Laden reviews...
Laden reviews...
50 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Dit jaar was de feedback over het brede assortiment en tijdige leveringen overwegend positief. Klanten gaven complimenten over de kwaliteit en de duidelijke communicatie. Er waren enkele problemen bij bezorging, maar de meeste bestellingen werden correct afgehandeld. Over het algemeen werd de service als betrouwbaar ervaren.
Het is makkelijk kiezen tussen producten, de prijs is realistisch en de afhandeling is proffesioneel.
Beveelt aan
26 January 2026
John
St. Willebrord
Mega veel producten in het kerstpakket, super leuk en erg verrassend! Service en communicatie met de klantenservice ook erg goed verlopen, het was geen probleem dat ik later nog extra pakketten wilde bijbestellen. Ik zal hier volgend jaar zeker weer bestellen.
Beveelt aan
16 January 2026
Lotte
Amsterdam
Het zijn mooie pakketten en de werknemers waren er zeer blij mee. Ik vind de de doos wel een beetje te generiek naar mijn smaak.
Beveelt aan
15 January 2026
Peter
Groningen
Alles goed geregeld en netjes geleverd, niets dan hulde !
Beveelt aan
15 January 2026
HUb
Hillegom
De inhoud van pakket voldeed zoals vermeld op de site. Echter was de doos waarin het zat tevens de kerstdoos. Doordat de doos ook nog eens ietwat beschadigd aankwam en een sticker (adresvermelding en transporteur, etc.) op de doos zat, die we moesten camoufleren met een kerstafbeelding, is dit niet handig om meteen te bezorgen bij een persoon. Tevens kun je dan ook niet controleren wat erin zit en of het compleet is.
Beveelt aan
15 January 2026
Jack
Doetinchem
Hier altijd een ruime keuze aan kerstpakketten in diverse prijsklassen, de prijzen zijn goed en pakketten altijd goed samengesteld. Onze medewerkers altijd super tevreden met jullie pakketten. Levering ook altijd ruim op tijd en snel. Kortom, aan te bevelen!!
Beveelt aan
15 January 2026
Yolanda
Hoensbroek
Snelle levering en goed kwaliteit
Beveelt aan
15 January 2026
Henriëtte Bos
Borger
Ik vind het geweldig dat je zo'n kerstpakket per stuk kan bestellen. Ik vind alleen de verzendkosten abnormaal hoog. Ook worden de prijzen exclusief BTW getoond, dus als je dan een mooi pakket hebt gevonden dan komt er nog behoorlijk wat aan BTW bij + verzendkosten, dat is het pakket eigenlijk niet eens waard. Ik zoek 2 pakketten uit van 50 euro per pakket, ik wil bestellen. Vervolgens ben ik 170 euro kwijt met BTW en verzendkosten. Ik weet niet of ik dit volgend jaar weer ga doen. 70 euro voor? Niks.. Bij 'aanbevelen?' kies ik wel ja, want als je het er voor over hebt is het gewoon een geweldig leuk idee dit. Onze (schoon)ouders zijn er super blij mee.
Beveelt aan
15 January 2026
Annika
Houten
Dit jaar voor het eerst onze kerstpakketten besteld en we zijn supertevreden! De pakketten zagen er mooi en verzorgd uit en de levering was netjes op tijd, wat echt fijn is in de drukke decembermaand (zie je niet altijd...) Toppers!
Beveelt aan
15 January 2026
Marieke van Dongen
Tilburg
Vriendelijke service, mooie pakketten en bovenal enorm enthousiaste reacties van mijn medewerkers. Zeker een plek waar ik vaker zal bestellen!!
Beveelt aan
13 January 2026
Puck
Amsterdam
Ik wilde dit jaar een iets minder groot kerstpakket doen. Kerstpakketten.nl biedt een ruim assortiment in verschillende prijsklassen. Dat vond ik vooral fijn!
Beveelt aan
13 January 2026
Hanneke
Rosmalen
Dit jaar voor het eerst hier de kerstpakketten besteld en ben direct overtuigd. Fijne duidelijke website en een groot, leuk aanbod. De pakketten werden zeer gewaardeerd door onze collega's. Ondanks dat een aantal kerstpakketten beschadigd aankwamen (bierflesjes gesneuveld), werd dit door de klantenservice goed en snel opgelost. Vervangende pakketten ontvingen we binnen twee dagen, zelfs zo vlak voor kerst. Service was vriendelijk en boven verwachting. Volgend jaar bestellen we hier zeker weer.
Beveelt aan
13 January 2026
Geert
Amsterdam
Ik had vrij laat nog een paar extra Kerstpakketten nodig. Deze kon ik makkelijk via de site bestellen. Ze werden snel geleverd. Het enige dat was apart was, was de grootte van de vrachtwagen waarmee mijn kleine bestelling geleverd werd. Daardoor moest ik zelf naar de hoek van de straat met een steekwagen. Kleine moeite, want voor de rest was alles prima.
