Laden reviews...
Laden reviews...
50 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Dit jaar was de feedback over het brede assortiment en tijdige leveringen overwegend positief. Klanten gaven complimenten over de kwaliteit en de duidelijke communicatie. Er waren enkele problemen bij bezorging, maar de meeste bestellingen werden correct afgehandeld. Over het algemeen werd de service als betrouwbaar ervaren.
Goed ontvangen kerstpakketten, optijd geleverd zoals afgesproken.
Beveelt aan
8 January 2026
Jan Berkelaar
Spijkenisse
Fijn dat ik ook als particulier 1 kerstpakket kan bestellen, zelfs met korting. Ik maak hier al jaren gebruik van
Beveelt aan
8 January 2026
Susan Schutjes
Den Haag
Enorm veel keuze uit de verschillende pakketten. Prijzen zijn prima. Zij staan op de lijst voor volgend jaar.
Beveelt aan
8 January 2026
R.J.
SPIJKENISSE
de keuze is groot en de levering perfect en fijne vaste klanten korting
Beveelt aan
8 January 2026
Petra
Lekkerkerk
We hebben net als vorige jaren onze pakketten bij jullie besteld omdat er veel keuze is per prijsklasse. Over de bezorging zijn we dit keer echter ontevreden, de pakketten zijn uiteindelijk 4 dagen later bezorgd en hier moesten we zelf steeds over bellen zonder echt een antwoord of reden te krijgen.
Beveelt aan
8 January 2026
Gerlinde
Nunspeet
De laatste jaren bestellen wij onze kerstpakketten hier. Er is ruime keuze in diverse prijsgroepen en categorieën, voor ieder wat wils. Van ons personeel horen wij nets dan positieve geluiden over de inhoud van de pakketten.
Beveelt aan
8 January 2026
Dorien
Cuijk
wij hebben bestelling op tijd geplaatst met leverdatum erbij. op de afleverdatum krijgen wij melding dat er tussen 08.30 - 19.00 geleverd zal worden. Aangegeven dat wij maar tot 17.00 uur aanwezig zijn, was geen probleem. Vervolgens geen levering ontvangen en deze was naar de volgende doorgezet. Op betreffende dag gebeld door vervoerder of levering over het weekend heen mocht?? Aangegeven dat we de pakketten die dag uiterlijk met lunch moesten ontvangen ivm uitdelen, uiteindelijk aan einde van de lunch nog net op tijd ontvangen. We snappen dat e.e.a. aan vervoerder ligt, maar was toch een nare bijsmaak.
Beveelt aan
8 January 2026
Miranda
Rotterdam
Veel complimenten gekregen van de medewerkers over de hoeveelheid en ook de producten zelf. 1 pakket tekort besteld kon dit telefonisch direct aanpassen. Kortom goede kwaliteit en zeker goede service.
Beveelt aan
8 January 2026
Saskia
Weesp
Zeer eenvoudig en vroegtijdig besteld en de ontvangende partijen waren erg onder de indruk van de creatieve en verrassende kerstpakketten.
Beveelt aan
8 January 2026
Abraham
Enschede
Hele leuke reacties gehad van de ontvangers van de royaal gevulde kerstpakketten
Beveelt aan
8 January 2026
Joeri
Woerden
Super.
Beveelt aan
8 January 2026
Pieter
Oud-Beijerland
Geweldig mooie kerstpakketten,waarbij je keuze genoeg hebt wat betreft inhoud en prijs. De snelle levering is ook helemaal top!
Beveelt aan
8 January 2026
H van Nuland infra
Oss
Zou 18 december geleverd worden aan 10 bedrijven, maar uiteindelijk pas 1 of 2 dagen voor kerst aangekomen... wanneer de meeste bedrijven al dicht waren! Communicatie was ook zéér slecht. Laten niets weten, maken beloftes die niet worden nagekomen etc.
Beveelt niet aan
8 January 2026
H
Amersfoort
Online besteld, netjes geleverd op aangegeven datum en inhoud van de kerstpakketten was perfect!
Beveelt aan
8 January 2026
Willem
Sassenheim
Levering was op afgesproken tijdstip Personeel was zeer te spreken over de inhoud van het pakket
Beveelt aan
8 January 2026
Andre
Spijkenisse
Groot aanbod, mooi gecategoriseerd en duidelijk vwb leveringen! Bestelling en levering snel en perfect verlopen.. iedereen blij met de pakketten!
