Vlotte levering, alles tiptop in orde!

Snelle levering, 3 producten besteld en allemaal geleverd in goede conditie! Prima voordelige prijzen.

Alles super !

Perfecte communicatie en levering

Alles super !

Perfecte communicatie en levering

Topservice

Goede prijs en heel snelle levering

Snelle levering. Materialen is af te wachten, maar ik denk dat het okee is.

Goed geregeld top

Precies wat ik wilde en snel prima!

Super snelle levering

G

Product stuk - nog geen reactie na 5 dagen

Een van de producten was helaas stuk, mss door het transport, geen idee. Via mail contact opgenomen met de klantendienst maar niets gehoord. 4 dagen later zelf telefonisch contact opgenomen maar geen stap verder. De dame was wel vriendelijk en hopelijk komt het snel in orde.

Correct en vriendelijk

Beschadigd meubel ontvangen. Binnen de week werd er al een nieuw opgestuurd. Top!

Super service!

We hadden het verkeerde bedieningspaneel besteld voor onze toilet, maar wisten eigenlijk ook niet welke we dan moesten hebben. Martijn heeft gevraagd wat foto's te maken en is op onderzoek geweest. Hij heeft wat modellen voorgesteld welke we konden bestellen. Gelijk zijn deze op de post gegaan en heb nu een werkend toilet;)! Ook was de wachttijd bij de klantenservice aan de lijn heel kort en ook via mail. Dat zie je tegenwoordig wel anders, dus hierbij nogmaals, bedankt Martijn. Verder hebben we tegels en andere sanitaire producten gekocht welke helemaal naar wens zijn.

problemen worden correct afgehandeld.

Op de Belgische site was een cashback van Geberit (toilet) voorzien. Dit bleek achteraf een foutje te zijn want enkel Nederlandse klanten konden hiervan gebruik maken. Het duurde wel een tijdje vooraleer men op mijn mailtjes en telefoontjes reageerde maar uiteindelijk hebben ze de 50 euro zelf betaald. Heel correct dus.

uitstekend

Levering verliep zeer vlot. Toen bleek dat er een fabricagefout was bij een van de geleverde objecten, werd dit zonder problemen direct omgewisseld

volledig volgens verwachtingen

goede instructies volledig pakket makkelijke plaatsing

goede correcte service/opvolging/dienst na verkoop

perfecte en snelle levering

Juiste product en aantal werd snel geleverd.

De levering is goed aangekomen, maar veel te laat

Levering was beloofd voor vr 28/05, maar heb het pas di 01/06 ontvangen. Ik moest de afspraak met de loodgieter afzeggen.

snelle service, goede kwaliteit en goede prijzen

Vlotte en vriendelijke naservice

Product bleek bij levering defect. Men maakte er geen probleem van en stelde onmiddellijk omruiling voor nieuw product voor. Na enkele (nieuwe afspraken) met koerier is dit dan uiteindelijk wel vlot gelopen. Bedankt!

Alles ok

Bestelling geplaatst en dag nadien geleverd

zeer goede service

Ik had een wastafel besteld en die bleek gebroken bij aflevering. Echter zonder probleem werd die vervangen (ik diende enkel een foto door te sturen) en 2 dagen later had ik reeds een nieuwe.

Helemaal naar tevredenheid, ruim assortiment, goede voorraad en snelle levering

Vlotte afhandeling.

Sneller geleverd dan gepland en goed ingepakt

De levering was veel sneller dan gepland. Oorspronkelijk leek het zelfs nog veel sneller te zijn maar door een fout product werd dit toen uitgesteld. Hier werd heel duidelijk en goed omtrent gecommuniceerd. Verder vragen ze wanneer de levering het best kan plaatsvinden, hetgeen heel handig is. De verpakking zorgde er trouwens voor dat er geen beschadiging kon zijn

slechte website

Ik zoek product op website. Ik klik "toevoegen aan winkelkar" vervolgens scrol ik omlaag om de accessoires te bekijken. 1 daarvan wens ik ook te kopen. Ik klik op de groene kop. Deze wordt een blauw vinkje. OK denk ik, die is erbij. Ik ga naar winkelkar om af te rekenen, maar zie dat het accessoire er niet bij is. Nogmaals geprobeerd, werkt niet. Dan zie ik een knopje links boven. Geheel toevoegen. Ik klik erop en nu is het accessoire toegevoegd. Echter... mijn hoofdproduct werd ook nogmaals toegevoegd want die knop was "geheel toevoegen". Ik reken af en daarna zie ik bij bestelde goederen dat een item 2 keer gekocht is. Als je dan telefonisch contact wil opnemen, blijkt het een lokaal Hollands nummer te zijn. Vervolgens is er geen teru-ophaal dienst. Tja, dan zal ik volgende keer elders moeten kopen...

Beste Thomas, Bedankt voor je bericht, helaas konden wij de zending niet meer tegen houden en is de extra opzetkom verstuurd. Het klopt dat we in België geen ophaalservice hebben. We hebben je wel aangeboden om de kosten van het retourneren terug te storen en dat ook gedaan. Excuses voor het ongemak!

één woord: PRACHTIG

kan niet beter