Goede en snelle service

Wij hebben dit jaar bij kerstpakketten.nl onze kerstpakketten besteld. Duidelijke en overzichtelijke website en makkelijk bestelproces. De pakketten werden netjes en op de afgesproken datum afgeleverd. Ook goede reacties gekregen van collega's over het gekozen kerstpakket. Al met al zeer tevreden!

Alles was heel goed geregeld.

Mijn bestelling geplaats en alles kwam snel binnen en was top verzorgd. Patricia de Graaf ADM Europoort BV

Goede en snelle service en reactie

Wij hebben voor ons hele team (65 personen) de pakketen besteld en deze zijn keurig op tijd geleverd. Volgend jaar doen we dat gewoon weer :-)

Goed verzorgde kerstpakketten waar alle collega's blij mee zijn

Dit jaar hebben wij gekozen voor het kerstpakket "kerstcadeaukiezen" waarbij iedereen een kaart kreeg en daarmee op de website zelf een pakket kon uitkiezen. Het geheel was keurig verzorgd, met een gepersonaliseerde kerstkaart. Het was op tijd binnen. En ik hoor louter positieve reacties van collega's over het keuze-aanbod.

Prima pakketten

Leuke pakketten, alles goed geregeld. Alhoewel de bezorger het erg lastig vond om het binnen te zetten en eigenlijk van plan was om alle pakketten buiten te laten staan. Er vanuit gaande dat dit niet een eigen bezorger was, zal ik jullie toch aanbevelen.

Alles volgens afspraak. Telefonisch goed te bereiken.

Goede prijs/ kwaliteitsverhouding

Goede en mooie artikelen in kerstpakket. Voor ieder wat wils.

Wij hadden 3 soorten pakketten besteld, zaten netjes op volgorde verpakt met de code aan de buitenkant. Tussendoor een wijziging doorgegeven en gelijk bericht van Julie Poierrie gekregen. Bij andere vragen gelijk antwoord van Julie. 1 Contactpersoon gehad, wat altijd fijn is. Leverdatum nagekomen! Volgend jaar weer!

Tijdelijke levering, goeie service

Toen wij een defect hadden in een van de pakketten kregen wij kosteloos een nieuwe toegezonden. Verder liep alle communicatie soepel en was de levering op tijd!

Nette tijdige levering

Makkelijk besteld en volgens afspraak geleverd.

Gewoon goed!

Uiteindelijk besloten om kerstpakketten te gaan leveren aan onze leden. Via de site een leuk pakket uitgezocht, de keuze was enorm, zowel in inhoud als in prijs. Goed en verzorgde site met duidelijk inhoud van het pakket. Levering was exact op de afgesproken datum, dus wij konden ze gaan rond brengen. Zoals gezegd gewoon goed!

Zeer tevreden en goed ervaren.

Gemakkelijk en overzichtelijk bekijken van het ruime assortiment waarna simpel te bestellen.

Netjes

Ondanks dat bij de aflevering niet alles goed verliep is er daarna een keurige oplossing aangeboden voor het ongemak. Tip: Zorg dat tijdens het afleveren iemand bereikbaar is om direct eventuele problemen op te lossen

iedereen heel blij met het pakket

mooie pakketten, goede levering en na bestelling zonder problemen

Leuke pakketten en goede service!

Nadat wij een bestelling hebben geplaatst kwam er later nog een extra pakket bij, dit was geen enkel probleem en werd keurig zoals afgesproken bijgeleverd. Ook waren de pakketten op tijd geleverd.

Leuke pakketten voor een leuke prijs

Makkelijk te bestellen . En prima levering op de afgesproken datum ..

Kwalitatief en ruime sortering

Ruime sortering en producten die men kan gebruiken in het dagelijkse bestaan.

Heldere communicatie, snelle levering en een prachtig pakket voor een mooie prijs!

Alles is keurig afgehandeld

Bestelling eenvoudig en bij een vraag netjes te woord gestaan. Aflevering zoals beloofd. Geen minpunten vandaar de vijf sterren.

Alles gewoon netjes geregeld

Van bestelling tot contact en levering , alles goed geregeld.

Goede kerstpakket

De reacties van de medewerkers zijn positief. En als mijn mensen blij zijn, dan ben ik ook blij.

Goede service, vriendelijke mensen, op tijd zoals beloofd geleverd en geleverd wat er op de site vermeld stond. De producten zijn leuk, lekker en lang te gebruiken. Iedereen was enthousiast!

Mooie pakketten, veel keus, denken goed mee en zijn zeer flexibel!

altijd altijd te laat altijd elk jaar zeggen ze die dag te komen en komen niet

zo n slecht bedrijf.!!!!!!!!!!!