Beveelt aan
8 January 2026
Wouter
Uden
Mooi aanbod in artikelen, duidelijke website en duidelijke informatiemails. Levering gaat netjes en wij hebben personeel dat blij is met de attentie. Top!
Beveelt aan
8 January 2026
Marije
Hengelo
Top service
Beveelt aan
8 January 2026
Thalitha
Mijdrecht
hij zou dinsdag geleverd worden, Is donderdag pas aangemeld, Maar zou nog steeds bij dhl staan….. Telefonisch contact gehad, maar ze wijzen naar dhl, daar is het heel druk, ondertussen ontvang ik gewoon bestellingen via dhl die vorige week besteld zijn Ik vraag me af of er nog wat voor de kerst komt
Beveelt niet aan
22 December 2025
Johsn
Bruinisse
Dank u voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons dat de levering destijds niet is verlopen zoals verwacht; dat is uiteraard erg vervelend, zeker in de periode rond kerst.
De bestelling is door ons tijdig bij DHL aangeleverd, maar is helaas pas later door DHL gescand. Vanaf het moment van aanlevering lag de verdere verwerking bij de vervoerder en konden wij hier helaas weinig aan doen. We hebben hierover destijds contact gehad en geprobeerd zo goed mogelijk duidelijkheid te krijgen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
na de niet geleverde kerstpakketten is er telefonisch contact opgenomen met ons en hebbe ze het netjes opgelost. dat vinden wij erg netjes
Beveelt aan
15 December 2025
jaap
westerland
Wij bestellen al meerdere jaren maar dit jaar ondanks al vroeg besteld en betaald nog steeds geen kerstpakketten ontvangen dus niet uitdelen bij de kerstborrel. Slechte zaak en zeer teleurstellend, volgend jaar dus niet meer hier mijn pakketten bestellen.
Beveelt niet aan
13 December 2025
J speur
Westerland
Wat vervelend dat u uw kerstpakketten destijds niet heeft ontvangen en deze daardoor niet heeft kunnen uitdelen tijdens de kerstborrel. Dat begrijpen wij heel goed en het spijt ons dat dit zo is gelopen.
De bestelling is door ons tijdig verwerkt en verzonden. Helaas is de levering in die periode niet verlopen zoals verwacht. Wij hebben destijds geprobeerd zo goed mogelijk duidelijkheid te krijgen en mee te denken waar dat kon.
Wij betreuren dat dit tot teleurstelling heeft geleid en nemen uw feedback mee om onze dienstverlening verder te verbeteren.
Voor Normec hebben we dit jaar grote kerstpakketten besteld bij Kerstpakketten.nl, en we zijn ontzettend tevreden! Het pakket zat bomvol mooie producten voor een super prijs. Ook de communicatie en verzending waren top: we werden netjes op de hoogte gehouden van elke stap en de levering kwam precies op tijd binnen. Alles verliep vlekkeloos en duidelijk. Kortom: topkwaliteit, goede service en absoluut een aanrader. Volgend jaar bestellen we hier zeker weer!
Beveelt aan
8 December 2025
Floor
Utrecht
Paar keer besteld, leuke pakketten
Beveelt aan
5 December 2025
Levebo
Hoogeveen
Na bestellen wordt er in meerdere leveringen geleverd. Maar halve informatie, als je belt kunnen ze niet zien wanneer de levering is. Er zijn vast concurrenten waar je beter terecht kan!
Beveelt niet aan
4 December 2025
Joris
Gouda
Het spijt ons dat het voor u destijds niet duidelijk genoeg was hoe de levering zou verlopen.
In uw orderbevestiging staat vermeld dat bestellingen in sommige gevallen in meerdere aflevermomenten worden geleverd. Desondanks begrijpen wij dat dit verwarrend kan zijn wanneer er behoefte is aan meer concrete informatie over de levermomenten.
Wij nemen uw feedback mee om onze communicatie hierover verder te verbeteren.
Het is nu 23 juli maar ik kon nu al kerstpakketten bestellen. Handig en ook al een leuk aanbod. De site is overzichtelijk ingericht met fijne filters. Dit is het tweede jaar op rij dat ik bestel en vorig jaar was iedereen er erg blij mee. Goede ervaringen tot nu toe
Beveelt aan
23 July 2025
Sander
Amsterdam
.
Canadabaan 16
3588 RT Nistelrode
Branch
Kantoor, Boeken
Specializations
Geschenken, Cadeau
Webshops