Zeer correct en snel behandeld

Zeer goed geholpen en vlug geleverd maar zeer mooi dat je de keuze hebt wanneer ze leveren.

Zéér aanbevolen !

Mijn bestelling werd snel en correct verwerkt en ik mocht de leveringsdag uitkiezen: 100% OK. Bij levering bleek, dat ik het verkeerde artikel besteld had door het artikelnummer verkeerd in te geven; mijn eigen fout dus. Dan heb ik het direct teruggestuurd en daarbij vermeld, dat de terugzendkosten voor mijn rekening zijn. Ook in mail heb ik dat vermeld, maar ze hebben toch zowel het artikel als die kosten terugbetaald, alles binnen de 14 dagen. Mijn juiste bestelling werd ondertussen al geleverd. Beter kan dat niet zijn !

top

alles goed verlopen

prima bevallen terzakenkundige mensen

Uitstekende en snelle service

Alle producten werden binnen de 48 uur geleverd. Ook administratief was er een snelle reactie voor duplicata van faktuur. Na heel wat zoek- en vergeleijkings-werk hadden zij de beste prijs !

Goed bereikbaar en correct

Tijdens het transport had de wastafel schade opgelopen. Er werd onmiddellijk een nieuwe voor me opgestuurd. Aan de telefoon hebben ze me goed en vlot geholpen.

Mooi en degelijk product , precies zoals op de foto . Snelle levering , ik raad deze webshop iedereen aan .

Snel en correct

Besteld en ondanks 1 dag te laat, steeds correct geïnformeerd.

Snelle en correcte levering 👍

Een super snelle en correcte levering van de bestelling

Zeker niet bedrogen.

Correct product en goed verpakt.

zeer goed

Eerste aankoop zeer positief verlopen. Snelle levering en correcte aflevering!!

Snel en goedkoop

De dop van de afloop van mijn douche was kapot. Op badkamerxxl.be heb ik een nieuw onderdeel besteld, en na 4 dagen was dit geleverd. Dit was ook één van de goedkopere websites die ik kon vinden.

Perfecte service

Bijzonder snel en correct!

Toppie!

Goede opvolging van order en info facturatie, zeer tevreden!

Zeer goede service

Eenvoudige website om te bestellen, tracking van verzending. Zeer snel antwoord op vragen

Juiste advies gekregen na telefonisch contact met medewerker

Zeer goede hulp gekregen voor opzoeking syfon na telefonisch contact met een medewerker.

Zeer snelle perfecte levering

Zeeer snelle levering. Perfect verpakt. En duidelijke uitleg op de site over elk verschillend product zodat je juist weet wat je moet bestellen

Goede en snelle opvolging

Goede en snelle opvolging

Utstekend

Alles perfect in orde. Levering op tijd. Geen beschadigingen e.d. Gewoon top

Goeie service en op tijd geleverd

Snelle service en levering op tijd prima

Alles zoals het hoort

Na de bestelling alles vlot geleverd zoals aangegeven en afgesproken.

snelle levering en degelijk materiaal

alles naar wens geleverd, materiaal tip top in orde.

Perfecte afhandeling...

Bestelling werd perfect verwerkt en afgeleverd...

Goede kwaliteit maar duur

Compakte heldere LED verlichting met alle montage accessoires en gechromeerde degelijke afwerking maar niet goedkoop.

Levering al 13 dagen "onderweg"

Verzonden met DHL, wat mij betreft een rampzalige ervaring. Gelukkig zijn er nog anderen op deze wereld.

Newtonstraat 18

9295 XX Buitenpost