Beveelt aan
13 January 2026
Thomas
Veenendaal
Kerstpakketten.nl heeft ons geholpen met het uitzoeken van de pakketten voor ons personeel en hebben daar echt de tijd voor genomen aan de telefoon. We hebben de kerstpakketten persoonlijk aangepast aan de mensen die bij ons in het bedrijf werken en iedereen was er heel blij mee. Levering en verzending volgens afspraak en op tijd.
Beveelt aan
13 January 2026
Harrie
Hilvarenbeek
Voor ons personeel echt een waardering. Zo ervaren onze medewerkers het ook. Er wordt vanuit kerstpakketten.nl enorm meegedacht. De pakketten waren keurig op tijd binnen.
Beveelt aan
12 January 2026
Charlotte
Alphen
Wat ik fijn vind is dat er duidelijk wordt vermeld dat je op tijd moet bestellen en daarover wordt geïnformeerd en dus ruim voor dat je een kerstviering hebt je pakketten binnen krijgt. Stel je voor dat al die sneeuw net voor de kerst zou zijn gevallen. Topper!
Beveelt aan
12 January 2026
Bart
Rotterdam
Begin november 2025 heb ik kerstpakketten besteld bij kerstpakketten.nl en dat was een topkeuze. De bestelling verliep soepel, de communicatie was duidelijk en de pakketten werden netjes op tijd geleverd – wel zo fijn in de drukke kerstperiode. De pakketten zagen er verzorgd en feestelijk uit en de inhoud viel goed in de smaak bij iedereen. Je merkt dat er aandacht is besteed aan kwaliteit en presentatie. Al met al een fijne ervaring en zeker een aanrader als je zonder stress mooie kerstpakketten wilt regelen. Volgend jaar kijk ik hier zeker weer!
Beveelt aan
12 January 2026
Sanne
Amsterdam
Ik heb geweldige pakketten kunnen uitdelen aan mijn personeel, iedereen was blij!
Beveelt aan
12 January 2026
Patries
Enschede
Goed veel keuze uit pakketten voor ieder wat wils
Beveelt aan
10 January 2026
Arjan
Borssele
Kerstpakketten.nl heeft zich van haar beste kant laten zien bij het samenstellen en bestellen van kerstpakketten die onze lionsclub aan de Voedselbank heeft uitgedeeld. Ze hebben goed meegedacht en mooie hebben een schappelijke prijs gehanteerd, waardoor wij in staat waren een mooi pakket hebben kunnen maken. Het bedrijf reageert snel op vragen en de service is uitstekend. Voor mij het bedrijf voor een mooi kerstpakket!
Beveelt aan
9 January 2026
Gerrit-Jan
Oss
de producten (voeding) zijn van goede kwaliteit, perfect! punt van aandacht: leveringsdatum, pakketten werden bezorgd op 1e dag van de winterbouwvak op maandag 22dec2025, dat is echt veel te kort dag. enkele werknemers konden pakket pas in ontvangst nemen in het nieuwe jaar. dit zien we volgend jaar graag anders.
Beveelt aan
9 January 2026
E&S installatietechniek B.V.
Wesepe
Mooie keuzemogelijkheden wat betreft het aantal kerstpakketten. Gekozen voor een mooi pakket dat veel waardering van de collega's kreeg. De korting bij aanmelding bleek niet verwerkt, dat was jammer. Wat niet geheel duidelijk was, is dat de bestelling vooraf betaald moet worden en niet op factuur achteraf. Uiteindelijk goed gekomen en op tijd geleverd.
Beveelt aan
9 January 2026
Marianne Kok
Hoensbroek
Mijn kerst paketten zijn mooi op tijd voor kerst afgeleverd . Ze zijn goed ontvangen door de ontvangers, wat betreft inhoud. Deze voldeed zeer goed. Dus deze Firma is ons vertrouwen waardig en leverd mooie pakketten af, wat betreft inhoud.
Beveelt aan
8 January 2026
Martin
Kerkrade
Ik heb kerstpaketten.nl een paar keer gebeld in de afgelopen jaren en ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Zelfs bij beschadigde producten na de levering word er snel gehandeld en opgelost. En de kwaliteit van de producten zijn harstikke goed. Er zijn een paar wensen als klein bedrijf zoek ik naar losse paketten. Het zou mooi zijn als dat in de filter geselecteerd kan worden welke er per stuk gekocht kunnen worden. En wat mooi zou zijn als de bestelling gedaan is om nog tot een deadline de mogelijkheid te bieden om iets bij te bestellen.
Beveelt aan
8 January 2026
Kevin
Weesp
Al jaren bestel ik onze pakketten bij Kerstpakketten.nl. Ook dit jaar weer alles goed geregeld. Ondanks een klein foutje dik tevreden!
Beveelt aan
8 January 2026
Rob
Uden
.
Canadabaan 16
3588 RT Nistelrode
Branch
Kantoor, Boeken
Specializations
Geschenken, Cadeau
Webshops