Ik zocht een douchedeur met een ongebruikelijke maat maar twijfelde of ik nu echt de juiste heb gevonden. Daarom toch maar even gebeld. Ik ben zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon en heb de driedelige schuifdeur besteld. Hij was op voorraad en ik had hem snel in huis.

goed contact en snelle levering

vooraf had ik enkele vragen, deze werden snel en goed beantwoord. levering was ook snel en doordacht. even een telefoontje of de levering van verschillende producten in een keer mocht, om te voorkomen dat er meerdere ritten gereden moeten worden. daarna netjes geleverd zoals afgesproken !

Het had niet beter kunnen zijn!

Prima gecommuniceerd, direct verzonden en binnen de kortst mogelijke tijd (<24 uur) al bezorgd.

Next day delivery & correct products

Perfect service. Next day delivery and the latest version of the products I ordered. They even called to check if I already had one essential part because they noticed it was missing from my order.

Goede service en vriendelijke mensen!

Na een zoektocht waar ik niet helemaal uit kwam telefonisch contact gezocht en van vriendelijke mensen de juiste artikelnummers gekregen. De bestelling kwam daarna snel en was goed verpakt (zonder plastic :)). Zou hier zeker weer bestellen.