Product zoals omschreven en goede service

Het product was zoals omschreven en de beloofde leverdatum was bijna gehaald, alleen was er een foutje gebeurd bij de transporteur. Ik kreeg echter een vlotte telefonische service van Badkamer XXL en ze zorgden er voor dat het product toch nog snel bij ons is geraakt.

Prijs kwaliteit een echte aanrader

1 dagje later geleverd, maar dat is in de eindejaarsperiode toch een hele prestatie

zeer tevreden

Douchekranen werden stipt geleverd aan concurrentiële prijs. Zien er prachtig uit in mat zwart, kwaliteit is nog afwachten natuurlijk.

Alles vlot en zoals beloofd verlopen. De goederen waren heel goed ingepakt.

goede communicatie betreffende levering

de levering zou op dinsdag toekomen na bestellinggeplaatst de zaterdag ervoor. maandag een mail om te melden dat post nl niet tijd kon leveren wegens de eindejaarsuitkering drukte. item dan toch woensdag geleverd. Duidelijke communicatie en toch alle moeite gedaan om voor 24/12 te leveren. dank daarvoor

performant

zeer snelle en performante levering van een juist product.

Vlotte service

Goede service, ook bij omwisselen van producten

Op tijd en aan een goede prijs.

Alles verliep correct volgens afspraak.

super service

supersnelle levering en exact wat ik besteld had. spijtig genoeg in beetje prijzig. De reden is waarschijnlijk dat ik het nergens ander vond.

Prima product

Jammer van de vertraagde doorsturing via bpost

top service

super snelle service

Professionele begeleiding.

Vriendelijke bediening,Perfecte levering.

Supersnel geleverd en 100% naar wens. TOP!

bestelling correct uitgevoerd op alle gebied

Nadat bestelling van electrische handdoekdroger een week te laat en beschadigd (fout vd vervoerder) werd afgeleverd direct contact opgenomen met Badkamerxxl. Volgende dag reeds een nieuwe toegestuurd gekregen. Echt super service. Bedankt

Helaas is de zending via DHL niet goed gegaan. Deze zending is helaas te laat en beschadigd aangeleverd bij u. Na melding hiervan hebben wij direct een nieuw exemplaar bij u afgeleverd en volgens uw laatste bericht is deze goed aangekomen. Onze excuses dat de eerste zending niet goed is gegaan.

Goede service en sterke prijzen

Bij de eerste aanmelding was ik niet thuis. Gemaild met de klantendienst die telkens snel antwoorden en een nieuw levertijdtip heeft ingepland. Niets op aan te merken.

Correcte levering en super customer service

We hebben nu reeds 2 keer iets besteld met telkens een super goede klant ervaring. Tijdens transport was helaas het bad stuk gegaan. De klanten dienst heeft me super geholpen met wat er nodig was en een uur later had ik reeds bevestiging dat het nieuwe bad de dag erna geleverd werd. Heel tevreden!

Geleverd conform afspraak. Mooie kraan

tevreden

Bestelling verliep vlot. Enkel jammer dat na contact toch een andere datum geleverd werd dan afgesproken, dat heeft mij een extra dag onbetaald verlof gekost!

Mooie prijzen, goede klantendienst.

Op zoek naar enkele nieuwe kranen voor de badkamer kwam ik op deze site terecht. Ik vond er een mooi aanbod tegen goede prijzen terug. Bij de levering bleek er 1 kraan te ontbreken. Ik nam contact op met de klantendienst en kreeg nog dezelfde dag een vriendelijk antwoord. Het ontbrekende artikel werd zonder meerkost nog aan huis bezorgd.

Super goede service die beloftes na komt

Heel blij met de ervaring zowel voor als in de dienst na verkoop. Heel correct afgehandeld met duidelijke communicatie over wat de aanpassingen betekend. Een voorbeeld team wat mij betreft.

Ruime keuze, vlotte levering

Ruime keuze op de website, correcte informatie over het product. Vlotte levering

Past perfect

Vlotte levering

Zeer goede service !!

Na een kleine foute levering ivm kleur van handdouche. Hebben ze onmiddellijk telefonisch contact op genomen en de fout recht gezet !! Top A+++