Mooi pakket en tijdige levering

Alleen maar positieve geluiden gehoord over het kerstpakket dit jaar!

Zeer tevreden!

Zeer tevreden over het totale plaatje. Heldere bestelwijze en juiste levering op het afgesproken tijdstip! Top!

Goede service, duidelijke communicatie

Zeer positief; communicatie verliep soepel en de service was super. Financiële afwikkeling verliep ook heel soepel, wat niet altijd vanzelfsprekend is als groot bedrijf. Het enige waar we tegenaan liepen was dat de vouchers die we hadden besteld vroeger dan afgesproken waren verstuurd, we hebben nooit een antwoord gekregen op de vraag waarom dat gebeurd is. Maar het was verder geen probleem, iedereen was er heel blij mee. Ik zou dit zeker aanbevelen!

Wij waren best laat met bestellen maar alles top geregeld en op tijd.

Hele grote keuze van kerstpakketten, met veel variatie.

Wij hebben gekozen voor het Italiaanse pakket. Het was een heel leuk pakket met veel producten die iedereen kan gebruiken. Er zat echt niets tussen wat in de kast zou kunnen verdwijnen. Alles was leuk.

Makkelijk te bestellen en goed geregeld met verzenden

Goed geregeld met bezorgen, elk pakket is netjes thuisbezorgd na aanlevering van een adressenlijst, echt heel handig en geen omkijken meer naar. Het pakket was leuk, alleen de inhoud waren wel wat kleinere zakjes dan leek op de foto's. Maar wel veel verschillende dingen. Ik had een iets grotere doos verwacht eromheen, nu leek het pakket best klein. Dus iets ruimer inpakken met bijvoorbeeld wat meer opvulling erin zou er net wat leuker uitzien. Verder heel tevreden, goeie service en vriendelijke medewerkers.

perfect kerstpakket

alles ging perfect, mooi pakket en goede levering

Zeer leuke ervaring

Het was de eerste keer dat ik via hen bestel én het was een succes. Medewerkers tevreden, goede opvolging en prijs/kwaliteit top!

Prima pakket, prima service

Levering in overleg kunnen splitsen voor 2 vestigingen. Geleverd op de afgesproken dag. Goed gesorteerd pakket.

Precies conform afspraak geleverd, goede communicatie, zeer tevreden.

Goede service en prijzen

SUPER GOED GEREGELD.

Super goed en snel geregeld keurig netjes op de juiste tijd afgeleverd.

Kerstpakketten,nl heeft het prima geregeld, geen omkijken na!

Als je de kerstpakketten besteld hebt, is alles geregeld. Totaal geen klachten ontvangen van de werknemers. Prima voor elkaar Kerstpakketten.nl!

Uitstekende service, op tijd geleverd en mooie inhoud van het kerstpakket!

De medewerkers waren zeer enthousiast over hun kerstpakket!

Leuk pakket en alles prima conform afspraken geleverd

Eigenlijk zegt de titel alles al, ik heb geen verdere toevoegingen.

goed en correct verzorgd

goed, correct en tijdige levering

Uitstekende levering van prachtige kerstpakketten

Online bestellen superhandig en kan op tijd. Levering is altijd volgens afspraak en keurig verpakt. We hebben al een paar jaren de kerstpakketten hier besteld en dat bevalt uitstekend.

mooie samengesteld pakket

Mooi pakket en alles was in het pakket bruikbaar en lekker!

Toppakketten van een topbedrijf

Ik heb de kerstpakketten telefonisch besteld en werd vriendelijk en vlot geholpen. De inhoud van het pakket is niet anders dan op de foto in de catalogus, wat nog weleens tegen kan vallen. Dus gewoon heel goed voor elkaar!! Gr Connie

Alles zoals besteld ook geleverd aantal oke dag en tijdstip oke.

Keurig verzorgd op afgesproken tijdstip geleverd.

Goed gevulde en perfect verzorgde pakketten! Duidelijke en klantvriendelijke website, levering keurig op afgesproken datum en tijdstip. Fijn dat er ook achteraf betaald kan worden. Wij hebben onze kerstpakketten hier het afgelopen jaar voor 3e keer op rij hier besteld. En weer louter positieve reacties van onze collega's!

Prachtig kerstpakket met goede kwaliteit aan levensmiddelen en goederen.

Makkelijk te bestellen en geode aflevering

Geweldige service!

Voor ons bedrijf een ruime hoeveelheid kerstpakketten besteld. Fijn dat ik zelf een dag kon kiezen om te laten bezorgen. Na een aantal weken had ik nog wat extra's nodig en dit kon zonder problemen nog meegeleverd worden. Goede service, vriendelijk personeel en afspraken worden nagekomen, top!

Goede levering, fijn contact, op naar de volgende bestelling!

Goede levering, fijn contact, op naar de volgende bestelling!

goed nagekomen wat is afgesproken

Afspraken die zijn gemaakt nagekomen. Factuur niet vooraf maar netjes met 30 dagen mogen betalen. Het is goed bevallen. Ook het pakket was super. We gaan zeker weer bestellen.

Canadabaan 16 3588RT Nistelrode