Mooi pakket!

Het was een mooi pakket, we hebben deze zelf uitgezocht, maar de pathe kaart was wat onduidelijk, de meesten dachten dat het reclame was, lag ook onderin het pakket,

correcte aflevering

Terwijl ons bedrijf ook in Uden zit, moest ik toch € 50,- vrachtkosten betalen voor 6 kerstpaketten. Een afhaalmogelijkheid zou gewenst zijn.

Veel keus

Je hebt heel veel keus voor elk budget. En je kan ze zelfs per stuk bestellen

geweldige pakketten

mooie pakketten en op tijd bezorgd

Mooi pakket en prachtig op tijd volgens afspraak

Mooi pakket en prachtig op tijd volgens afspraak

Alles is prima verlopen

Alles is prima verlopen, erg tevreden!

mooie pakketten

Hele mooie pakketten waar het personeel blij van wordt

prima service

Alles ging goed

De bestelling werd op de gevraagde datum compleet geleverd. Geen problemen !! ga zo door..

Goede en betrouwbare partij om bij te bestellen

Duidelijk overzicht vd mogelijkheden, eenvoudig te bestellen en op tijd geleverd

Mooie pakketten

Ik vond de pakketten er goed uit zien en de bezorging liet niets te wensen over. De keuze is reuze.

Simple en Snel

Het bestellen via de website was goed en gemakkelijk te doen. Ruime keuze. En geleverd op het afgesproken moment.

Goede pakketten. Zorgvuldig verpakt en zeer goede en snelle levering

Groot pakket met lekkere producten

Mooi pakket, op tijd geleverd.

heel veel keuze

Mijn vader maak ik elk jaar heel blij met een kerstpakket. De keuze uit de diverse kerstpakketten zijn geweldig. Je weet bijna niet welke je moet kiezen.

Prima pakket en uitstekende levering

Er is een zeer ruime keuze aan kerstpakketten tegen een zeer breed prijzenpakket. Pakket voldoet volledig aan de verwachting. Verpakking en bezorging zijn uitstekend geregeld. Kortom prima adres voor onze pakketten.

Prettig communicatie

Al bij de eerste kennismaking was er prettig contact. Na overdracht naar de productie afdeling ook weer prettige manier van communiceren. Enige onduidelijkheid was de informatie rondom het afleveren van de pakketten. Dit werd snel opgelost en alles is op tijd geleverd.

netjes verzorgt en op tijd geleverd

Pakketten op tijd geleverd. Mooie vulling van de pakketten. Kandidaten waren zeer tevreden over jullie pakketten

Veel te laat aangekomen

Ik heb netjes een maand van te voren een bestelling geplaatst. Er werdt mij gevraagd op welke dag ik het wou ontvangen, en ik had voor de zekerheid nog een dag eerder gezegd en nog gevraagd of dit geen probleem zou worden aangezien het naar Duitsland moest. Er werdt mij verzekerd dat het op tijd zou aankomen. De website werdt eerst geupdate dat het uitgesteld zou worden naar een dag later, maar vervolgens weer verandert. Maar pakket kwam niet aan. Ik had nog gemaild, maar ze konden mij geen update geven, er werdt mij verteld dat het mischien in het weekend of de volgende maandag zou komen. Ik ben dus het weekend op mijn werk gebleven. Vervolgens na maandag nog steeds niets ontvangen, geen update over de status, de track and trace deed het volgens hun niet omdat ze het via een extern bedrijf hadden verzonden. Uiteindelijk geprobeerd de bestelling te annuleren angezien ons kerstfeest vorige week al was, en meeste personeel deze week al met vakantie is. Voor de overgebleven mensen had ik maandag avond maar een alternatief gekocht. Nadat ik mijn annulerings mailtje verstuurd had stond er 4 uur later ineens een bezorg voor onze deur. Ondanks dat ik geanuleerd heb, en mij beroepte op mijn 14 dagen bedenk tijd hebben ze nog steeds geprobeerd om bijna een week te laat de bestelling te leveren. Ik weet wel dat ik niet meer via kerstpakketen.nl bestel. Als ze wisten dat hun externe partij er een week over zou doen om te leveren hadden ze ook gewoon een week eerder kunnen verzenden zodat het op tijd aan zou komen. En het feit dat ze niet eens een update kunnen geven over de locatie of aflever data een week nadat het zou moeten arriveren is echt belachelijk, je betaald een net bedrag voor verzendkosten, en krijgt slechtere service dan DHL en PostNL, belachelijk.

Beste Lesley, Allereerst hartelijk dank voor de uitgebreide review. Op 14-12 hebben wij de 5 kerstpakketten op een pallet aangeleverd bij onze transporteur voor transport naar Leipzig (jullie hebben toen ook een Track and Trace gehad vanuit de transporteur). Vanaf daar is de levering met wat vertraging/ anders gelopen dan we normaal gewend zijn. De zending is overgedragen door onze huistransporteur aan een externe transporteur, daarbij hebben ze de Track-and-Trace helaas niet helemaal goed overgenomen en heeft de zending er langer over gedaan dan gebruikelijk (normaliter 1 dag, nu 4 dagen). In de review schrijf je het volgende: 'Nadat ik mijn annulerings mailtje verstuurd had stond er 4 uur later ineens een bezorg voor onze deur. Ondanks dat ik geanuleerd heb, en mij beroepte op mijn 14 dagen bedenk tijd hebben ze nog steeds geprobeerd om bijna een week te laat de bestelling te leveren.' Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit niet meer dan een samenloop van omstandigheden is dat dit 4 uur na het mailtje aan komt bij jullie. Het is immers met de auto al 6,5 uur rijden naar Leipzig, laat staan met de vrachtwagen. Wij hebben dus niet alsnog geprobeerd de bestelling te leveren maar de zending is 4 werkdagen onderweg geweest in plaats van 1 werkdag. Nogmaals het is een hele vervelende samenloop van omstandigheden die wij zo veel mogelijk trachten te voorkomen. Wij hebben, om je enigszins tegemoet te komen, dan ook voorgesteld om de verzendkosten voor onze rekening te nemen maar in onderlinge e-mail geef je aan dat dit niet nodig is (ik citeer: ''Nah laat maar, zit wel snor''). We vinden het erg vervelend dat de zending wat langer op zich heeft laten wachten en hopen dat de pakketten alsnog in de smaak vallen.

slecht

helaas voor het eerst klachten gekregen pringels doosjes chips waren allemaal half jaar over datum niet leuk

Goed geregeld!

Makkelijke bestelwijze. Kleine wijziging werd snel en goed verwerkt. Levering op de afgesproken datum. Netjes verpakt en aardige chauffeur die de tijd nam om de geleverde pakketten mee te tellen.

Alles was heel goed geregeld en verliep gesmeerd.

Alles was heel goed geregeld en verliep gesmeerd.

het is goed

Het is goed

Al een paar x bij jullie besteld. Goed bevallen. Netjes op tijd geleverd. Alleen zou ik liever hebben dat er minder snoep in de pakketten zit. Dit jaar was t erg veel. Deze keer ook voor t eerst klachten gehad dat t teveel snoep was. Hopelijk dit jaar iets minder. Verder dik tevreden

Erg goed.

Pakketten zagen er verzorgt uit. Waren keurig verstuurd. Geen kapotte dozen. Dozen waren netjes ingepakt.