Correcte en snelle afhandeling van de vragen en de order.

Voor het definitief maken van de order, enkele vragen gesteld over de produkten. Hierop werd adequaat en klant vriendelijk op gereageerd.

Snelle en correcte verwerking van de order

Van plaatsen van de order tot het ontvangst van de kerstpakketten is alles naar wens verlopen. Wij zijn dan ook tevreden over de levering van de geplaatste order.

Eerste ervaring is goed

Optijd en netjes afgeleverd

Goede kerstpakketten met een goede prijs. Alles conform afspraak gegaan. Zeker voor herhaling vatbaar!

Overzichtelijke website, perfecte verzorging

Dit jaar voor het eerst besteld op Kerstpakketten.nl. Zeer tevreden met het resultaat en aflevering stipt op tijd.

Ruime keuze, voor iedereen wat wils!

Prima geregeld , mooie pakketten

Prima.

mooie pakketten en goede levering. Alles exact op tijd

volgend jaar weer

Goed en correct

Mooi pakket keurig verpakt en op tijd geleverd

een fantastisch familiebedrijf, met veel zorg en aandacht voor de klant.

de persoonlijke benadering is erg fijn. men is geinteresseerd in de mensen, waar het pakket voor bestemd is. er is alle ruimte om zelf een pakket samen te stellen of de hulp van de specialisten in te roepen. steeds weer een hele fijne afspraak om naar toe te gaan.

Het waren mooie pakketten. Netjes uitgewerkt thema. Aflevering was wat minder. opeens stonden de pakketten in de entré We ontvingen goedkopere wijnpakketten omdat de gekozen pakketten op waren, dit ging niet helemaal naar wens. De verrekening is nooit meer ontvangen.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie! Ik ben even in de betaling van de order gedoken en zie dat er op 16-09-2019 een bestelling is gedaan (waarvoor uiteraard onze dank). Op 18-09-2019 is er een terugbetaling gedaan via MultiSafePay op het rekeningnr waarmee u de betaling heeft verricht. Omdat de terugbetaling slechts € 3,63 betrof (dit had € 7,70 moeten zijn) heb ik op 03-02-2020 (na het lezen van uw reactie) het overige bedrag á € 4,07 teruggestort. Excuses voor deze deels latere terugstorting, ik weet niet waarom er in eerste instantie slechts € 3,63 is teruggestort! Hopelijk is de verrekening nu helemaal recht getrokken. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, horen wij graag van u.

Goed geregeld!

Na de leveringsproblemen van vorig jaar toch weer een kans gegeven en ik ben ontzettend tevreden. De levering was keurig op tijd en de inhoud van de pakketten was boven verwachting. Alle medewerkers waren aangenaam verrast!

zeer tevreden

Goede service, mooie pakketten en nette levering.

Snelle service! goede prijs!

Wij waren ERG laat met het bestellen van kerstpakketen. Het team van kerstpakketen.nl heeft ons snel en vakkundig geholpen aan een geweldig pakket. Alles is top verlopen

duidelijke website en goede kwaliteit

Overzichtelijke website en de artikelen duidelijk omschreven. Al paar jaar daar besteld en altijd keurig en op tijd geleverd. Als ik nog iets erbij wilde bestellen was dit ook geen probleem.

Gewoon goed

Snel, makkelijk en ruime keuze. Pakketten zijn op tijd bezorgd en heb veel positieve reacties mogen ontvangen.

Super pakket en volgens afspraak stipt geleverd

Prachtige pakketten. Zag er verzorgd uit met goede kwaliteitsproducten!

Uitstekend!

We hebben een hele goede ervaring met Kerstpakketten.nl. Prettige service, en hele mooie pakketten...

Duidelijk website. Correctie levering.

Netjes verzorgd zoals afgesproken.

Zoals afgesproken bestelling netjes verzorgd. Communicate ook keurig. Niets te klagen. Pakket was mooi zoals gehoopt.

uitstekend!

Al verschillende jaren mee gewerkt en altijd prima ervaringen!

Alles tot in de puntjes verzorgt, mijn complimenten

Zeer goede ervaring

Makkelijke overzichtelijke site. Bestelling verloopt goed en wordt bezorgt op afgesproken termijn....Top!!

Goed assortiment en prettige communicatie

Er was genoeg keuze aan pakketten en het bestellen verliep makkelijk. Er was een kleinigheid, maar deze is prima opgelost, dus de service is ook goed op orde.

Leveren op tijd, komen afspraken na en denken mee

Leveren op tijd, komen afspraken na en denken mee