zeer goed op de dag geleverd.

uitstekend. alleen geen mail gehad op welk uur er geleverd werd. halve dag gewacht

Product ok levering iets minder

Het product dat ik bestel heb ben ik zeker tevreden van. Jammer dat de levering niet op tijd gebeurd gelijk op jullie site word aangegeven. Ik moet wel zeggen dat jullie klantendienst zeer vriendelijk was toen ik ze belde en direct uitzocht wat er was misgegaan.

Alles correct verlopen

De levering was 1 dag later dan voorzien. Het artikel was zeer stevig ingepakt.

prima service en naverkoop

Was een tweede keer dat ik een wisselstuk nodig had. Eerste maal was een breuk door mijn schuld, tweede keer een versleten rubber onderaan een douchedeur. Dit werd zonder probleem in garantie vervangen(2j oud). telkens art nr doorgegeven en een paar dagen later al reactie dat het stuk geleverd kon worden. Is zeker een aan te bevelen firma.

Alles vlot verlopen.

Vlotte levering, concurrentiële prijszetting en top materialen. Ik ben een tevreden klant. Proficiat Badkamer XXL.

Vlotte levering, product in perfecte staat. Zeer tevreden!!

Zeer tevreden!!

Super service!

De dag na bestelling reeds geleverd, product precies zoals omschreven.

Nette prijzen, mooie producten.

Nieuwe regendouches en kranen voor de wastafel besteld. De bestelling werd snel geleverd. Er ontbrak 1 kraan. 1 mailtje naar de klantendienst en dezelfde dag een vriendelijk antwoord. De ontbrekende kraan werd snel achterna geleverd zonder extra kosten.

keurig behandeld, kan niet beter1

Een klusjesman heeft hem vandaag geplaatst en alles werkt prima! Het garantieformulier had ik verkeerd ingevuld omdat ik in het linkerdeel mijn eigen gegevens had ingevuld, sorry daarvoor! ik zal het nu samen met hem op het engelstalige formulier invullen en opsturen. Het apparaat is pas vandaag geplaatst omdat we in Antwerpen wonen, maar nog steeds in Wassenaar staan ingeschreven op ons postadres.

Alles was in orde top service

Alles is vlot verloppen van bestelling tot levering

Prijs kwaliteit

Goede website en vlotte levering.

Gewoon zoals het moet

Bestelling perfect uitgevoerd

Prima service.

Bestelling werd correct geleverd.

Zoals beschreven.

Product werd geleverd zoals beloofd, zoals beschreven en was voordeliger dan op andere sites

Kan niet beter.

Snel en correct. Beetje vertraging bij levering maar snel en duidelijke reactie op al mijn vragen. Aanrader.

Snelle & correcte levering

Zeer tevreden over de snelle & correcte levering ! Mooi materiaal in degelijke verpakking. :) Als het moet kiezen we opnieuw voor badkamer xxl ! Echt een aanrader !

service

En gemakkelijke site om iets te bestellen en perfect op tijd geleverd in goed beschermende verpakking

De juiste artikelen op de juiste datum geleverd.

De verpakking van de verkorte uitloop van Grohe was reeds geopend geweest?

Prima advies wat in werkelijkheid helemaal klopte

Een toiletbril uitzoeken is haast net zo lastig als een echte bril. Veel keuze en moeilijk om de juiste te vinden. Door hun advies ging het in 1x goed. Prima kwaliteit, snel geleverd en voldoet helemaal aan mijn verwachting.

Kraan heeft een fabrieksfout

De voorkant van de kraan is niet mooi recht gevormd. Spijtig we hebben ze dringend nodig. Toch tevreden over de levering

Alles geleverd zoals besteld

Alles.was juist geleverd

Komt afspraken na, en levert perfect kwaliteit.

Gemakkelijk en overzichtelijk om iets te bestellen, juiste lever termijn (desondanks corona), bij misverstand van mezelf, werd ik zelfs telefonisch gecontacteerd. Dus prima service. Dank daarvoor.

zeer goed

Zeer snelle levering . de goederen voldoen volledig aan beschrijving . Zeer mooie kwaliteit . Zullen zeker nog beroep doen op badkamerxxl

Snel geleverd, zeer tevreden over product

Bad besteld waar zeer veel haast mee was. Ruim op tijd geleverd. Ook tevreden over product. Dus top!